AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #41 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er samboer med en mann som har et barn fra tidligere og er hos oss annenhver helg. jeg prioriterer hundene mine over barnet og har mer følelser for hundene enn barnet. Nå hadde jeg hundene før vi ble samboere og jeg gjør ALT med hundene mine. At man får mer følelser for barna enn hundene vil jeg tro stemmer, men det er ikke en følelse jeg kjenner til. Så jeg forstår godt at du sliter med rollen som ste-mor, det er skikkelig vanskelig! Jeg er med samboer og barn når den er her, men ikke hele tiden. Jeg må allikevel få lov til å være meg, og derfor reiser jeg gjerne bort og går tur med hundene mine når barnet er her. Fordi jeg og hundene trenger det, og det gjør jeg uten dårlig samvittighet. Også fordi barnet er jo ikke her for å besøke meg, men faren sin. men! Min samboer og jeg gjør hyggelige ting sammen etter at barnet har lagt seg. Da er det voksentid, og det virker det ikke som du får av din samboer. Og vet du, det har du lov til å kreve. Som en skrev over her virker det som du er dårlig på å kreve det du fortjener. Menn er enkle dyr og han vil ikke gi deg det om du ikke sier i fra. så snakk med han og se om det blir bedre, ellers må du faktisk vurdere å gå, for din egen mentale helse sin skyld ❤️ Anonymkode: a9a53...31a Enig i dette. Jeg er mer glad i mine dyr enn barnet til min kjæreste og. Jeg hadde ikke orket bo med et barn til da,men så har jeg barn hos meg selv hele tiden (mine egne). Det holder. Mine er mine barn. Min kjæreste finner på ting ofte med sitt barn,det er kjempe fint. Viktig med far tid,MEN jeg trenger ikke bli med. Er viktig ha eget liv. Det er poenget. Og denne mannen til TS er udugelig. Han gjør jo som hans mor vil hele tiden. Det er ikke rart TS føler seg utenfor. Synes hun fortjener bedre. Anonymkode: 73a8b...051 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå