AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #1 Skrevet 26. januar 2024 Dersom man har klausull i forsikringen grunnet autisme,hva skjer da om man skulle få andre diagnoser?feks PU? Mitt barn får ikke utbetaling dersom det har med autisme å gjøre,det står i papirene. Går psykisk utviklingshemming under det samme?Altsl er det en gjennomgripende utviklingsforstyrrelse det også? Noen som har vært borti dette? Anonymkode: fc5cc...bef
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 Tviler på at forsikringen din har noe dekning for PU i utgangspunktet, så her må du lese papirene. Jeg tipper den dekker fysiske sykdommer og ulykke. Anonymkode: c7cbe...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Skrevet 26. januar 2024 Hvilken forsikring snakker du om? Barneforsikring? Spør fordi jeg ikke fikk barneforsikring for mitt barn, nettopp pga autisme.. 😕 Anonymkode: 69426...229
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #4 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvilken forsikring snakker du om? Barneforsikring? Spør fordi jeg ikke fikk barneforsikring for mitt barn, nettopp pga autisme.. 😕 Anonymkode: 69426...229 Barneforsikring ja. Akurat det samme skjedde her også.det er så bittert at jeg har ikke ord..fikk kun skade/ulykke.ikke ufør osv..men usikker på om hvordan det stiller seg ved evt andre diagnoser. Anonymkode: fc5cc...bef
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #5 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Barneforsikring ja. Akurat det samme skjedde her også.det er så bittert at jeg har ikke ord..fikk kun skade/ulykke.ikke ufør osv..men usikker på om hvordan det stiller seg ved evt andre diagnoser. Anonymkode: fc5cc...bef Det har du nok ikke dekning for. Anonymkode: c7cbe...7e6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #6 Skrevet 26. januar 2024 De to diagnosene henger ofte sammen, så du vil neppe få noe for PU, nei. Men du må selvsagt kontakte forsikringsselskapet for å få et sikkert svar. Anonymkode: 7a77e...d79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå