AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #1 Skrevet 26. januar 2024 Blitt sammen med min beste venn gjennom mange år. Han er snart skilt, dvs han er separert nå. Han har kun hatt sex med to damer i sitt liv, siden han giftet seg da han var 19. Han sier han elsker meg og bare vil ha meg og gleder seg til å utforske sex og nærhet med meg. Men jeg blir så redd for om han kanskje får lyst til å prøve flere, nå som han egentlig har mulighet som en fri mann. Han er en veldig skikkelig mann og hater one night stands, så om han skulle hatt sex med andre, måtte han jo vært i et forhold med en annen dame da. Vet dette mest sannsynlig er irrasjonelt, men hvordan kan jeg håndtere denne frykten min og stole på at han bare vil ha meg? Anonymkode: f1f06...284
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 Ved å gå til psykolog Anonymkode: ad7e6...d05 11
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Skrevet 26. januar 2024 For en slik mann, er den beste veien til seksuell utforskning, å være sammen med en utforskende kvinne. Kanskje er han ikke opptatt av flest mulig, men best mulig? Dette finner du ut med å snakke om det, og fantasere sammen med ham. Min kjæreste har hatt litt av de samme tankene som deg, men hun er en veldig spennende og erotisk person, som godt kan få oss opp i seksuelle situasjoner sammen med andre. En slik kvinne tviholder jeg på. Anonymkode: e3f6d...c2e 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #4 Skrevet 26. januar 2024 Når ble dere sammen i forhold til hans seperasjon? Anonymkode: b2497...da9 3
Fjellmannover190 Skrevet 26. januar 2024 #5 Skrevet 26. januar 2024 Mann fra langvarig forhold her, og har vært ute i datingsirkuset og er nå i et stabilt forhold. Dette er nok veldig personlig og vanskelig å si, men kjenner du han som en redelig fyr, så tror jeg at han er det. For min egen del har jeg gått ut av langvarig forhold, og tilbake, og utforsket i pausen. I fjor tok mitt forhold slutt og etter noen måneder med tenking og klargjøring, var jeg ute i datingverdenen, og var ikke klar for å ligge rundt, og er nå i et forhold. I tinderverset opplevde jeg at en del damer var skeptisk til nyskilte menn i 40 årene som tar vare på seg selv og kan prate med folk, da mange av oss vistnok er players. 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #6 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): veldig skikkelig mann og hater one night stands Hvordan kan han hate noe han ikke har prøvd, eller? Anonymkode: 9ff80...5c8 2
Blåtrå Skrevet 26. januar 2024 #7 Skrevet 26. januar 2024 Matcher dere seksuelt så er det deg han vil ha. 2 1
MuffinStud Skrevet 26. januar 2024 #8 Skrevet 26. januar 2024 Du sier ikke noe om hvordan forholdet mellom dere var mens han fremdeles ikke hadde brutt med sin daværende. Men dersom dere hadde sex i denne tiden, så er vel dette å møte seg selv i døra, er det ikke? Du vet bedre enn oss hvilken situasjon han var inne i og hva hans handlinger sier om hans holdning til sin eks kontra hva det sier om hans holdning til forhold. Og hvor overførbart dette er til deres forhold.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #9 Skrevet 26. januar 2024 Vær aktiv og spennende seksuelt så får han ikke lyst til å prøve andre Anonymkode: ab24c...948 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #10 Skrevet 26. januar 2024 Det er det en reell fare for. Nyseparert og bare hatt sex med 2 før? Da ville jeg absolutt benyttet sjansen til å prøve litt av hvert før noe nytt og varig. Enten bare for sex eller ikke gå til første og beste(og lettest tilgjengelig😉) Anonymkode: 9ff80...5c8 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #11 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når ble dere sammen i forhold til hans seperasjon? Anonymkode: b2497...da9 MuffinStud skrev (3 timer siden): Du sier ikke noe om hvordan forholdet mellom dere var mens han fremdeles ikke hadde brutt med sin daværende. Men dersom dere hadde sex i denne tiden, så er vel dette å møte seg selv i døra, er det ikke? Du vet bedre enn oss hvilken situasjon han var inne i og hva hans handlinger sier om hans holdning til sin eks kontra hva det sier om hans holdning til forhold. Og hvor overførbart dette er til deres forhold. Vi har vært nære venner en årrekke. Også i tiden han gjennomgikk brudd. Vi hadde ikke sex før etter bruddet, nei. Det var vi begge tydelige på var uaktuelt. Ble sammen ca 7-8 mndr etter hans brudd. Ja jeg vet det er tidlig men vi er veldig trygge på hverandre og kjenner hverandre godt. Super match seksuelt. Ts Anonymkode: f1f06...284 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #12 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan kan han hate noe han ikke har prøvd, eller? Anonymkode: 9ff80...5c8 Holdninger, verdier, moral...? Ts Anonymkode: f1f06...284 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #13 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er det en reell fare for. Nyseparert og bare hatt sex med 2 før? Da ville jeg absolutt benyttet sjansen til å prøve litt av hvert før noe nytt og varig. Enten bare for sex eller ikke gå til første og beste(og lettest tilgjengelig😉) Anonymkode: 9ff80...5c8 Det kan du si og det er jo dette jeg er redd for, men jeg må prøve å stole på det han sier. Vi er dessuten en utrolig bra match og han sier, som noen skriver her, at han ønsker utforske sex med en person, ikke flere. Kvalitet fremfor kvantitet. Og det gjør vi til de grader. Han er i himmelen og jeg digger det.... Jeg er forøvrig ikke "første og beste". Beste kanskje men han har hatt mange muligheter han ikke har tatt. Han vil ha meg sier han.... Det er nok frykten min som slår inn. På den annen side, da jeg ble skilt ønsket jeg bare finne den ene jeg kunne være med og ha sex med, ikke ligge rundt. Ts Anonymkode: f1f06...284 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #14 Skrevet 26. januar 2024 Blåtrå skrev (3 timer siden): Matcher dere seksuelt så er det deg han vil ha. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vær aktiv og spennende seksuelt så får han ikke lyst til å prøve andre Anonymkode: ab24c...948 Ja dere er inne på noe og jeg er helt enig. Vi er veldig like og matcher bra. Jeg har faktisk mer appetitt enn han og han elsker det. Vant med å ha sex 2-3 ganger i året og siste året før bruddet, ingenting. Ts Anonymkode: f1f06...284 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #15 Skrevet 26. januar 2024 Fjellmannover190 skrev (4 timer siden): Mann fra langvarig forhold her, og har vært ute i datingsirkuset og er nå i et stabilt forhold. Dette er nok veldig personlig og vanskelig å si, men kjenner du han som en redelig fyr, så tror jeg at han er det. For min egen del har jeg gått ut av langvarig forhold, og tilbake, og utforsket i pausen. I fjor tok mitt forhold slutt og etter noen måneder med tenking og klargjøring, var jeg ute i datingverdenen, og var ikke klar for å ligge rundt, og er nå i et forhold. I tinderverset opplevde jeg at en del damer var skeptisk til nyskilte menn i 40 årene som tar vare på seg selv og kan prate med folk, da mange av oss vistnok er players. Takk for innspill! Ja han er ærlig og redelig og har utrolig bra verdier. Ikke en som ønsker ligge rundt, det er bare min frykt som slår inn. Fint å høre hvordan det var for deg. Tror de aller fleste søker et trygt og langvarig (livsvarig) forhold. Ingenting er som den tryggheten man bygger over tid. Ts Anonymkode: f1f06...284
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #16 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ved å gå til psykolog Anonymkode: ad7e6...d05 For å snakke om/behandle frykten min? Sikkert ikke dumt. Ts Anonymkode: f1f06...284
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #17 Skrevet 26. januar 2024 Rebound fuck. Er du kjent med det begrepet? Hvis ikke så blir du det snart. Anonymkode: eaff1...8dc
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #18 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rebound fuck. Er du kjent med det begrepet? Hvis ikke så blir du det snart. Anonymkode: eaff1...8dc Det er jeg ikke redd for. Men takk for info. Ts Anonymkode: f1f06...284 1
Fjellmannover190 Skrevet 26. januar 2024 #19 Skrevet 26. januar 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for innspill! Ja han er ærlig og redelig og har utrolig bra verdier. Ikke en som ønsker ligge rundt, det er bare min frykt som slår inn. Fint å høre hvordan det var for deg. Tror de aller fleste søker et trygt og langvarig (livsvarig) forhold. Ingenting er som den tryggheten man bygger over tid. Ts Anonymkode: f1f06...284 Det høres slikt ut i ditt tilfelle, og er en trygghet når du kjenner han. Men det er vistnok vanskelig å skille mellom de som bruker langsiktigheten og redligheten for å få seg et ligg, og de som er på jakt etter noe langvarig. Jeg kom fra et langvarig forhold, og kjenner det best, og har søkt det videre, selv om jeg ikke søker noen å flytte sammen med med en gang 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #20 Skrevet 26. januar 2024 Fjellmannover190 skrev (17 minutter siden): Det høres slikt ut i ditt tilfelle, og er en trygghet når du kjenner han. Men det er vistnok vanskelig å skille mellom de som bruker langsiktigheten og redligheten for å få seg et ligg, og de som er på jakt etter noe langvarig. Jeg kom fra et langvarig forhold, og kjenner det best, og har søkt det videre, selv om jeg ikke søker noen å flytte sammen med med en gang Men tror du noen som er ute etter et ligg bare, holder det gående i månedsvis, kanskje år, i håp om å få et ligg? Tror muligens de hadde gått videre til noen de lettere kunne fått... Og fortere. Jeg må bare håpe og stole på han i dette. Han sier han bare vil ha meg, at jeg ikke er en rebound nettopp fordi vi kjenner hverandre så godt... Jeg har vært tydelig på at jeg ikke ønsker FF heller, det blir helt feil for meg. Tror muligens den første som svarte her har rett i at jeg burde tatt en prat med psykolog... 😅 Evt sammen med han, for å sortere litt... Ts Anonymkode: f1f06...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå