Gå til innhold

På fest alene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, i kveld er det fest i bygda, typ afterski på resorten.

jeg har ingen venner her, men vet om noen mennesker, men omgåes de ikke.

jeg har lyst til å gå isteden for å sitte hjemme alene, kanskje sånn en må gjøre for å bli kjent.

men jeg syntes det ER vanskelig.Ikke å gå ut alene det har jeg gjort mange ganger.

men blir så klein i denne settingen, jeg vet det blir fullt, typ sånn ingen sitteplasser igjen. Og jeg vet de jeg ikke omgåes med lenger kommer til å være der.

jeg vet liksom ikke hvor jeg da skal gjøre av meg .. haha skjønner det er teit, men i Norge og her er det alltid sånn at folk går ut i gjenger og så holder de seg med hverandre. 

Og det blir så tydelig at jeg da er alene.

skjønner jeg må ta intinativ, men er vanskelig i gjengene, kan ikke bare sette meg der liksom, 

og jeg er redd for å komme i situasjon hvor jeg prater litt med de jeg vet om og så går bort i hjørnet alene 😅

er det fler som kjenner situasjonen? 

Anonymkode: bc893...595

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir du mer løssluppen med alkohol? Drikk litt ekstra, ikke vær redd for å flaue deg ut, så går det så bra👍

Anonymkode: 5cd9e...1d2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Bergen
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

jeg har lyst til å gå isteden for å sitte hjemme alene, kanskje sånn en må gjøre for å bli kjent.

men jeg syntes det ER vanskelig.Ikke å gå ut alene det har jeg gjort mange ganger.

men blir så klein i denne settingen, jeg vet det blir fullt, typ sånn ingen sitteplasser igjen. Og jeg vet de jeg ikke omgåes med lenger kommer til å være der.

jeg vet liksom ikke hvor jeg da skal gjøre av meg .. haha skjønner det er teit, men i Norge og her er det alltid sånn at folk går ut i gjenger og så holder de seg med hverandre. 

skjønner jeg må ta intinativ, men er vanskelig i gjengene, kan ikke bare sette meg der liksom, 

og jeg er redd for å komme i situasjon hvor jeg prater litt med de jeg vet om og så går bort i hjørnet alene 😅

Jeg ville drukket litt før du drar dit. Eventuelt drikker du litt før du bestemmer deg. Rart hvordan utfordringene kan føles overkommelige med en ørliten bris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å sette seg på en krakk i baren da? Da er du i hvert fall ikke påtrengende. Så kommer du i snakk med de som bestiller. 

Anonymkode: 2d9db...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Er det mulig å sette seg på en krakk i baren da? Da er du i hvert fall ikke påtrengende. Så kommer du i snakk med de som bestiller. 

Anonymkode: 2d9db...b10

Jeg vet, det er en god greie, men det går ikke her, det er ingen barstoler og oftest er det mye kø der så når du har fått det du trenger må du liksom flytte deg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir du mer løssluppen med alkohol? Drikk litt ekstra, ikke vær redd for å flaue deg ut, så går det så bra👍

Ja, men redd for å bli for mye 😅

Men uansett dårlig på å starte, altså folk flest er liksom mest opptatt av å komme tilbake til gjengen sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er helt alene i ett fremmed land,  en verdensdel fra alle jeg kjenner. Har litt av de samme følelsene, men må bare hive meg rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mr Bergen said:

Jeg ville drukket litt før du drar dit. Eventuelt drikker du litt før du bestemmer deg. Rart hvordan utfordringene kan føles overkommelige med en ørliten bris

Ja det er jo ofte sånn jeg gjør det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er helt alene i ett fremmed land,  en verdensdel fra alle jeg kjenner. Har litt av de samme følelsene, men må bare hive meg rundt.

Det har jeg og vært mange ganger i flere typ land i mange år,da var ikke dette ett problem for meg, jeg føler det er kun i Norge 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan gikk det, ts?

Anonymkode: 9e4a8...194

Hahaha, jeg feiget ut og ble hjemme ☺️kjente det var befriende å slippe alt tanke styret som en lager i hodet av Ingen grunn

takk som spør 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...