AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Skrevet 25. januar 2024 Har opplevd nummenhet i halve ansiktet og kropp. Har blitt utredet skikkelig med CT og MR men ikke funnet noe. Hva kan det være? Sliter enda med prikking, nummenhet i ansiktet som kommer og går. Er det flere som har dette? Anonymkode: f78e3...c1a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #2 Skrevet 25. januar 2024 Bells parese? Anonymkode: 61869...639 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #3 Skrevet 25. januar 2024 Jeg hadde periodisk nummenhet og prikking rundt munnen en periode. Tok MR, fant aldri ut av det. Det gikk over. Men følger med her. Anonymkode: 9c8e2...766
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #4 Skrevet 25. januar 2024 Halvsidig ansiktslammelse her. Jeg fikk diagnosen bells parase, egentlig kun fordi de ikke fant noe annet. Har du blitt sjekket for borrelia? De sa det kunne være en grunn, men min test var negativ. Anonymkode: 02c4d...a71
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #5 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Halvsidig ansiktslammelse her. Jeg fikk diagnosen bells parase, egentlig kun fordi de ikke fant noe annet. Har du blitt sjekket for borrelia? De sa det kunne være en grunn, men min test var negativ. Anonymkode: 02c4d...a71 Borrelia spurte de om men jeg har ikke blitt bitt av flått og bor en plass der vi sjeldent har dette. Anonymkode: f78e3...c1a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #6 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har opplevd nummenhet i halve ansiktet og kropp. Har blitt utredet skikkelig med CT og MR men ikke funnet noe. Hva kan det være? Sliter enda med prikking, nummenhet i ansiktet som kommer og går. Er det flere som har dette? Anonymkode: f78e3...c1a Hvor ofte opplever du dette? Migrene er utelukket? Migrene med aura gir slike symptomer hos meg. Nummenhet i halve kroppen. Ubehagelig, men varer ikke veldig lenge av gangen hos meg, og så kommer jo hodepinen etter hvert. Anonymkode: f9841...8d0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #7 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor ofte opplever du dette? Migrene er utelukket? Migrene med aura gir slike symptomer hos meg. Nummenhet i halve kroppen. Ubehagelig, men varer ikke veldig lenge av gangen hos meg, og så kommer jo hodepinen etter hvert. Anonymkode: f9841...8d0 Hadde migrene før men den er blitt mye bedre. Hos meg varte dette i dagevis. Kommer og går nå også , men da bare i ansiktet. Når jeg hadde det først, var det halve kroppen og og halve ansiktet. Merkelig og skremmende Anonymkode: f78e3...c1a
Anjatapinjata Skrevet 26. januar 2024 #8 Skrevet 26. januar 2024 Mistet følelsen I hele venstre side av kroppen, ble hentet av ambulanse pga mistanke om slag. Fant en lesjon i ryggmargen på mr, samt noe funn på spinalpunksjon. Så jeg er under utredning for ms. Men om de ikke fant noe på ct/mr så vet jeg ikke. Borreliose kan de sjekke med spinalpunksjon evt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå