AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Skrevet 25. januar 2024 Hei! Jeg har underveis i graviditeten hatt litt mer utflod og noe mer lukt «der nede». Har skjønt det slik at dette er normalt. Men de siste dagene har jeg kjent at urinen min har luktet litt strammere. Jeg drikker godt med vann og har ikke svie eller andre plager når jeg tisser. Tenker derfor at UVI ikke er aktuelt. Hadde svangerskapskontroll forrige uke hvor urinprøve var negativ. Er det noen andre som har opplevd endret lukt av urinen under svangerskap hvor alt ellers har vært normalt? Anonymkode: 5209b...ffc
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #2 Skrevet 25. januar 2024 Har du spist noe du ikke pleier spise så mye av de siste dagene? Urin kan endre lukt og farge basert på matvarer. Anonymkode: 1c3cd...806
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #3 Skrevet 25. januar 2024 Bakteriell vaginose? 🤔 Anonymkode: 03d39...415
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #4 Skrevet 26. januar 2024 Ja, jeg merker det samme. Har heller ikke påvist UVI. Tenker at det er en av mange ting som er anderledes fra vanlig så lenge man er gravid kanskje Anonymkode: ac9ac...b9d
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #5 Skrevet 26. januar 2024 Jeg kastet nesten opp av lukten av meg selv hver gang jeg gikk på do under graviditeten. Luktet helt grusomt. Anonymkode: a9a02...929
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #6 Skrevet 30. januar 2024 Samme opplevelse her! Endret urinlukt var faktisk noe jeg reagerte på før jeg visste at jeg var gravid. Det er jo store endringer som skjer i kroppen når man er svanger, og diverse stoffer og hormoner skilles ut i urinen. Tror det er normalt. Anonymkode: d8ac3...c7b 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #7 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Samme opplevelse her! Endret urinlukt var faktisk noe jeg reagerte på før jeg visste at jeg var gravid. Det er jo store endringer som skjer i kroppen når man er svanger, og diverse stoffer og hormoner skilles ut i urinen. Tror det er normalt. Anonymkode: d8ac3...c7b Jeg også reagerte på det noen dager jeg jeg testet, syntes det luktet av cornflakes 🙈 Anonymkode: be96c...d75
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #8 Skrevet 30. januar 2024 Ja jeg og reagerte på det. Den var også veldig gul, selv om jeg drakk mye vann😅 Anonymkode: 8ae3a...56f 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #9 Skrevet 1. februar 2024 Opplevd det 2/3 svangerskap, luktet søtt😅 Det er et vanlig symptom på diabetes, men jeg hadde ikke det i noen av mine svangerskap. Blodsukkernivåene var lave/fine i begge svangerskapene, men jeg ville ha sjekket det ut hos lege for å være sikker😊 Anonymkode: 3a6ea...032
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #10 Skrevet 1. februar 2024 Jepp, luktet annerledes under graviditet. Anonymkode: 5ded0...5f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå