AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #1 Skrevet 26. januar 2024 Oppdaget det jeg tror er svertesopp (svarte og blå fargede flekker) og evt. noe annen muggsopp (hvite flekker) på et gammelt skrivebord fr 1800-tallet som har stått på soverommet vårt. Jeg har vært kronisk forkjølet med luftveisproblemer siden november i fjor (!). Kastet ut skrivebordet og føler meg allerede bedre. Kan dette seriøst være grunnen? Jeg har slitt med slimhoste, tørrhoste, kronisk tett nese og slapphet. Anonymkode: a86f2...4da
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 Ja man kan bli veldig syk av det. Har måttet kvittet meg med mugginfiserte møbler pga samme, de kan avgi mye giftige sporer. Jeg hadde faktisk luftrenser som begynte å lyse rødt etter jeg tok et møbel fra gjesterommet og ut i stua, og jeg ble dårlig av de dagene det stod ute (så ikke det lyste rødt før dag 2 - koblet ikke hva det var). Slang ut møbelet, og renseren gikk tilbake til grønt. Nå kan det være andre ting i tillegg, men ja, et møbel kan faktisk gi slike reaksjoner. Anonymkode: 67c86...c0a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Skrevet 26. januar 2024 Vark bort med klor. Anonymkode: 98b6f...9b9
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #4 Skrevet 26. januar 2024 Hvis du lever i et soppbefengt miljø, vil immunforsvaret ditt arbeide overtid for å holde soppen ute av kroppen din. Det er krevende i lengden og gjør deg sårbar for infeksjoner av andre mikrober, som virus, bakterier og midd. Anonymkode: b1c95...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå