AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #1 Skrevet 26. januar 2024 Hvis noen "liker" meg på tinder, vil jeg (uten betalingaabonnement) kunne se at antall likes går opp? Skjønner at jeg ikke får se hvem. Det vet jeg en betaler for. Anonymkode: 29c23...476
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 Bare opp til 99. Etter det står det 99+ for alltid Anonymkode: fc4f6...c69 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Skrevet 26. januar 2024 Ok, hos meg har det stått 3 i ukesvis. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Helvete🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 29c23...476 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #4 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, hos meg har det stått 3 i ukesvis. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Helvete🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 29c23...476 Du får en like av meg her 👍 🤣 og ordet helvette, er begge pluss i min bok Anonymkode: 9d5ec...409
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #5 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du får en like av meg her 👍 🤣 og ordet helvette, er begge pluss i min bok Anonymkode: 9d5ec...409 Takk❤🤣 Anonymkode: 29c23...476 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #6 Skrevet 26. januar 2024 Ikke at jeg tror jeg hadde fått hundrevis av likes...men jeg tror det er noe teknisk feil rett og slett... Har jeg for gammel telefon. Jeg har satt på lang rekkevidde og stort aldersspenn. Lagt inn masse bilder av meg selv, og fyllt ut profilen til 100%. Jeg har sveipet noen til høyre og noen til venstre såklart...men jeg har fortsatt 3 likes, og de 3 har vært der siden jeg registrerte brukeren min for 2 mnd siden... Jeg får de samme profilene igjen og igjen...uansett om det er noen jeg har sveipet til høyre eller venstre. Kan ikke huske det var sånn for 4-5 år siden når jeg var på tinder sist. Nekter å tro at en helt vanlig kvinne skal ha null likes etter 2 mnd. Anonymkode: 29c23...476
Pålet Skrevet 26. januar 2024 #7 Skrevet 26. januar 2024 Jeg synes det er trist at vi lever i ett samfunn hvor det er mer viktig å bli likt enn å ha genuine og fine relasjoner. 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #8 Skrevet 26. januar 2024 Pålet skrev (23 minutter siden): Jeg synes det er trist at vi lever i ett samfunn hvor det er mer viktig å bli likt enn å ha genuine og fine relasjoner. Nå har jeg vel aldri sagt at jeg mener det, men så lenge jeg skal prøve denne appen, så synes jeg det er greitt den virker på telefonen min. En like/match betyr at det er MULIGHET til å snakke med noen å lage seg en genuin og fin relasjon, noe jeg faktisk verdsetter veldig høyt! Anonymkode: 29c23...476 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #9 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nå har jeg vel aldri sagt at jeg mener det, men så lenge jeg skal prøve denne appen, så synes jeg det er greitt den virker på telefonen min. En like/match betyr at det er MULIGHET til å snakke med noen å lage seg en genuin og fin relasjon, noe jeg faktisk verdsetter veldig høyt! Anonymkode: 29c23...476 Så lenge du ikke har mulighet til å se hvem som liker deg og dermed trykke på dem for å få en match, har det ikke betydning hvor mange likes du har. Derfor tenker jeg at du enten oppgraderer til pluss og faktisk bruker funksjonen, eller dropper å tenke på den og fortsetter å trykke liker på alle du liker for å få så mange matcher som mulig. Anonymkode: 0049f...cf9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #10 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ok, hos meg har det stått 3 i ukesvis. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Helvete🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 29c23...476 Er du fornøyd med profilen din selv? Føler du den representerer deg på en god måte og viser hvem du er, for da er de 3 likes faktisk fra noen som liker deg som du er og det er en bra ting fremfor 4396 likes fra mennesker som aldri har tenkt til å starte en interaksjon med deg. Anonymkode: 0049f...cf9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #11 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så lenge du ikke har mulighet til å se hvem som liker deg og dermed trykke på dem for å få en match, har det ikke betydning hvor mange likes du har. Derfor tenker jeg at du enten oppgraderer til pluss og faktisk bruker funksjonen, eller dropper å tenke på den og fortsetter å trykke liker på alle du liker for å få så mange matcher som mulig. Anonymkode: 0049f...cf9 Du må lese hi, du har ikke skjønt problemstillingen Anonymkode: 29c23...476
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #12 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er du fornøyd med profilen din selv? Føler du den representerer deg på en god måte og viser hvem du er, for da er de 3 likes faktisk fra noen som liker deg som du er og det er en bra ting fremfor 4396 likes fra mennesker som aldri har tenkt til å starte en interaksjon med deg. Anonymkode: 0049f...cf9 Ja den er bra utfylt (100%) og med mange bilder. Ansikt, og hele meg. Anonymkode: 29c23...476
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #13 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du må lese hi, du har ikke skjønt problemstillingen Anonymkode: 29c23...476 Jo jeg har det, bare la til en liten kommentar om hvor useless den funksjonen er hvis du ikke betaler. Annet enn selvtillits boost ved å se hvor mange som velger ja. Anonymkode: 0049f...cf9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #14 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja den er bra utfylt (100%) og med mange bilder. Ansikt, og hele meg. Anonymkode: 29c23...476 Da tenker jeg at du skal kontakte de 3 som har likt deg. Det kan hende at profilen din er unntaket - en profil som faktisk viser hva du er ute etter og som skremmer vekk alle de useriøse. Noe som bare er bra. Anonymkode: 0049f...cf9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #15 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo jeg har det, bare la til en liten kommentar om hvor useless den funksjonen er hvis du ikke betaler. Annet enn selvtillits boost ved å se hvor mange som velger ja. Anonymkode: 0049f...cf9 🤣 du må lese Hi som sagt. Poenget er at likes har stått på 3 i ca to mnd nå, og jeg lurer på om det er noe teknisk feil... jeg får de samme mennene opp hver eneste gang jeg åpner appen min. Uansett om de er sveipet til h eller v tidligere. jeg har brede søkekriterier og satt meg til globalt.... Anonymkode: 29c23...476
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #16 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 🤣 du må lese Hi som sagt. Poenget er at likes har stått på 3 i ca to mnd nå, og jeg lurer på om det er noe teknisk feil... jeg får de samme mennene opp hver eneste gang jeg åpner appen min. Uansett om de er sveipet til h eller v tidligere. jeg har brede søkekriterier og satt meg til globalt.... Anonymkode: 29c23...476 Det er nok en teknisk feil ja. Anonymkode: 3dd1f...434
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #17 Skrevet 27. januar 2024 Har du slettet appen og lagd ny profil? Anonymkode: 9d5ec...409
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #18 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 🤣 du må lese Hi som sagt. Poenget er at likes har stått på 3 i ca to mnd nå, og jeg lurer på om det er noe teknisk feil... jeg får de samme mennene opp hver eneste gang jeg åpner appen min. Uansett om de er sveipet til h eller v tidligere. jeg har brede søkekriterier og satt meg til globalt.... Anonymkode: 29c23...476 Global, er noe rart. Prøv å slå av den, og juster avstand litt opp og ned. Anonymkode: 8b837...964
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #19 Skrevet 27. januar 2024 Jeg kjenner ikke Tinder algoritmen, men mener at det dukker opp penere personer om man selv har blitt høyresveipet/matchet med noen flotte. Jeg er stygg, men matchet med noen nokså lekre personer og da ble det færre stygginger som egentlig er i min liga. Anonymkode: a64d0...9ff
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #20 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kjenner ikke Tinder algoritmen, men mener at det dukker opp penere personer om man selv har blitt høyresveipet/matchet med noen flotte. Jeg er stygg, men matchet med noen nokså lekre personer og da ble det færre stygginger som egentlig er i min liga. Anonymkode: a64d0...9ff Men vet tinder hvem som er stygg? Går tinder gjennom alle profiler? Å hva med subjektiv skjønnhet? Det er mange kjekke menn jeg ikke liker, og noen kjekke menn som blir plassert langt nede på tilfeldige nummer rangeringer som jeg syns er kjekk. Eller er det utifra antall likes de blir rangert? Anonymkode: 9d5ec...409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå