Gå til innhold

Zalando og fake varer.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva mener du med 'vil ikke la de slippe unna'? Hva du tenker å gjøre.

Du har fått feil produkt. Du returnerer og ber om nytt produkt

Anonymkode: 80688...d36

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hadde de vært fake så hadde de jo lignet 😅 du har fått feil modell. Er jo bare og returnere. 

Anonymkode: 38751...12d

Hvilken modell er det dere mener dette er? Har prøvd og letet, men kan ikke se at UGG har en sko som ser slik ut. 

Hvis de som mottar ev. retur ikke sjekker innhold så nøye kan det vel godt tenkes at produktet er ulikt. 

Anonymkode: 716a2...2d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri sett denne modellen, ville helt klart etterspurt hvilken modell de mener dette er.. hva står det på esken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modellen heter Adirondack og de du har fått ligner ikke på noen av modellene de selger.

På Norsk heter det forresten falsk, ikke fake.

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Tror ikke akkurat at Zalando villig kjøper inn og sender ut falske merkevarer. Det er nok heller småkriminelle som kjøper merkevarer på Zalando og bevisst returnerer billige kopier. 

Anonymkode: 082f7...c28

Støtter denne og det har blitt et stort problem, når en vare kommer i retur så er de ikke så nøye med å sjekke at den ikke har blitt byttet ut med en falsk piratkopi. Produkter som klær er enklere å jukse med siden det ikke registreres med serie.nr knyttet opp mot kjøper, men selv produkter med serie.nr blir byttet ut med falske produkter.

Anonymkode: 7d172...8e4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvilken modell er det dere mener dette er? Har prøvd og letet, men kan ikke se at UGG har en sko som ser slik ut. 

Hvis de som mottar ev. retur ikke sjekker innhold så nøye kan det vel godt tenkes at produktet er ulikt. 

Anonymkode: 716a2...2d2

Det er jo ingen tvil at om at produktet er ulikt. Jeg regner med at ts med fake mener kopi? Kopi ligner jo gjerne.. gå til en forhandler med de og be om og få de versifiserte da? Om svaret er at dette ikke er ugg, men ment og være den ugg modellen på bildet er det jo tidenes dårligste kopi/ fake. 

Anonymkode: 38751...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.1.2024 den 18.39):

IMG_4108.thumb.jpeg.7bf785e4abfc28418675d9c48fd1405c.jpegTror jeg har fått falske produkter fra de. Jeg bestilte disse og fikk bilde nr 2. Aldri sett den modellen før og tror den er falsk. Jeg skal så klart returnere,men vil ikke la de slippe unna. 

Anonymkode: ba1c7...a1e

Ligner litt på noen jeg fant på pinterest, der het de yose Fluff V2' Ankle Boots

Anonymkode: d2182...389

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

AnonymBruker

Nå er det slutt på å bestille fra Zalando! 

Bestilte nylig et par joggesko fra Puma. Min venninne har tre par av den typen fra før, de er myke i sålen og har en myk polstret hælkappe.

Skoene jeg mottok var tunge, stive i sålen og de hadde en hælkappe i samme syntetiske læret som resten av skoen. Utover det, kliss like i utseende. 

Retur med en gang! 

I fjor gjorde jeg det jeg trodde var et skikkelig bomkjøp på Adidas joggesko hos Zalando. Alt for stive i hælkappen som var av syntetisk lær. Jeg brukte de 1,5 gang og orket ikke mer. Siden har de stått i skapet. Tok de frem nå etter pumasko opplevelsen for å sjekke de nærmere og de er søren meg falske Adidas. Fader så sur jeg blir! 

Møkka Zalando. 

Anonymkode: 14f43...15d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...