Gå til innhold

Badedrakt eller bikini med støtte til brystene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt badetøyet jeg har gjør meg ukomfortabel fordi det ikke er laget for å gi støtte til brystene. 

Så jeg tar gjerne tips om varianter som gir hold som en push-up eller lignende, for str. 85 D.

Anonymkode: 735b6...b2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt det samme problemet, har kjøpt altfor mange bikinier med fellesnevner at bikinibhen ikke gir støtte.  Kjøpte en fra Cubus i fjor med spilebh som var ganske god men kan ikke se den på nettsiden nå så den er nok ikke i varesortimentet. 

Skrevet

Hva med tankini som har innebygd støtte for brystene? Underverker.no har flere der du kjøper størrelse på bh størrelsen din. Det gir meg bedre støtte enn vanlig tankini/badedrakt.

Anonymkode: 2a197...116

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Alt badetøyet jeg har gjør meg ukomfortabel fordi det ikke er laget for å gi støtte til brystene. 

Så jeg tar gjerne tips om varianter som gir hold som en push-up eller lignende, for str. 85 D.

Anonymkode: 735b6...b2b

Kanskje du finner noe her:

https://www.timarco.com/no/bad/bikinier?page=1&sizes=060

Vil ellers anbefale deg å gå på en skikkelig undertøysbutikk og sjekke utvalget der.

Anonymkode: 0e0fc...507

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg bruker Saltabad, modellen som heter Dolly. Eneste jeg har funnet som gir løft og fin fasong. 

Anonymkode: a8101...7e4

• Liker 2
Skrevet

Jeg har nettopp bestillt denne :)

image.png.d1045ea4f8e86faffb4422bb305e5555.png

Anonymkode: 040e2...ea3

Skrevet (endret)

Jeg finner ikke bilde av  min badedrakt lenger, men generelt synes jeg badedrakter med frontparti som denne (eksempel fra Speedo) gir god støtte. Jeg er også D cup. 

b.webp

Endret av Kranken
Skrevet

Saltabad, primadonna, seafolly, Paula.. kjøp bikinioverdel i bh størrelsen din, eller badedrakt i konfeksjon med stor cup. Det er så mye badetøy som er laget for og gi støtte til brystene. Nesten alle bh produsenter produserer jo badetøy på samme måte. 

Anonymkode: 937c6...487

• Liker 2
Skrevet

Jeg har bikinier fra merkene Saltabad og Wiki som er kjøpt i en lokal undertøybutikk. De er i min vanlige BH-størrelse og gir nesten like bra støtte som en BH. 

Har lagt ut bilder av dem tidligere her:

Har du en undertøybutikk i nærheten TS, eller eventuelt en Change-butikk? De har også bikinier med støttende overdeler 

• Liker 1
Skrevet

Du må kjøpe en med spiler. Sånne med vatterte cuper er ikke nok. 

Anonymkode: dbbf0...d1a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...