Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper menn kan svare ☺️

Har blitt gravid med uhell, jeg har et lite ønske om beholde mens han ikke vil. Vi har knapt kjent hverandre i et halvt år nå. Kunne dere endret mening om å beholdt den?

Anonymkode: 189d7...2a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil han ikke beholde? 

Anonymkode: cccae...c43

Skrevet

Han vil ikke beholde fordi vi ikke kjenner hverandre og han er redd for at vi mister «den fine tiden» man har før man får en unge. Han ønsker helst å kunne bodd sammen et år først før man får unge sammen.

TS

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Han vil ikke beholde fordi vi ikke kjenner hverandre og han er redd for at vi mister «den fine tiden» man har før man får en unge. Han ønsker helst å kunne bodd sammen et år først før man får unge sammen.

TS

Dere kan jo flytte sammen? Barnet kommer først om 9 mnd. Å ta abort for å få et nytt barn er veldig merkelig. Men for å svare på spørsmålet ditt: mange bytter mening. Initiell reaksjon kan være NEI, men det kan endre seg. 

Anonymkode: cccae...c43

• Liker 3
Skrevet

Er du frisk og har du lyst på barn? Orker du å ha et barn alene hvis han ikke stiller opp? Har du familie nær som kan hjelpe? Har du en jobb og rett til permisjon?

Er ikke sikker på at den tiden han etterlyser blir sånn han håper om du tar bort et barn du ønsker deg. Og noen ombestemmer seg, men ofte ikke. Derfor må du kjenne på hva du vil.

Anonymkode: e0ccf...e6f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

TS

Det tar 9 mnd å gro barnet, og det er ikke en selvfølge at du lett blir gravid senere om han faktisk ønsker seg barn en gang i fremtiden. Dette ville jeg understreket for han. I bunn og grunn er det ditt valg, og om du vil beholde så synes jeg det høres ut som om å ta det bort vil skape anger hos deg og det er i alle fall ikke bra for forholdet. 

Anonymkode: 09481...089

• Liker 4
Skrevet

Hvor gammel er du? Er litt forskjell på å være 26 og 36 i denne situasjonen …

Jeg skjønner forsåvidt mannen din. Det er jo fint å være sammen et år eller to før man stifter familie, sånn at man vet at man fungerer som kjærester også etter nyforelskelsen. 

Anonymkode: 9343b...993

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...