AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #1 Skrevet 26. januar 2024 Jeg har møtt en flott kvinne med et barn der barnefar ikke har et forhold til barnet og ute av bildet. Jeg er introdusert for barnet på 6 år, og det har gått fint. Nå planlegger vi å ta dette et steg videre, og at vi skal overnatte sammen alle, og jeg lurer på om dere har tips og råd for hvordan dette skal gjennomføres? Bør vi overnatte i hjemmet deres, vekke fra hjemmet, aktiviteter og hva vi må fokusere på for at dette skal bli best mulig for ungen? Jeg har barn fra før som er litt større, og er komfertabel med dette. Anonymkode: 83da7...c54 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 Ta det hjemme hos dem, la barnet stille spørsmål om det skulle ha noen, finn en lek dere kan leke alle - her var gjemsel veldig poppulært når min samboer først kom inn i bilde, han pleide også å tegne sammen med oss, lese bok, se en film sammen, basic koselige ting🥰 Og det viktigste av alt: Vær avslappet og vær deg selv!😊 Anonymkode: c4f21...d02 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Skrevet 26. januar 2024 TS her. Vi har allerede møttes og gjort mye av disse tingene, men er litt usikker på hvordan det oppleves at jeg plutselig sover der. Anonymkode: 83da7...c54
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #4 Skrevet 26. januar 2024 Min mann brukte lang tid på at min og han skulle bli kjent, og at barnet skulle bli trygg på han. Jeg tok samtalen med barnet på forhånd, spurte om hva hn tenkte at mannen (da kjæresten) sov over hos oss, i min seng, og hn sa ingenting på det. Hn var blitt vant til at vi klemte og kysset, og var komfortabel med det. Barnet syns kanskje det var litt rart å komme inn første morgenen, men hn spratt opp i sengen som det mest naturlige i verden. Her var hn 7 år. Anonymkode: 2fdff...6ce
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #5 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min mann brukte lang tid på at min og han skulle bli kjent, og at barnet skulle bli trygg på han. Jeg tok samtalen med barnet på forhånd, spurte om hva hn tenkte at mannen (da kjæresten) sov over hos oss, i min seng, og hn sa ingenting på det. Hn var blitt vant til at vi klemte og kysset, og var komfortabel med det. Barnet syns kanskje det var litt rart å komme inn første morgenen, men hn spratt opp i sengen som det mest naturlige i verden. Her var hn 7 år. Anonymkode: 2fdff...6ce Barnet ditt ser ut til å ha gått helt tom for vokaler. Anonymkode: 55f82...f41 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #6 Skrevet 26. januar 2024 Vi bestilte pizza, så film og spilte brettspill første helgen samboeren overnattet her. Var på fjelltur også barna var da 3-11 år:) Anonymkode: 5e88e...0f0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #7 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Barnet ditt ser ut til å ha gått helt tom for vokaler. Anonymkode: 55f82...f41 Ja, jeg vet, det er skikkelig slitsomt🤷♀️ Anonymkode: 2fdff...6ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå