Gå til innhold

Hvordan lage krøller i håret?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså er det bare jeg som ikke klarer å krølle håret mitt? Eller er det andre også som sliter med det. Jeg har prøvd så mange ganger både med krølltang og rettetang uten at det blir krøller. Men hos frisøren fikk de det til. Har sett på flere videoer og gjør akkurat likt uten at krøllene kommer. Jeg vil jo helst krølle håret med rettetang da jeg synts krøllene blir finest da. Er det noen som har noen gode tips? Er det noe spray man skal spraye i håret først kanskje eller?🤔 jeg hadde satt såå stor pris på om noe klarer å hjelpe meg😊

Anonymkode: f7426...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 23.08):

Altså er det bare jeg som ikke klarer å krølle håret mitt? Eller er det andre også som sliter med det. Jeg har prøvd så mange ganger både med krølltang og rettetang uten at det blir krøller. Men hos frisøren fikk de det til. Har sett på flere videoer og gjør akkurat likt uten at krøllene kommer. Jeg vil jo helst krølle håret med rettetang da jeg synts krøllene blir finest da. Er det noen som har noen gode tips? Er det noe spray man skal spraye i håret først kanskje eller?🤔 jeg hadde satt såå stor pris på om noe klarer å hjelpe meg😊

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmebeskyttende spray og skum, krøll og spray. 
På mitt holder krøllene utrolig dårlig i nyvasket hår, får best resultat om det er et par dager siden vask. 

Anonymkode: d4d1f...f17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Varmebeskyttende spray og skum, krøll og spray. 
På mitt holder krøllene utrolig dårlig i nyvasket hår, får best resultat om det er et par dager siden vask. 

Anonymkode: d4d1f...f17

Takk for svar, da skal jeg prøve det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å lage heatless curls med håndkletørt hår. Jeg bruker strømper 

Anonymkode: f28c6...f12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Prøv å lage heatless curls med håndkletørt hår. Jeg bruker strømper 

Anonymkode: f28c6...f12

Takk, skal prøve på det😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis det ikke nytter med krølltang kan du jo flette håret etter du har vasket det og Evnt sove med det så får du fine krøller på morgenen

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

queenB88 skrev (1 time siden):

bruk også hårolje 

Pleier å bruke hårolje etter jeg har dusjet. Men kanskje der hjelper å ta i litt mer, eller teste en annen olje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...