Gå til innhold

Skjer det snart noe positivt i forhold til nabo med støy?

Anbefalte innlegg

Noen med klarsyn god intuisjon som kan spå dette? En nabo som har fått uttalige klager på seg å har holdt på med høy bass i snart to år. 

Jeg føler at noe er i gjære, men aner ikke hva 😔 har nabo fått utkastelse brev ?

Anonymkode: 99ba3...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen med klarsyn god intuisjon som kan spå dette? En nabo som har fått uttalige klager på seg å har holdt på med høy bass i snart to år. 

Jeg føler at noe er i gjære, men aner ikke hva 😔 har nabo fått utkastelse brev ?

Nabo har i det siste fortsatt med lyd på natta igjen 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabo har i det siste fortsatt med lyd på natta igjen 😔

Forbedret seg en liten periode, men nå er det påan igjen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke brev rekker frem, det er ord på papir fra husverten?  Hva med å ta en prat med naboen din? Fortell det som det er at hen spiller for høy musikk og du plages av det. Høy musikk og litt støy er lov, men ikke til alles døgnets tider.   Men hvis ingen har klaget, så må du gjøre det. Start med å snakke med naboen, ordner seg nok 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstatisk skrev (1 time siden):

Kanskje ikke brev rekker frem, det er ord på papir fra husverten?  Hva med å ta en prat med naboen din? Fortell det som det er at hen spiller for høy musikk og du plages av det. Høy musikk og litt støy er lov, men ikke til alles døgnets tider.   Men hvis ingen har klaget, så må du gjøre det. Start med å snakke med naboen, ordner seg nok 😃

Ånei kjære. Her har både jeg klagd å en annen person i vertfall klagd som jeg vet om. Og tro meg vi har tatt kontakt med naboen uten hell. Flere ganger. Så her var det ingen mulighet for å gå til hen.

Vi måtte ta det til styret. Selv etter flere klager har det ikke blitt så mye bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ånei kjære. Her har både jeg klagd å en annen person i vertfall klagd som jeg vet om. Og tro meg vi har tatt kontakt med naboen uten hell. Flere ganger. Så her var det ingen mulighet for å gå til hen.

Vi måtte ta det til styret. Selv etter flere klager har det ikke blitt så mye bedre. 

Hva med å gå på døren til vedkommende hver eneste gang/natt? Jeg vet det høres kjipt ut, men om alt annet er prøvd?

Anonymkode: 38f78...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva med å gå på døren til vedkommende hver eneste gang/natt? Jeg vet det høres kjipt ut, men om alt annet er prøvd?

Anonymkode: 38f78...5ea

Ja jo. Jeg vet bare at han andre naboen har gjort det og aldri komt igjennom. Styret har såvidt komt igjennom men de er de eneste de åpner for utenom kjente. I tillegg har de ikke telefon nummer ute. Så veldig vanskelig.

Sender jeg melding på messenger blir det aldri lest eller svart. Kansje personen ser den men tror ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jo. Jeg vet bare at han andre naboen har gjort det og aldri komt igjennom. Styret har såvidt komt igjennom men de er de eneste de åpner for utenom kjente. I tillegg har de ikke telefon nummer ute. Så veldig vanskelig.

Sender jeg melding på messenger blir det aldri lest eller svart. Kansje personen ser den men tror ikke det.

Så derfor har vi vært nødt til å ta det med styret. Og vi har selvfølgelig hver gang prøvd å ta kontakt med nabo først før klage.

Er så vanskelig dette 😔 snart to år har de holdt på. Bodd her i 10 år å før de flyttet inn var det aldri noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så derfor har vi vært nødt til å ta det med styret. Og vi har selvfølgelig hver gang prøvd å ta kontakt med nabo først før klage.

Er så vanskelig dette 😔 snart to år har de holdt på. Bodd her i 10 år å før de flyttet inn var det aldri noe sånt.

Jeg synes bare det er så rart at etter så mange klager, hvorfor blir de ikke kasta ut. Ja de eier den selv, men uansett .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er egentlig bare ensom, støyen er for å tiltrekke seg oppmerksomhet. Prøv å være vennlig å styr samtaler over på lyd og hvor mye lydisolering kan til tilføre lydbildet.

Anonymkode: fa1d3...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Var det ikke en tråd om dette? Med var også

Anonymkode: 2f7a0...07c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalsberg92
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette er en fake tråd, jeg ser en slange og skapning som ler, denne tråden bunner i et test av oss klarsynte med utgangspunkt i tidliger tråd som var sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalsberg92 skrev (7 minutter siden):

Dette er en fake tråd, jeg ser en slange og skapning som ler, denne tråden bunner i et test av oss klarsynte med utgangspunkt i tidliger tråd som var sant.

Er du helt på vidda???

Dette er ikke en fake tråd. Det er ett desperat rop om hjelp. Du må seriøst slutte å spå når du tydeligvis ikke kan det!.Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Han er egentlig bare ensom, støyen er for å tiltrekke seg oppmerksomhet. Prøv å være vennlig å styr samtaler over på lyd og hvor mye lydisolering kan til tilføre lydbildet.

Anonymkode: fa1d3...914

Ensom eller ikke. Hvem faen gjør sånt for å plage naboene sine dag inn og dag ut.bdelv etter å ha fått beskjed om at det er tiom plage for oss andre

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er du helt på vidda???

Dette er ikke en fake tråd. Det er ett desperat rop om hjelp. Du må seriøst slutte å spå når du tydeligvis ikke kan det!.Ts

Men har dere forsøkt politiet? Det plar hjelp om nattero blir forstyrret. En liten bot i ny og ne. Å få kastet noen ut av sin egen bolig kan ta flere år det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalsberg92
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er du helt på vidda???

Ja ikke sant… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...