AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #21 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har vurdert sofa fra IKEA selv... men blir de ikke veldig fort slakk i trekket og for nedsittet? Ser for meg at det er dårlig kvalitet rett og slett. Innmaten ser ut som at det er laget av papp. De fremstår også veldig lave.... Anonymkode: 8fc9e...765 Vil ikke si det om Vimle, i hvert fall. Ikke antydning til slakke trekk eller nedsitting her etter tre år. Anonymkode: 87425...069
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #22 Skrevet 1. februar 2024 Vi kjøpte Vimle for ett år siden, og er veldig fornøyd med den som et "billig" alternativ mens man har små barn. Den er ikke kjempemyk å sitte i, men er god nok. Mulig den blir mykere etter hvert. Vi valgte grått trekk, og det har i hvert fall holdt seg fint og er lett å rengjøre. Anbefales! Anonymkode: fc8db...e6a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #23 Skrevet 1. februar 2024 Har en ektorp sofa på tiende året nå. Er nesten like god som ny men trenger snart ett nytt trekk. Har også Stocksund sofa fra Ikea og den er min favoritt. Synes kvaliteten på Ikea sofaene er mye bedre enn andre sofaer vivhar hatt fra for eksempel Skeidar og Bohus. Anonymkode: 909fa...9f6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #24 Skrevet 1. februar 2024 Jeg har Jättebo, og er superfornøyd med den 😊 Min er for øyeblikket satt sammen som en hjørnesofa, men jeg har så mange muligheter, selv om jeg bare har 3 forskjellige moduler. Jeg kan lage en laaang, sammenhengende sofa, sofa med sjeselong, hjørnesofa, sofa + stol, to små sofaer osv. Veldig lettvint å ta fra hverandre/sette sammen også. Setene er kjempebehagelige og dype og har pocketfjærer. Alle setemodulene har oppbevaring under. Godt med plass om man vil sove der. Ryggstøttene er lave, men oppleves høyere enn de ser ut på bilder. Jeg er 168 cm og sitter veldig godt når jeg lener meg tilbake med underarmene på ryggstøttene. Det som kan være negativt for noen er at dette er mer en sofa for "lounging" med bena oppi, enn en sofa for å sitte rett opp og ned med føttene på gulvet og støtte i ryggen samtidig. Det kan løses ved å kjøpe nakkeputene/armstøttene i samme serie, så de kan brukes bak ryggen. men det blir neppe favorittsofaen til oldemor som liker å sitte som en prest Anonymkode: d96e3...969
Pippien Skrevet 1. februar 2024 #25 Skrevet 1. februar 2024 Vi har Vimle og jeg gleder meg til ungene blir større og vi kan bytte den ut😅 Myk å sitte i ja, men lav rygg og man blir liksom hengende bakover med hodet. Putene blir fort «deformert». Lave bein, akkurat så lave at støvsugeren ikke kommer under. Men alt av møkk og leker kommer under der da😆. Vi har en L-form, så da er den også veldig tung når man skal trekke den ut for å støvsuge. Vi har mørkegrått trekk, så flekker ikke synes så godt. Det er pluss🤪
solsolsol Skrevet 1. februar 2024 #26 Skrevet 1. februar 2024 Har hatt to forskjellige, husker ikke navnet, den ene var sovesofa man liksom slo ned, så det var selve madrassen man satt på når det var sofa. Den andre var en av "hovedseriene" de hadde før. Veldig fornøyd med begge to, gode å sitte i og holdt seg fint. Begge hadde trekk man kunne vaske i maskin. Hadde de vel i 10 og 8 år, den ene som hverdags og den andre i tv-stue. Lot de bare stå for å få billigere flyttelass. Synes den her er skikkelig fin https://www.ikea.com/no/no/p/smedstorp-3-seters-sofa-viarp-beige-brun-eik-s09418602/ Men har ikke prøvd den. Liker også landskrona.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå