AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #1 Skrevet 26. januar 2024 Noen som har opplevd at alle bilder har forsvunnet på IG (og ev. fått dem på plass igjen)? Datteren min så plutselig at alt hun har postet de siste årene er borte, helt tomt under innlegg (samme når jeg ser på kontoen fra min bruker) hun var inne på kontoen rett før. To stories og det hun er tagget i ligger der fortsatt, kontoen er ikke slettet. Det ligger ingenting i arkiv eller under nylig slettede bilder. Hun har ikke gjort noe spesielt, ei heller postet noe «ulovlig». Hun har sendt forespørsel til IG, men er litt stressa 😅 Anonymkode: 462e1...318
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 Hos meg er alle filmsnuttene borte, eller, de er der i hovedfeeden sammen med alle bildene, men ingenting under «filmsnutter». Dette har vært borte de siste dagene. Kanskje det er noe grums eller bugs på IG? Håper virkelig ikke bilder derfra blir borte, det er jo som et historisk album gjennom mange år! Skjønner godt at datteren din er stressa, håper det løser seg! Anonymkode: 45ad4...b02 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Skrevet 26. januar 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Hos meg er alle filmsnuttene borte, eller, de er der i hovedfeeden sammen med alle bildene, men ingenting under «filmsnutter». Dette har vært borte de siste dagene. Kanskje det er noe grums eller bugs på IG? Håper virkelig ikke bilder derfra blir borte, det er jo som et historisk album gjennom mange år! Skjønner godt at datteren din er stressa, håper det løser seg! Anonymkode: 45ad4...b02 De har dukket opp igjen nå, har ett stk lettet tenåring. Tusen takk 😊 Anonymkode: 462e1...318
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå