IssaKnife Skrevet 26. januar 2024 #1 Del Skrevet 26. januar 2024 Må ha ny sofa men aner ikke hvor jeg skal starte. IKEA virker å ha OK priser men er usikker på kvalitet og hvilke det er verdt å prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Del Skrevet 26. januar 2024 Alle. ja absolutt. Gå og prøv 😃 Anonymkode: 2623c...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Del Skrevet 26. januar 2024 Har en farlöv kjøpt brukt på Finn. Superbehagelig og veldig fin synes jeg. Selges ikke lenger, men finnes på bruktmarkedet Anonymkode: 5b53b...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 26. januar 2024 #4 Del Skrevet 26. januar 2024 Veldig fornøyd med sofa derfra. Hatt kivik i flere år, god sofa og veldig grei kvalitet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #5 Del Skrevet 26. januar 2024 Har Kivik i en grå, spraglet stoff. Meget fornøyd, er på 6 året nå og den ser fortsatt nesten ny ut. Trekken er vaskbare å det er genialt. Anonymkode: 20013...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #6 Del Skrevet 26. januar 2024 Ektorp. Hatt mange dyre sofaer som holder max ca 4år. Kjøpte ektorp gor ca 10 år siden like fin, men begynner å bli litt nedsittet Anonymkode: 54863...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #7 Del Skrevet 26. januar 2024 Ektorp er fin og god å sitte. Kivik er hard og vond. Anonymkode: ed368...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #8 Del Skrevet 26. januar 2024 Grönlid og den er myk, stor og god. Anonymkode: 57c8c...89a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #9 Del Skrevet 27. januar 2024 En bekjent av meg har vimle. Synes den er like god som min som koster dobbelt så mye. Også fint at man kan kjøpe nytt stoff,endre utformingen osv. Anonymkode: c209c...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #10 Del Skrevet 27. januar 2024 Har to Applaryd som er helt supre. Fine og veldig gode å sitte i. Vi liker ikke myke sofaer som man synker ned i. Applaryd er ganske fast Anonymkode: c4be0...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 27. januar 2024 #11 Del Skrevet 27. januar 2024 Karlstad sofa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #12 Del Skrevet 27. januar 2024 Har jeg Ikea-sofa? Anonymkode: 20d3e...fd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 1. februar 2024 #13 Del Skrevet 1. februar 2024 En venninne har hatt fire HOLMSUND og er veldig fornøyd (hun har flyttet mye på en slik måte at det er enklere og billigere å kjøpe ny sofa enn å ta med seg den gamle). Har selv sittet og sovet mye i HOLMSUND og syntes den er god. Selv har jeg hatt LANDSKRONA i noen år og er veldig fornøyd. Ser fortsatt fin ut selv med flere hunder som sover/leker i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #14 Del Skrevet 1. februar 2024 Kivik, jeg har hatt den i 7-8 år 😂 kjøpte nytt trekk får 5 år siden da jeg ville ha en annen farge å gjorde det igjen ifjor. Å trekket er bare å slenge rett i vask å du kan ha den så stor du vil😀 folk som kommer på besøk skryter å veldig av den, å om man skal ha overnattingsbesøk så kan man fjerne ryggputene å den er like brei som en seng 😊 Anonymkode: e4431...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #15 Del Skrevet 1. februar 2024 Har hatt Ektorp i 5 år nå. Kjøpt på nett, så jeg feilberegna størrelsen (det er liksom ikke det samme å måle opp med målebånd, og å se den ferdig montert i stua...). Kjøpte med sjeselong, det var en gedigen bommert. Jeg har kutta til sjeselongputa og det tilhørende trekket og bruker den som en stor treseter. Den er komfortabel og funker fint som "gjestesofa" når man fjerner ryggputene. Trekket er begynt å bli litt nuppete, i tillegg til at jeg er drittlei farga, men jeg gidder ikke kjøpe nytt siden jeg da må begynne å klippe og sy for å få det til å funke som vanlig treseter. Hadde jeg hatt råd til å kjøpe en mindre utgave hadde jeg gjerne kjøpt Ektorp på ny. Anonymkode: d07a4...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #16 Del Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har hatt Ektorp i 5 år nå. Kjøpt på nett, så jeg feilberegna størrelsen (det er liksom ikke det samme å måle opp med målebånd, og å se den ferdig montert i stua...). Kjøpte med sjeselong, det var en gedigen bommert. Jeg har kutta til sjeselongputa og det tilhørende trekket og bruker den som en stor treseter. Den er komfortabel og funker fint som "gjestesofa" når man fjerner ryggputene. Trekket er begynt å bli litt nuppete, i tillegg til at jeg er drittlei farga, men jeg gidder ikke kjøpe nytt siden jeg da må begynne å klippe og sy for å få det til å funke som vanlig treseter. Hadde jeg hatt råd til å kjøpe en mindre utgave hadde jeg gjerne kjøpt Ektorp på ny. Anonymkode: d07a4...1fa Nå kikka jeg på Kivik, og den var finere enn Ektorp, så skulle jeg kjøpt ny ville jeg heller gått for den. XD Anonymkode: d07a4...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #17 Del Skrevet 1. februar 2024 Kjøpte en 3-seter på IKEA i 2012, vi er nå blitt en familie på 5 men den sofaen er visstnok SÅÅÅÅ god å sitte/ligge i (sier hele familien) at å bytte den ut med en større sofa ikke kommer på tale. Ikke er den i nærheten av utslitt heller, selv om den brukes til middagslur av mannen, ekstraseng til ungene når de er syke, puteborg i helgene, hoppekonkurranser nesten daglig, og så har vi 3 katter som elsker den også. Har aldri prøvd å rense den, men har brukt høytrykkspyleren på putene noen ganger når det har vært større uhell. Så at IKEA har skikkelige kvalitetssofaer, det kan jeg virkelig påstå! Anonymkode: 9068d...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #18 Del Skrevet 1. februar 2024 Vi har Vimle. Har absolutt ingenting galt å si om den 😊 Behagelig å sitte i og overraskende god kvalitet. Stort pluss at alle trekk er avtagbare, så det bare er å slenge inn i vaskemaskinen ved behov. De selger også nye trekk separat om man vil freshe sofaen opp med ny farge, eller om trekket har fått en skade. Veldig gøy at man kan designe oppsett av sofaen selv også. Perfekt for barnefamilier! Anonymkode: 87425...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #19 Del Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kivik, jeg har hatt den i 7-8 år 😂 kjøpte nytt trekk får 5 år siden da jeg ville ha en annen farge å gjorde det igjen ifjor. Å trekket er bare å slenge rett i vask å du kan ha den så stor du vil😀 folk som kommer på besøk skryter å veldig av den, å om man skal ha overnattingsbesøk så kan man fjerne ryggputene å den er like brei som en seng 😊 Anonymkode: e4431...06c Er ikke Kivik veldig myk? Anonymkode: 09bc6...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #20 Del Skrevet 1. februar 2024 Har vurdert sofa fra IKEA selv... men blir de ikke veldig fort slakk i trekket og for nedsittet? Ser for meg at det er dårlig kvalitet rett og slett. Innmaten ser ut som at det er laget av papp. De fremstår også veldig lave.... Anonymkode: 8fc9e...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå