AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Skrevet 25. januar 2024 Vi er godt voksne og nyforlovet. Han har en historie med å like og kommentere alle damer på sosiale medier når de legger ut bilder av seg selv. Skiftet mitt eget igår og for første gang på 2 år er det ingen kommentar/likes eller noe fra min forlovede .. ja, han har sett det.. blir faktisk litt såret .. hadde dere nevnt det? Anonymkode: 00734...6b3 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 Nei, ville heller sett det som unaturlig at han kommenterte et bilde på some når vi ser hverandre hver dag. Vi snakker tross alt sammen. Anonymkode: 7b10e...542 5
Amistad Skrevet 26. januar 2024 #3 Skrevet 26. januar 2024 kanskje han ikke likte bildet men vil ikke si noe?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #4 Skrevet 26. januar 2024 Ville aldri vært i et forhold med en som har historie for å like og kommentere på damer i sosiale media. Sånne løpegutter finner jeg lite interessante og svært usexy. Slike typer er også helt uforenlig med familieliv og et godt liv generelt. Mannen til en venninne er slik. Gremmer meg hver gang jeg får opp bilder på Facebook hvor han har kommentert hjerte på andre når han er gift. Usj. Det er helt tåpelig. Anonymkode: 5f086...8fb 4 7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #5 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, ville heller sett det som unaturlig at han kommenterte et bilde på some når vi ser hverandre hver dag. Vi snakker tross alt sammen. Anonymkode: 7b10e...542 Han har alltid hatt hjerter og kommentarer på mine bilder tidligere .. nå ikke en tommel opp engang.. men andre damer får både likes, hjerter, nydelig, vakker osv .. jeg ble faktisk litt lei meg men kan jo ikke si noe uten å virke teit heller .. Anonymkode: 00734...6b3 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #6 Skrevet 26. januar 2024 Hadde ikke nevnt det, men hadde likt det dårlig. Jeg solidaritetsliker det aller meste alle mine nære legger ut. Anonymkode: e86c1...059 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #7 Skrevet 26. januar 2024 Sosiale medier er for barn og idioter Anonymkode: 390a7...1bf 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #8 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har alltid hatt hjerter og kommentarer på mine bilder tidligere .. nå ikke en tommel opp engang.. men andre damer får både likes, hjerter, nydelig, vakker osv .. jeg ble faktisk litt lei meg men kan jo ikke si noe uten å virke teit heller .. Anonymkode: 00734...6b3 Jeg forstår godt at du reagerer. Og jeg hadde faktisk spurt han, på en ikke-konfrontere måte. Jeg er 40, og jeg hadde blitt såret av det, om min likte og kommentere andres kvinners bilder, og sluttet å gi noen form for reaksjon på mine bilder. Og selv om flere her i tråden gir uttrykk for noe annet, så er jeg ganske sikker på at også dem hadde reagert. Anonymkode: 27e38...42e 2 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #9 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han har alltid hatt hjerter og kommentarer på mine bilder tidligere .. nå ikke en tommel opp engang.. men andre damer får både likes, hjerter, nydelig, vakker osv .. jeg ble faktisk litt lei meg men kan jo ikke si noe uten å virke teit heller .. Anonymkode: 00734...6b3 Du virker heller teit som er sammen med en som holder på sånn. Anonymkode: b0d30...b52 2
Nonish91 Skrevet 26. januar 2024 #10 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi er godt voksne og nyforlovet. Han har en historie med å like og kommentere alle damer på sosiale medier når de legger ut bilder av seg selv. Skiftet mitt eget igår og for første gang på 2 år er det ingen kommentar/likes eller noe fra min forlovede .. ja, han har sett det.. blir faktisk litt såret .. hadde dere nevnt det? Anonymkode: 00734...6b3 Han er vel opptatt med å like andre sine bilder 🥹 godt voksne? Høres ut som han e 16 -17 år! Ikke helt veit hvordan han skal oppføre seg. Synes er spesielt å like eller kommentere andre damer 😔 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #11 Skrevet 26. januar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Vi er godt voksne og nyforlovet. Han har en historie med å like og kommentere alle damer på sosiale medier når de legger ut bilder av seg selv. Skiftet mitt eget igår og for første gang på 2 år er det ingen kommentar/likes eller noe fra min forlovede .. ja, han har sett det.. blir faktisk litt såret .. hadde dere nevnt det? Anonymkode: 00734...6b3 Det såret deg og da bør du snakke om det. Men ikke ta det opp som et kjempeproblem, bare at du hadde lagt merke til det og lurt på om det var en grunn til det. Anonymkode: 27772...1c8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #12 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han har alltid hatt hjerter og kommentarer på mine bilder tidligere .. nå ikke en tommel opp engang.. men andre damer får både likes, hjerter, nydelig, vakker osv .. jeg ble faktisk litt lei meg men kan jo ikke si noe uten å virke teit heller .. Anonymkode: 00734...6b3 Om han gjør det på alle andre, så skjønner jeg deg. Mannen min gir meg et hjerte om jeg oppdatere profilen min. Kan gi en tommel opp hos andre kvinner, men er jo noen vi kjenner godt, han er ikke så aktiv på sosiale medier heller. Men jeg ville tatt en prat, om man skal skryte og like masse bilder av andre kvinner virker det litt rart, noen eier jo ikke antenner. Jeg hadde sagt det, ser du legger igjen likes og kommentarer på andre kvinner, men jeg som er partner en din får ikke en tommel opp engang. Han er sikkert en som liker og flørte og smigre, og sånt gidder ikke jeg i forhold. Jeg tåler likes og sånt, men det er liksom litt måte på også Anonymkode: 506ea...a26
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #13 Skrevet 26. januar 2024 Litt merkelig å kommentere at de er vakker, like og hjerte på bilder av alle andre damer som legger ut bilder av seg. Jeg hadde ikke giddet et forhold med en som gjorde det. En ting er å kommentere eller like bildene til nære venner og familie, men alle damer? Men du godtar det jo, siden du har forlovet deg med han. Du reagerer bare på at han ikke likte eller kommenterte på ditt bilde. Det kan jo være så enkelt at han tenkte det var teit å like/kommentere bilde av noen man likevel ser hver dag? Jeg hadde nok slengt på et hjerte til min forlovede, men alle er (åpenbart) ikke som meg. Anonymkode: 8847d...4c9 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #14 Skrevet 26. januar 2024 Om han har 500 venner, så får han vel ikke opp på hver bidige person som endrer profilbilde? Hva om han ikke har sett at du har byttet bilde? Gir han deg aldri komplimenter på utseendet ditt in real life? Jeg trykker liker på masse greier på Facebook. Men misser sikkert 90% av bildene til folk. Håper ikke de tror at jeg synes de er teite eller stygge siden jeg ikke liker bildene 🤔 Anonymkode: e3acd...8e6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #15 Skrevet 26. januar 2024 Haha, voksne folk som driver med hjerter og likes. Jeg finner det så teit at jeg får feber. Min eneste last er at jeg bruker et kvarter på KG om morgenen, og det er kun fordi jeg kan skrive anonymt. Gjør det i hemmelighet også. På tide å lage noen regler og gi denne forloveden nye instrukser på SoMe. Anonymkode: 10bcb...d2c 2
Nonish91 Skrevet 26. januar 2024 #16 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Haha, voksne folk som driver med hjerter og likes. Jeg finner det så teit at jeg får feber. Min eneste last er at jeg bruker et kvarter på KG om morgenen, og det er kun fordi jeg kan skrive anonymt. Gjør det i hemmelighet også. På tide å lage noen regler og gi denne forloveden nye instrukser på SoMe. Anonymkode: 10bcb...d2c Enig! Denne var nyttig 😃
Gjest WhisperingWind Skrevet 26. januar 2024 #17 Skrevet 26. januar 2024 Jeg reagerer på en godt voksen mann som sitter og liker damebilder på SoMe👀👀👀
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #18 Skrevet 26. januar 2024 Skjønner godt du ble litt såret. Vanskelig å ta opp sånt på KG, du får svar fra alle de sure kjerringene som hater Facebook og synes alt med det er teit og ikke noe å bry seg om. Men jeg tror faktisk det er en situasjon som de fleste burde klare å relatere litt til, og hvor de fleste kunne kjent litt på det. Det er også vanskelig å ta det opp med sin kjære, av nesten samme grunn... at det blir for teit, liksom 😅 Men jeg tror faktisk jeg hadde gjort det. Det dine følelser, og de er ikke teite. Det at han sier til alle andre kvinner at det var fine bilder men ikke deg, forsterker følelsen. I et forhold så er det i min mening viktig å gi hverandre oppmerksomhet og komplimenter hele tiden, for mange er gode ord det viktigste kjærlighetsspråket. Og dette kjærlighetsspråket utøves også skriftlig, og nå til dags først og fremst digitalt, i sms-er, DMs, følgeforespørsler, i sosiale medier, i emojis og i likes, kommentarer og reaksjoner... For den yngre generasjonen er dette en stor og naturlig del av dating og forhold. Så synes vel sure kjerringer at det er teit, men det er egentlig ikke mer eller mindre teit enn da man skrev kjærlighetsbrev og ringte til hverandre. Men det er fort mye mer komplisert, med flere fallgruver. Spesielt for de godt voksne, som ikke snakker sosiale medier flytende, som de yngre gjør. En kvinne på 20 hadde kjeftet typen huden full om han bare hjertet instabildene til andre damer og ikke hennes 😂 Han hadde heller aldri gjort det, med mindre han hadde hatt et ønske om å dø. Men din kjæreste er enten ikke helt bevandret i dette - litt ubetenksom.. kanskje også litt lite omtenksom? Hvem vet.. Men det er helt fair å si at du, jeg ble faktisk litt lei meg da du ikke likte bildet mitt... du trenger ikke forklare det mer enn det, og ikke la han håne deg for det. Da har han lært litt at det er noe du trenger. Vi er alle forskjellige i hvordan vi gir og føler kjærlighet. Anonymkode: 9fc90...175 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #19 Skrevet 26. januar 2024 Jeg er ikke så aktiv på samboerens profil, da vi bor sammen og ikke trenger å klikke oss inn på sosiale medier for å fortelle hverandre at vi setter pris på hverandre. Ei venninne fikk et nydelig smykke og frokost på sengen av kjæresten sin til bursdagen. Hva var opplevelsen til venninnen min? Jo, han hadde ikke sagt gratulerer med dagen på veggen hennes på Facebook. Anonymkode: e3acd...8e6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #20 Skrevet 26. januar 2024 Jeg skjønner godt du blir såret av det, det hadde jeg også blitt. jeg har også hatt en greie med min samboer og Instagram , ikke det samme men .. jeg hadde tatt det opp med han, ikke kritiserende og kranglete, og ikke direkte hvorfor han ikke likte mitt, fordi det hadde vært normalt for min del hvertfall,men spørre hvorfor han liker alle andre bilder og gir komplimenter der. nå kjenner jeg ikke din samboer om han generelt er en sånn fyr med alt og alle , til og med menn.. men om det er spesielt kun til damer kun på insta er det spesielt. jeg hadde spurt han rett og slett, hva er greia? Instagram er ett sted man kan gjemme seg bak fordi det «skjer» liksom ikke. Men i realiteten så hadde vel aldri menn godt bort til damer i butikken og sagt de var pene osv om en hadde dame. For min del er det en oppmerksomhet en gir for å flørte. eneste grunn det kan være greit er om samboeren kjenner disse fra før, og har godt vennskap OG at han er et type menneske som gir komplimenter til alle. vi jenter i dag skal liksom ikke kreve noe oppmerksomhet vi, ikke tro at du er noe» men det er klart at vi vil være den beste og fineste i partnerens øye. ikke Finn deg i dette om du føler deg såret, ta det opp med han på en ordentlig måte. du fortjener respekt. ❤️ Anonymkode: c7509...856
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå