AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #1 Skrevet 26. januar 2024 Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til denne situasjonen. Jeg opplever at mamma og foreldrene hennes besøker min bror og hans familie ofte, de inviterer de på middag, ferieturer, arrangementer, feirer jul sammen osv. Jeg blir aldri invitert. Nå har jeg fått baby, så nå kommer mamma på besøk til oss mye oftere enn før. Hun snakker nesten bare med babyen min, ikke med meg. Vi blir fremdeles aldri invitert på noe. Mormor og morfar tar aldri kontakt. Det et bestandig jeg som tar kontakt med de. Mormor og morfar besøker alle andre barnebarn, men ikke meg. De har besøkt meg 2 ganger på 8 år, og det var for å se babyen min da han var nyfødt. Jeg opplever dette som veldig sårt. Jeg føler på at jeg egentlig vil kutte kontakten med de, da jeg ikke føler meg en del av familien overhode. Samtidig går jo dette da utover babyen min, som risikerer å ikke ha noe kontakt med de. Noen som har vært i en lignende situasjon? Anonymkode: 75009...7bd 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 Du må snakke med de og si fra. Spør hvorfor de aldri besøker deg og i klisteret deg i felleksskapet med familien? At du føler deg lite inkludert og en del av. Kommuniser Anonymkode: 0c5ee...4a5 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Skrevet 29. januar 2024 Jeg har opplevd liknende. Har brutt kontakt med min familie. Vi bor alle i samme by , men jeg har slutta å føle noe når jeg ser dem ute! Går rett forbi . De har vært utrolig stygge mot meg, spesielt min mor. Det er så mye og alvorlige ting som gjør at jeg sliter med å klare å akseptere dette i voksen alder! Anonymkode: aebc8...989 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 Vil du at barnet ditt skal ha kontakt med noen som ikke respekterer eller inkluderer dere ? Hvorfor ? få det ned på hei nivå og la de være. Kansje de merker at du ikke tar kontakt da Anonymkode: 00586...1a7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå