Gå til innhold

Datingside som fungerer litt som love is blind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså at man legger inn intresser, ønsker etc, og blir man matchet og snakker med den man matcher uten at man ser hverandre?  

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært spennende om noen hadde kommet med 

Anonymkode: 2aff0...47d

• Liker 2
Skrevet

Det finnes

Anonymkode: aae39...ae9

Skrevet

Sukker

Anonymkode: 4f4fd...204

Skrevet

Grunnen til at love is blind fungerer, er fordi de fleste er over snittet attraktive, som de fleste som melder seg på reality program.

Så er det alltid de som ikke er «pene nok» som lider. Fordi partneren ikke liker utseendet nok. Som han Mark i første sesong og hun blonde nå i den siste. 

Anonymkode: 2083a...ace

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Grunnen til at love is blind fungerer, er fordi de fleste er over snittet attraktive, som de fleste som melder seg på reality program.

Så er det alltid de som ikke er «pene nok» som lider. Fordi partneren ikke liker utseendet nok. Som han Mark i første sesong og hun blonde nå i den siste. 

De beskriver også seg selv og forteller om jobb og livstil. 

Anonymkode: 3b539...d17

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De beskriver også seg selv og forteller om jobb og livstil. 

Ja. Og alle er lykkelige helt til de møtes. 

«match the connection til the person» sa de vel. Eller emotion

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det finnes

Hva heter den? 

Skrevet

Sukker

Anonymkode: 4f4fd...204

Sukker er jo en vanlig datingside?  Jeg tenker på en hvor man ikke får chatte med hverandre eller se profil eller noe før man har vært gjennom et par online samtale dater og valgt hverandre. Eller noe slikt. Sånn som programmet. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at utseende har betydning, men at hvem man finner attraktiv handler om hvem man er også. Hvis jeg som gjennomsnittspen møtte en som er gjennomsnittspen ville det jo funket det også? 

Skrevet

Alle sider som ikke baserer seg på bare bilder.

Skrevet

Prøv Jodel. Eventuelt ha en anonym profil, og klikk på bare andre anonyme profiler, på Tinder f.eks. Problemet er at folk tror du er ute etter noe på si. 

Anonymkode: 7f99a...db7

Skrevet
6 hours ago, Pålet said:

Hva heter den? 

Har ikke prøvd den selv. Bare sett reklame for den. 

Screenshot_20240127-155705_Google Play Store.jpg

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ja. Og alle er lykkelige helt til de møtes. 

«match the connection til the person» sa de vel. Eller emotion

Ja, lykkelige helt til de møtes og ser henne de "dumpa" .... haha,,tror jeg så en brasiliansk sesong en gang... der drev de og dealet med hverandre på en fest når de alle møttes igjen etter å ha vært parvis sammen en god stund.

Anonymkode: 5a20b...aad

Skrevet

Jeg fant kjærligheten på slowly😅 ikke en datingside, men en app for digitale brevvenner. Ikke profilbilde en gang. 

Anonymkode: f7257...317

• Liker 2
Skrevet

Tanken er vel litt at Hinge skulle være sånn, med fokus på interesser og holdninger. Det har imidlertid slått helt feil, for folk gidder gjerne ikke fylle ut og oppdatere skikkelig, og algoritmen er helt elendig på å matche folk. Tenkte jeg skulle prøve den, og fylte ut alt sammen ganske grundig, men støtt og stadig får jeg meldinger om at "vi tror du og Thea vil passe perfekt sammen". Jeg tar en kikk på profilen til Thea, og blir vist en konservativ karrierejeger i powersuit som reiser på ferie til Dubai, har "trening og kosthold" som eneste hobby og "du er minst 1.80" som eneste profiltekst. Sånn med tanke på at jeg er en liten nerdete langhåret raddis som helst ser skumle filmer, tar nærbilder av mose, jobber med hjemløse katter og spiller mannevonde brettspill, føler jeg liksom ikke at de treffer helt.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Okapi skrev (30 minutter siden):

Tanken er vel litt at Hinge skulle være sånn, med fokus på interesser og holdninger. Det har imidlertid slått helt feil, for folk gidder gjerne ikke fylle ut og oppdatere skikkelig, og algoritmen er helt elendig på å matche folk. Tenkte jeg skulle prøve den, og fylte ut alt sammen ganske grundig, men støtt og stadig får jeg meldinger om at "vi tror du og Thea vil passe perfekt sammen". Jeg tar en kikk på profilen til Thea, og blir vist en konservativ karrierejeger i powersuit som reiser på ferie til Dubai, har "trening og kosthold" som eneste hobby og "du er minst 1.80" som eneste profiltekst. Sånn med tanke på at jeg er en liten nerdete langhåret raddis som helst ser skumle filmer, tar nærbilder av mose, jobber med hjemløse katter og spiller mannevonde brettspill, føler jeg liksom ikke at de treffer helt.

Du høres skjønn ut 😊 

• Hjerte 1
Skrevet
Okapi skrev (8 timer siden):

Nærbilde av mose og mannevonde brettspill høres bra ut😃 en gang datet jeg en som tok doktorgrad i lav ( sånn som reinen spiser) angrer på at jeg ikke valgte ham.

Anonymkode: bc733...2cf

• Liker 1
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (På 27.1.2024 den 13.48):

Alle sider som ikke baserer seg på bare bilder.

hvilke sider er det? Jeg føler at alle sider er med bilder? 

Anonymkode: 45294...4b3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2024 den 15.58):

Har ikke prøvd den selv. Bare sett reklame for den. 

Screenshot_20240127-155705_Google Play Store.jpg

Ohhh Takk! Skal sjekke den ut! :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...