Gå til innhold

Hvilke parfyme ville kjøpe som er god å bruke og som ikke lukter så mye, til ikke så dyre prisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke parfyme ville kjøpe som er god å bruke og som ikke lukter så mye, til ikke så dyre prisen?

Anonymkode: fc228...649

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normal har mange billige parfymer under 200 kr.

Anonymkode: 2781b...890

• Liker 1
Skrevet

Naomi campbell- cat deluxe på lindex.

Skrevet

Jeg bruker rituals sine og kun de nå.

Jeg reagerer på vanlig parfyme. Sprayer kun på klærne. Den ligger ikke såpass sterk og lenge til man blir kvalm og ør av det. 

Jeg må ha behagelig lukter som ikke lukter noe type alkohol. Brukte før noen fra body shop som funket også. Takler ikke typiske parfymer man har oppi nesa hele dagen. 

Anonymkode: 46ed0...691

Skrevet

Clean

Anonymkode: eca13...9ff

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva med en bodylotion med litt duft? Hun bruker sikkert mye forskjellige dufter allerede i sjampo, balsam, hårspray, såpe, deo, bodylotion, etc

Anonymkode: 63501...be7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva med en bodylotion med litt duft? Hun bruker sikkert mye forskjellige dufter allerede i sjampo, balsam, hårspray, såpe, deo, bodylotion, etc

Enig. Det holder i massevis. Folk bruker så mye forskjellig med lukt i at de blir "dunstimmune".   De fleste lukter en blanding av hårprodukter, parfyme, ofte skyllemiddel i klær, duftpinner hjemmefra og deodorant. Til slutt lukter de egentlig bare sånn bilparfyme som alle hadde før (hva het de?). Støtter bodylotion!

Anonymkode: 2439e...5c1

Skrevet

Den beste duften er frisk luft! Tenk deg stakkars lærere og medelever når det er 20 forskjellige parfymer og dufteprodukter som blander seg i klasserommet sammen med skyllemiddel, wunderbaum og røyklukt! Statistisk så er det mer enn én i det klasserommet som blir syk av parfyme. Når produktene våre allerede har for mye parfyme, så skjønner jeg ikke at man skal spraye på enda mer dufter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...