AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #1 Skrevet 26. januar 2024 Er dette så vanlig som det virker å være? Nå har jeg så vidt begynt å chatte på tinder og har vel Kansje chatte med 4-5 stk. 4 stk Av dem har knapt samvær med barna sine. Ene hadde null samvær og gikk i krig med eksen og alt var hennes feil. Nr to bare trakk på skuldrene. Mor til barna var kreftsyk men hun hadde barna mest og han bare en helg her og der. Men hun fikk hjelp av foreldrene sine da...men mulig hun ikke kom til å greie seg, men det var så vanskelig at barna bodde med han fordi han bodde så langt unna å greier.😱 To av de andre hadde gitt opp og orka ikke kjempe mer. Men han ene hadde et barn med en annen dame, og det barnet bodde hos han 100% og moren var helt gal som han sa, så da ville ikke barnet se moren sin. Synes det er så mye kaotiske tilstander og dårlige samarbeid og så blir de så sjokkert over at jeg ikke er særlig ivrig på å blande meg inn i slike vanskelige konflikter?? Og han ene var klar for flere barn han og lurte på om jeg ville ha. 🤯 Kansje lurt å fokusere på å mestre farsrollen man allerede har skaffet seg først? Lurer på hva de tenker jeg.. De forstår vel at det lyser ustabilitet i lange veier? Både økonomisk og emosjonelt. Kunne aldri hatt en sånn mann.. Synes dte er så merkelig at jeg har snakket med flere på tinder som har det sånn, men de jeg kjenner har som regel 50% samvær.🤔 Anonymkode: e1c3f...167 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 De er vel ute etter sympati og en dame som skal "rydde opp" og ordne alt.. Mange røde flagg! Godt at du et våken og obs selv. Er kanskje noe med alderen min, men er så turn off med menn som har 3 vanskelige ekser, aldri ser barna sine og aldri deres feil.... Gi meg heller en mann som stiller opp, og har ett ok forhold til eksen. Anonymkode: eb824...b00 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Skrevet 26. januar 2024 Ja, det er nokså vanlig. Ca 10% vokser opp uten kontakt med far, og så er det da veldig mange flere som bare har litt kontakt med far. Jeg ville skygget banen hvis jeg møtte på en slik mann. Selv om «alt er eksens/morens feil». Anonymkode: 52409...7be 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #4 Skrevet 26. januar 2024 Velger ALLTID bort menn som ikke har noe veldig i nærheten av 50/50, om de har barn Velger feks bort: -menn som bor langt unna barna sine -menn som har barna annenhver helg -menn som "ikke kan ha barna mer pga jobb" Uansett om det er mor eller far sin "feil", så er det noe der som ikke er bra. En mor som har tatt barna og flyttet, en far som prioriterer jobb over barna sine, en mann som ikke får / ikke gidder / ikke er kompentent til å ha barna mer enn en helg. red flag. Anonymkode: 9e861...2a9 2 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #5 Skrevet 26. januar 2024 Ikke at jeg vet hvem som har skylden, men orker ikke sånt drama i mitt liv. Jeg er et veldig rolig menneske. Har snakket med en del også som har bare annenhver helg, og det er så vanskelig å få til mer selv om de bor nærmest i nabohuset med barnemor. Jeg syns det fremstår som veldig veikt.. Nå er jeg litt sånn enten så har dere 50/50 eller så er jeg ikke keen. Anonymkode: 6300e...64f 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #6 Skrevet 26. januar 2024 De to første virker scetchy. Men det er mange gærne kjerringer der ute. En bekjent av meg fikk unge med en dame for mange år siden. Han er en ok fyr, rolig til sinns, men er nok litt mannebaby. Barnemor gjorde alt hun kunne for å hindre samvær, på reint fandenskap, så han så ikke så mye til ungen på flere år. Etter hvert som ungen ble eldre, tok ungen selv kontakt og de har et veldig godt forhold nå. Det var 1 av tusenvis historier med ulike fasetter. Alle er forskjellige. Men det er nok mye rart, ja. Anonymkode: 5024a...7f5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #7 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De er vel ute etter sympati og en dame som skal "rydde opp" og ordne alt.. Mange røde flagg! Godt at du et våken og obs selv. Er kanskje noe med alderen min, men er så turn off med menn som har 3 vanskelige ekser, aldri ser barna sine og aldri deres feil.... Gi meg heller en mann som stiller opp, og har ett ok forhold til eksen. Anonymkode: eb824...b00 Synes det er helt utrolig at noen som helst har ønsker så høye konfliktnivået inn i livet sitt, og når jeg sier det, så mener de så klart at jeg som person ikke ville blitt involvert. Men det er jo ikke det jeg mener, man blir jo involvert fordi man blir nær mennesker som lider, er lei seg, er sinte på hverandre. Man merker jo det når man til slutt prøver å være mer sammen. Men de forstår ikke det.. Anonymkode: e1c3f...167
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #8 Skrevet 26. januar 2024 Velger også bort menn som er mest opptatt av hvor mye jeg "HAR DEM", og når jeg har "UNGEFRI". Jeg bruker si, jeg er mor til barna mine HVER dag, selv om de er hos far så er jeg moren deres, og jeg stiller opp på minuttet om det skulle være noe barna/far trenger meg til, og om de skal noe, så spør de alltid om jeg vil være med og jeg er som regel det. Anonymkode: 9e861...2a9
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #9 Skrevet 26. januar 2024 De mennene som er single i en viss alder er vel i større grad enn befolkningen ellers, menn som kommer ut av et havarert forhold? Jeg er mann og far selv, og jeg ser absolutt hvorfor en mann og far som ikke har særlig kontakt med barna sine kan være negativt. I beste fall så har han fått barn med ei som viste seg å være et troll. Noe som er negativt for fyrens dømmekraft og kan legge til rette for drama fremover. Anonymkode: 41313...8e0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #10 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De to første virker scetchy. Men det er mange gærne kjerringer der ute. En bekjent av meg fikk unge med en dame for mange år siden. Han er en ok fyr, rolig til sinns, men er nok litt mannebaby. Barnemor gjorde alt hun kunne for å hindre samvær, på reint fandenskap, så han så ikke så mye til ungen på flere år. Etter hvert som ungen ble eldre, tok ungen selv kontakt og de har et veldig godt forhold nå. Det var 1 av tusenvis historier med ulike fasetter. Alle er forskjellige. Men det er nok mye rart, ja. Anonymkode: 5024a...7f5 Ja, men hva er poenget ditt? Dårlige foreldre finnes det av begge typer kjønn.. Jeg hadde ikke ønsket et forhold med en sånn mann heller. Det må være veldig vanskelig å bo med en mann som er psykisk nedbrutt over å ikke få ha samvær. Hadde Kansje gått om jeg ikke hadde hatt barn selv. Anonymkode: e1c3f...167
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #11 Skrevet 26. januar 2024 Disse her fant du vel på nederste hylle Anonymkode: 6143a...983 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #12 Skrevet 26. januar 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Disse her fant du vel på nederste hylle Anonymkode: 6143a...983 Mange av dem på Tinder i Oslo😅 Anonymkode: 6300e...64f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #13 Skrevet 26. januar 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, men hva er poenget ditt? Dårlige foreldre finnes det av begge typer kjønn.. Jeg hadde ikke ønsket et forhold med en sånn mann heller. Det må være veldig vanskelig å bo med en mann som er psykisk nedbrutt over å ikke få ha samvær. Hadde Kansje gått om jeg ikke hadde hatt barn selv. Anonymkode: e1c3f...167 Poenget var vel å gi mine betraktninger på spørsmålet ditt. Men for å bryte det ned; ja, konflikter rundt samvær er veldig vanlig, og det er veldig vanlig at både menn og kvinner er foreldre i en viss alder. Hvor høyt konfliktnivået er og om hvorvidt dette har noe som helst å si for mannens karakter varierer veldig. Så å være dogmatisk og dømmende overfor alle single menn med en eller samvæssituasjon vil gi deg ekstremt få å velge blant. Du bør nesten vurdere hvert tilfelle. Anonymkode: 5024a...7f5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #14 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mange av dem på Tinder i Oslo😅 Anonymkode: 6300e...64f Ja mange..🤯 Anonymkode: e1c3f...167
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #15 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Poenget var vel å gi mine betraktninger på spørsmålet ditt. Men for å bryte det ned; ja, konflikter rundt samvær er veldig vanlig, og det er veldig vanlig at både menn og kvinner er foreldre i en viss alder. Hvor høyt konfliktnivået er og om hvorvidt dette har noe som helst å si for mannens karakter varierer veldig. Så å være dogmatisk og dømmende overfor alle single menn med en eller samvæssituasjon vil gi deg ekstremt få å velge blant. Du bør nesten vurdere hvert tilfelle. Anonymkode: 5024a...7f5 Det er dømmende å gå utifra at det er psykisk tappende for en mann å ha det sånn? Og å tenke at han da kansje vil slite om andre barn kommer inn i bildet? Jeg synes det er logisk jeg.. Jeg opplever at det er vanlig å ha 50% samvær jeg da. Skilte folk i min omgangskrets har jo det. Anonymkode: e1c3f...167
Helene Skrevet 26. januar 2024 #16 Skrevet 26. januar 2024 Nå er ikke jeg på Tinder, men det du forteller er dessverre mitt inntrykk av enkelte menn. Sier ikke alle da jeg kjenner til det motsatte. Jeg hadde styrt unna menn som ikke tar vare på barna sine. Ja, der finnes gale damer der ute som ikke vil dele barna. Noen er bare gale, noen har en grunn for ikke å dele.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #17 Skrevet 26. januar 2024 Da jeg var på Tinder møtte jeg nok på like mange som hadde en "gal eks" som de som hadde samvær i ulik prosent med sine barn. De fleste hadde 50/50. Også et par stk som hadde 100% omsorg. Det som er mest fortvilende er nok de jeg ble kjent med som ikke fikk lov å ha samvær med sine barn pga at mor hadde produsert en haug med falske anklager. Og før noen mener det er oppspinn fra fars side: jeg kjenner mor, og vet selv hva hun har sagt om den saken. Anonymkode: e2443...bb8 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #18 Skrevet 26. januar 2024 Jeg traff en super fyr fra Tinder i forrige uke. Oslo, over 40. Har litt troa her faktisk. Vi skal treffes til uka igjen 🤞🤞 Anonymkode: aaa17...316 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå