AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #1 Skrevet 26. januar 2024 Skjørt i skinnlook er veldig i vinden om dagen, og jeg har mange slike. Sliter likevel litt med å bruke dem til hverdags, og det blir til at de bare brukes til fest. Når syns du det er innenfor å bruke slike skjørt i hverdagen, på jobb og lignende? Er det bare lengden som avgjør, eller designet som skille hverdagsskjørt fra festskjørt? Tilbehør/overdeler/sko? Det er kanskje litt avhengig av hvor man bor, og her er det ikke mange som kjører den hverdagsstilen, dessverre.. Jeg liker å gå pyntet til hverdags, men vil jo ikke se ut som jeg er klar for bytur heller! 😅 Anonymkode: db5fd...39e 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 Er det i vinden? Syns hvis det ser for blankt ut og tydelig fake ut, at det passer seg bedre til fest eller hverdags. Men jeg ville brukte det svarte strømpebukser og ullgenser/cardigan for å dempe det litt. Anonymkode: 21f6e...f7b 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Skrevet 26. januar 2024 Jeg syns det er en fin look sammen med ullgenser, strømpebukser og boots. Anonymkode: 870e7...3d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå