AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #1 Skrevet 26. januar 2024 Okei, så en «bekjent» har plutselig vist interesse over tid - eller, jeg oppfatter det sånn, ja jeg vet dere sier bare spør han og alt det der, men setter pris på om dere gir meg litt hjelp😇 Så de siste mnd/ukene vi har møttes så har han lyst opp når han ser meg, intense blikk, kompliment (både utseende og personlighet), plutselig kilt meg 😂 han vil ikke at jeg skal gå de gangene vi sier hade, klemmene hans blir tettere og han finner alltid grunn til å komme nærme han er interessert eller er jeg helt på vidda? k33 Anonymkode: 6b904...841
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 Bevisene tyder på at han er interisert ja 😊 Anonymkode: bf1e6...826 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Skrevet 26. januar 2024 Du trenger ikke være helt på viddene, men det kan også bare være tegn på at han liker deg godt. Jeg kan finne på å spontant holde rundt eller gi en klem til folk som jeg setter stor pris på rent vennskapelig. Du får være like smilende og blid hver gang du møter ham, så tar han kanskje mer initiativ, eller du kan be ham med på noe, og se hvordan reaksjonen blir på det. Anonymkode: 4b68c...55d
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #4 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du trenger ikke være helt på viddene, men det kan også bare være tegn på at han liker deg godt. Jeg kan finne på å spontant holde rundt eller gi en klem til folk som jeg setter stor pris på rent vennskapelig. Du får være like smilende og blid hver gang du møter ham, så tar han kanskje mer initiativ, eller du kan be ham med på noe, og se hvordan reaksjonen blir på det. Anonymkode: 4b68c...55d Ja jeg er like smilende hver gang jeg 😄 Og ja klemmer kan være vennskapelig det, absolutt, men når jeg merker forskjell på klemmene nå kontra tidligere - nå holder han mer igjen ts Anonymkode: 6b904...841
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #6 Skrevet 26. januar 2024 Det dummeste du kan finne på er ihvertfall å spørre det eneste mennesket i hele verden som kan gi deg et svar. Myyyyyyyye bedre å prøve og finne det ut hos den forvirrede hønseflokken her inne 🙂 Anonymkode: 7a9ab...b55
Bippeti Skrevet 26. januar 2024 #7 Skrevet 26. januar 2024 Ja, høres sånn ut. Få ting er mer spennende enn å sakte men sikkert nærme seg noen man møter jevnlig! Bare å nyte prosessen og la ting utspille seg.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #8 Skrevet 26. januar 2024 Bippeti skrev (8 timer siden): Ja, høres sånn ut. Få ting er mer spennende enn å sakte men sikkert nærme seg noen man møter jevnlig! Bare å nyte prosessen og la ting utspille seg. Ja 🥹 Prøver å nyte og la det gå av seg selv, men litt utålmodig og haha Anonymkode: 6b904...841
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #9 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja 🥹 Prøver å nyte og la det gå av seg selv, men litt utålmodig og haha Anonymkode: 6b904...841 Det er jo ikke noe i veien for å ta initiativ til noe selv. Kanskje høre om dere skal gå dere en tur sammen, eller be ham på en kaffe? Går ut fra at han ikke er i et forhold, siden han er så forsiktig... Anonymkode: 4b68c...55d 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #10 Skrevet 27. januar 2024 Han virker interessert, ja Spennende fase det der, jeg ville også bare nytt den! Husker da jeg og min eks var der, fikk nesten flashbacks av å lese det du skriver. Intense blikk, masse komplimenter, klemmene og berøringene, kroppene våre bare graviterte mot hverandre som magneter. Vi var kolleger, og begge skjønte jo at det var en gnist og tiltrekning der, men vi ventet litt med å ta den helt ut.. nok fordi vi likte den fasen der litt, den spenningen 😁 Er du utålmodig, så har jeg verdens eldste tips for fortgang: alkohol. Anonymkode: 485f2...b0a 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #11 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han virker interessert, ja Spennende fase det der, jeg ville også bare nytt den! Husker da jeg og min eks var der, fikk nesten flashbacks av å lese det du skriver. Intense blikk, masse komplimenter, klemmene og berøringene, kroppene våre bare graviterte mot hverandre som magneter. Vi var kolleger, og begge skjønte jo at det var en gnist og tiltrekning der, men vi ventet litt med å ta den helt ut.. nok fordi vi likte den fasen der litt, den spenningen 😁 Er du utålmodig, så har jeg verdens eldste tips for fortgang: alkohol. Anonymkode: 485f2...b0a Oi så gøy å lese 🤭 Ja fy søren den spenninga skal man ikke kimse av, hehe…alkohol er nok ikke tema gitt, men takk for forslag 😉 ts Anonymkode: 6b904...841
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå