AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #1 Skrevet 26. januar 2024 Har aldri forstått hvorfor utseendet betyr så sykt mye for folk. Har blitt konstant dømt og mobba av andre fordi jeg ikke er kjekk nok. Har konstant blitt kalt dverg, at det der ut som jeg har downs, og at jeg aldri skulle blitt født fordi jeg er så stygg. Klarer genuint ikke å forstå hvorfor folk vektlegger utseendet så mye mer enn personlighet og karakter. Har aldri hatt sjans på noen, ingen. Har bare blitt latterliggjort når jeg har fortalt at jeg har hatt følelser for noen. Husker sist jeg var litt interessert i ei så kom folk bort til meg å bare «tror du virkelig du har en sjans? Se på deg selv.» jeg er så forbanna lei av dette. Orker ikke å bli sett på som et misfoster mer. Har gjort alt jeg kan for å endre på utseendet men ingenting har hjulpet bittelitt en gang. Får høre hele tiden at jeg har en veldig fin personlighet, men det er alltid et men, og det går på hvordan jeg ser ut. Jeg kan ikke en dritt for hvordan jeg ser ut. Er det virkelig helt okei å ignorere/baksnakke/spre rykter om noen BARE fordi de ser annerledes ut? For da vil jeg virkelig ikke være en del av det her noe mer. Anonymkode: 30641...b00 10
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 Du har vel fått ganske mange svar og råd her i de mange andre trådene dine, hva godt gjør det deg å opprette tråd på tråd om dette emnet? Anonymkode: 7b4c3...d35 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Skrevet 26. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Du har vel fått ganske mange svar og råd her i de mange andre trådene dine, hva godt gjør det deg å opprette tråd på tråd om dette emnet? Anonymkode: 7b4c3...d35 Tja gode svar kan diskuteres. Har vært mange som har hevda at det MÅ være personligheta mi. Men det stemmer ikke. Alle jeg kjenner sier jeg har en jævlig bra personlighet og er en morsom fyr. Spurte ei venninne for noen dager siden om hva problemet mitt kunne være og da sa hun at hun genuint ikke visste selv, var vertfall ikke personligheta fikk jeg som svar. Anonymkode: 30641...b00
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #4 Skrevet 26. januar 2024 Du burde kanskje spørre deg dette spørsmålet selv? Når du gang på gang oppretter tråder om dette gir det jo inntrykk om at du er sykelig opptatt av utseende selv. Virker veldig rart at folk går rundt å forteller deg slike ting du beskriver her. Enten overdriver du eller legger ord i andres munn, eller så må du rett og slett flytte fra stedet du bor til et sted folk oppfører seg normalt. Anonymkode: 15a2f...410 7 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #5 Skrevet 26. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Du burde kanskje spørre deg dette spørsmålet selv? Når du gang på gang oppretter tråder om dette gir det jo inntrykk om at du er sykelig opptatt av utseende selv. Virker veldig rart at folk går rundt å forteller deg slike ting du beskriver her. Enten overdriver du eller legger ord i andres munn, eller så må du rett og slett flytte fra stedet du bor til et sted folk oppfører seg normalt. Anonymkode: 15a2f...410 Legger hverken ord i andres munn eller overdriver. Sliter såpass psykisk etter alt sammen at jeg må legges inn. Har flytta flere ganger, har vært samma greia på hver og en av de plassene. Anonymkode: 30641...b00 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #6 Skrevet 26. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Legger hverken ord i andres munn eller overdriver. Sliter såpass psykisk etter alt sammen at jeg må legges inn. Har flytta flere ganger, har vært samma greia på hver og en av de plassene. Anonymkode: 30641...b00 Jeg er opptatt av det fordi andre konstant kommenterer på det. Hadde ingen kommentert på det, hadde jeg ikke brydd meg. Men når man år, etter år, etter år får høre at mora di egentlig skulle abortert deg fordi du er motbydelig så gjør det mye med meg. Anonymkode: 30641...b00 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #7 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tja gode svar kan diskuteres. Har vært mange som har hevda at det MÅ være personligheta mi. Men det stemmer ikke. Alle jeg kjenner sier jeg har en jævlig bra personlighet og er en morsom fyr. Spurte ei venninne for noen dager siden om hva problemet mitt kunne være og da sa hun at hun genuint ikke visste selv, var vertfall ikke personligheta fikk jeg som svar. Anonymkode: 30641...b00 Men hva godt får du ut av å opprette 1000 tråder om dette? Anonymkode: 7b4c3...d35 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #8 Skrevet 26. januar 2024 17 minutter siden, AnonymBruker said: Men hva godt får du ut av å opprette 1000 tråder om dette? Anonymkode: 7b4c3...d35 Kanskje noen har erfaringer fra lignende opplevelser idk, har ingen å snakke med det om. Psykologen ser på meg som et spørsmålstegn, vennene mine vil ikke snakke om det, og familien bryr seg ikke. Anonymkode: 30641...b00 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #9 Skrevet 26. januar 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje noen har erfaringer fra lignende opplevelser idk, har ingen å snakke med det om. Psykologen ser på meg som et spørsmålstegn, vennene mine vil ikke snakke om det, og familien bryr seg ikke. Anonymkode: 30641...b00 Er jævlig ensomt å gå å føle på at man er den eneste som har det slik og ikke har noen å prate med om det. Anonymkode: 30641...b00 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #10 Skrevet 26. januar 2024 Fordi man må like og tenne på den man er sammen med. Men de fleste blir penere, om man liker personen Anonymkode: d21c5...667 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #11 Skrevet 26. januar 2024 Jeg har ikke fått med deg de andre trådene dine. Så jeg lurer på hvor gammel du er ? Det er ofte slik at enkelte menn som har liten sjans på damer i ungdommen , ikke har de problemene i 30 årene. Anonymkode: 85247...66d 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #12 Skrevet 26. januar 2024 Har du vurdert å gå ut i mediene? Evt få deg TikTok konto? Utrolig hvor mye støtte man kan få om man når ut til flere. Anonymkode: ac83a...533 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #13 Skrevet 26. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke fått med deg de andre trådene dine. Så jeg lurer på hvor gammel du er ? Det er ofte slik at enkelte menn som har liten sjans på damer i ungdommen , ikke har de problemene i 30 årene. Anonymkode: 85247...66d Er 22. Anonymkode: 30641...b00
lillevill Skrevet 26. januar 2024 #14 Skrevet 26. januar 2024 Jeg tror du opplever dette fordi du er ung og henger med umodne mennesker. Drit i det, få deg en utdanning, tren og jobb med deg selv. 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #15 Skrevet 26. januar 2024 Skjønner bare ikke hvordan jeg skal klare å holde ut med å være helt alene fram til jeg er 30. når ensomheten allerede tar på som faen. Anonymkode: 30641...b00
lillevill Skrevet 26. januar 2024 #16 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skjønner bare ikke hvordan jeg skal klare å holde ut med å være helt alene fram til jeg er 30. når ensomheten allerede tar på som faen. Anonymkode: 30641...b00 Du kommer til å få deg dame, men det er ikke livet. Først og fremst må du utdanne deg, få deg en jobb, eget hjem osv. Sett deg mål. Dama dukker opp før eller senere. 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #17 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Skjønner bare ikke hvordan jeg skal klare å holde ut med å være helt alene fram til jeg er 30. når ensomheten allerede tar på som faen. Anonymkode: 30641...b00 hva gjør du for å føle deg mindre ensom? Anonymkode: 7b4c3...d35
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #18 Skrevet 26. januar 2024 35 minutter siden, lillevill said: Du kommer til å få deg dame, men det er ikke livet. Først og fremst må du utdanne deg, få deg en jobb, eget hjem osv. Sett deg mål. Dama dukker opp før eller senere. Det er mye lettere sagt enn gjort når jeg er såpass dårlig psykisk at jeg ikke klarer å ta utdanning. Skal legges inn om 2 uker. Har jobb, men er ikke ferdig med vgs en gang så får bare småjobber. Anonymkode: 30641...b00
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #19 Skrevet 26. januar 2024 Hallo? Du er fortsatt ung. Første bud er jo at du selv må slutte å fokusere på utseende. Og hvorfor i alle verden stresser du sånn med å få deg dame? Det er ikke noe som haster. Først og fremst så må du fokusere på å bli frisk. Deretter kan du finne ut om du vil utdanne deg eller jobbe. Anonymkode: 0214d...a65 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #20 Skrevet 26. januar 2024 Det er vel stortsett bare folk som ikke ser bra ut som ikke skjønner hvorfor utseende er viktig. Det er viktig av samme grunn som at man ikke ser dårlige filmer, dårlige serier, leser dårlige bøker, spiser dårlig usunn mat, eller gjør hva som helst annet som er av lite verdi. Så er det jo sånn at når man ikke ser bra ut selv må man velge andre som ser lik ut. Man har derfor ikke anledning til å være opptatt av utseende for man kan uansett ikke få noen som er fysisk attraktiv. Anonymkode: 657ba...899
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå