Gå til innhold

Venninne som sender meg bilde av henne på sykehus..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender bilde av hånden hennes med veneflon på. Skriver bare at hun er så sulten, har fastet i snart 5 timer.. Ingenting om hvorfor hun ligger på sykehus

Hva søren svarer man til det? 

Anonymkode: 54d43...d0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sender bilde av hånden hennes med veneflon på. Skriver bare at hun er så sulten, har fastet i snart 5 timer.. Ingenting om hvorfor hun ligger på sykehus

Spør om du skal svippe opp med ei skive eller noe?

Anonymkode: 239d6...65e

• Liker 6
Skrevet

"Oi da, hva har skjedd?"

• Liker 19
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spør hvorfor hun er på sykehuset og hvordan det går med henne?

Endret av anonym111111
  • Liker 6
Skrevet

Når jeg får sånt sender jeg bare bilde av hva jeg gjør tilbake. Det er sånn snap er, man sender "nåtid" til hverandre.

Anonymkode: cb932...7e1

• Liker 8
Skrevet
Mezzosoprena skrev (1 minutt siden):

"Oi da, hva har skjedd?"

Hadde hun ville fortalt meg det, så hadde hun vel skrevet det i meldingen? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

«Å nei stakkars deg, hva har skjedd?»

Anonymkode: 3400a...4b8

• Liker 9
Skrevet

Hvordan er det mulig å tolke så innmari??? Hvis du lurer på hva som har skjedd, spør! Hvis du ikke lurer, la vær å send noe tilbake - det er da ikke noe spørsmål i meldingen?

Ærlig talt, er du vennen hennes eller ikke?

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet

japp sikkert men du kan jo tilby deg å komme opp med en matbit så viser du iallfall omsorg og dekker det første behovet :) Så snakker hun nok om det om hun vil og hvis ikke så har nå du vært en god venn iallfall.

• Liker 1
Skrevet

japp sikkert men du kan jo tilby deg å komme opp med en matbit så viser du iallfall omsorg og dekker det første behovet :) Så snakker hun nok om det om hun vil og hvis ikke så har nå du vært en god venn iallfall.

Men, hun faster jo? Da hjelper det ikke at jeg kommer med en matbit 

• Liker 7
Skrevet
Mezzosoprena skrev (1 minutt siden):

Hvordan er det mulig å tolke så innmari??? Hvis du lurer på hva som har skjedd, spør! Hvis du ikke lurer, la vær å send noe tilbake - det er da ikke noe spørsmål i meldingen?

Ærlig talt, er du vennen hennes eller ikke?

Er det ikke temmelig teit å sende bilde uten forklaring da? Hun vet jo at ts ikke vet. Venninnen er skikkelig oppmerksomhetssyk. Det er irriterende og man får ikke lyst til å svare. Hadde hun derimot skrevet noen linjer om hva hun var på sykehus for så hadde lysten til å svare vært svært stor. 

Anonymkode: 52215...fa5

• Liker 12
  • Nyttig 9
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Å komme med mat til en som skal faste er jo direkte slemt. 

Skrevet

Spør "Går det bra?"

Anonymkode: 2c480...511

Skrevet

Bare skriv lykke til og god bedring 😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det ikke temmelig teit å sende bilde uten forklaring da? Hun vet jo at ts ikke vet. Venninnen er skikkelig oppmerksomhetssyk. Det er irriterende og man får ikke lyst til å svare. Hadde hun derimot skrevet noen linjer om hva hun var på sykehus for så hadde lysten til å svare vært svært stor. 

Man er jo ikke akkurat i god form om man er på sykehuset, ville lett spurt hvordan det går om jeg fikk en slik melding. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da er det nok ikke den nærmeste venninnen det er snakk om...

• Hjerte 1
Skrevet

Tydelig at hun fisker etter oppmerksomhet. Hadde svart "God bedring!". 

Anonymkode: 5d634...889

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da er vi to som er på bærtur, for jeg er enig med deg, hun er veldig clickbait her. Jeg er en av hennes nærmeste venninner

Jeg svarte:

Godt du ikke er muslim, for da hadde du vært en dårlig muslim 🤣

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Navani skrev (2 minutter siden):

Man er jo ikke akkurat i god form om man er på sykehuset, ville lett spurt hvordan det går om jeg fikk en slik melding. 

Det hadde kostet henne like lite å skrive:

Jeg har brukket benet og må operere om noen timer

• Liker 2
Skrevet

Har en bekjent som har sendt noen slike bilder, jeg har da spurt hva som har skjedd.

Tenker at dersom vedkommende ikke ønsket å fortelle om det, så hadde vel vedkommende ikke sendt bilder fra sykehuset heller. I hvertfall må vedkommende tåle spørsmål.

Anonymkode: d8435...b9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...