Gjest gjest Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 Har forstått at dette er skjørtet som man bare må ha nå og utover våren, men klarer ikke å finne det i noen av butikkene. Mulig jeg har lett for dårlig. Spørsmålet er enkelt, har du funnet dette i noen butikk i Norge fortrinnsvis Oslo?
Gjest gjest Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 Dytter denne litt oppover. Må da være noen her inne som vet hvor dette kan kjøpes?
Gjest Jalileh Skrevet 30. januar 2006 #3 Skrevet 30. januar 2006 de reklamerer for det på hm.com, men det var jo ikke noe svar. Ikke fant jeg skjørtet inne på webbutikken heller. Leter etter slike skjørt selv. *dytte enda mer*
*Ariel* Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 Hvis det er det skjørtet som er på åpningssiden du tenker på, så er det fra kolleksjonen som kommer i butikkene.
Kame Skrevet 30. januar 2006 #5 Skrevet 30. januar 2006 Et av motebladene jeg har lest, påsto at LeneV hadde et. Det så veldig bra ut på bildet, men de bildene har jo en lei tendens til å lyve. Det er heller ikke sikkert de har kommet i butikkene enda, bladene får ofte prøver på kolleksjoner som kommer.
Gjest Jalileh Skrevet 31. januar 2006 #7 Skrevet 31. januar 2006 Hva er dette for noe da? ← Sjekk ut førstesiden til www.hm.com Der ser du det.
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2006 #9 Skrevet 31. januar 2006 Den lange tynne greia der...? Det var jo ikke noe fint....................
Gjest itla Skrevet 1. februar 2006 #11 Skrevet 1. februar 2006 Oasis har ofte hatt, men jeg har ikke funnet der denne sesongen. Har lett over halve Oslo (og litt til, kjennes det ut som), og nå har jeg mer eller mindre resignert... Får ta en tur til London! Ellers hadde de noen som så ganske fine ut på www.laredoute.no, men jeg har så dårlig erfaring med å bestille fra nett... Er aldri sånn man forestilte seg. Men de har mye lekkert hos La Redoute, da, det skal de ha...
Hilde Skrevet 1. februar 2006 #12 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Sjekket Kokaii og Mango? Jeg kjøpte et på Kokaii for et par måneder siden.. Var litt dyrt da, men det faller veldig pent, og er like fint etter mange gangers bruk og vask. Hvis Mango har er det sikkert litt billigere, og kvaliteten pleier jo å være veldig bra der også. Endret 1. februar 2006 av Newt
Gjest itla Skrevet 1. februar 2006 #13 Skrevet 1. februar 2006 Sjekket Kokaii og Mango? Jeg kjøpte et på Kokaii for et par måneder siden.. Var litt dyrt da, men det faller veldig pent, og er like fint etter mange gangers bruk og vask. Hvis Mango har er det sikkert litt billigere, og kvaliteten pleier jo å være veldig bra der også. ← Mango har jeg sjekket, men ikke Kokaii. Takk for tipset!
Gjest itla Skrevet 16. februar 2006 #14 Skrevet 16. februar 2006 Dytter denne opp igjen... De har fått et veldig fint et på HM, ikke det som ligger på forsiden deres på nett, men et uten det "korsettet" som jeg ikke synes var så fint.. Og det beste - det kostet bare 249,-! Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå