Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 Håper noen har gode råd og kanskje litt oppmuntring å komme med! Har vært på date med en herlig mann 5 ganger, hvorav den siste i går. Ting har bygd seg opp veldig gradvis, det er først de to siste møtene som egentlig har "gjort noe" for meg. De har til gjengjeld gjort mye Problemet er at han er skotte og ikke blir her på berget lenger enn til mars. Nå som jeg faktisk begynner å bli involvert blir det "herlig/ forferdelig" å være forelsket. Han reiser jo når han gjør det, og jeg gruer meg på forskudd.. Vil liksom ikke gå inn med åpne øyne i noe som kan knuse hjertet mitt. Det virker som det samme er i tankene hans, han har sagt at han er åpen for å flytte på seg, men han har en vanskelig jobbsituasjon for øyeblikket. Jeg er heller ikke ukjent for tanken om flytting dersom ting skulle utvikle seg videre, men også jeg er bundet mtp jobb i hvertfall de neste 2 årene. Så tenker jeg: Er det virkelig mulig å bygge et forhold på slike forutsetninger, med så liten tid til rådighet? Jeg vet at jeg burde fokusere på tiden vi har sammen nå, gjøre det beste ut av det, men denne avreisedatoen henger over meg og gjør meg så forknytt. "Frøken Realistisk" i meg sier: "Stopp dette nå, sjansene for å lykkes er så små." "Frøken Idealist" sier: "Nyt tiden og ham, og dersom det er bra nok vil det fungere også når han reiser." Resten av meg går bare rundt og er forelsket- lite produktiv på jobb og generelt ikke helt med i verden Takknemlig for innspill!
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #2 Skrevet 31. januar 2006 Frøken Romantikk her sier at du skal gå for det! du vet jo som sagt ikke hva som vil skje. Og hvis du ikke gjør det, kommer du garantert til å tenke tilbake på det og lure på hva som kunne ha skjedd! Lykke til! Håper det ordner seg
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #3 Skrevet 31. januar 2006 For alt vi vet gjør han som på film og inviterer deg med til Skottland for et ekte skotsk bryllup Han er jo ikke nordmann, så det kan faktisk skje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå