AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Skrevet 25. januar 2024 Tok biopsi fra livmorhals igår pga hpv og lette celleforandringer har blødd helt minimalt etterpå men det kjennes litt sånn ømt ut. Litt sårt lissom. Som en slags veldig svak mensmurring. Har andre som har tatt biopsi opplevd det? gyn skrapa ut fra selve livmorhalskanalen også , mulig det er det ømme jeg kjenner Anonymkode: 94650...a42
Nuttery Skrevet 25. januar 2024 #2 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tok biopsi fra livmorhals igår pga hpv og lette celleforandringer har blødd helt minimalt etterpå men det kjennes litt sånn ømt ut. Litt sårt lissom. Som en slags veldig svak mensmurring. Har andre som har tatt biopsi opplevd det? gyn skrapa ut fra selve livmorhalskanalen også , mulig det er det ømme jeg kjenner Anonymkode: 94650...a42 Det kan være litt ubehagelig ja. Det skal heldigvis gå over ila noen dager.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #3 Skrevet 25. januar 2024 Jeg følte hver vevsprøve var som en sterk menssmerte. Følte det var ømt og ubehagelig i minst noen dager senere. Som om mensen skulle begynne, hvis jeg skal beskrive det som noe, men litt mer diffust. Anonymkode: 45861...4ab
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #4 Skrevet 25. januar 2024 HI her Ja det er sånn det kjennes . Litt som mensen er på vei. Litt ømt å trykke inn nederst på magen noen ganger . Godt å vite at det ikke bare er meg😊viste deres biopsier noe annet enn celleprøven viste ? Anonymkode: 94650...a42
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #5 Skrevet 25. januar 2024 Det er jo klart du kjenner noe, du har jo tatt biopsi. De fleste kjenner det. Anonymkode: 82298...400
Rødstrupa Skrevet 25. januar 2024 #6 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Tok biopsi fra livmorhals igår pga hpv og lette celleforandringer har blødd helt minimalt etterpå men det kjennes litt sånn ømt ut. Litt sårt lissom. Som en slags veldig svak mensmurring. Har andre som har tatt biopsi opplevd det? gyn skrapa ut fra selve livmorhalskanalen også , mulig det er det ømme jeg kjenner Anonymkode: 94650...a42 Ja, helt vanlig. Det fikk du beskjed om når du var der også, eller i info du fikk med deg etter inngrep.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #7 Skrevet 25. januar 2024 24 minutter siden, AnonymBruker said: HI her Ja det er sånn det kjennes . Litt som mensen er på vei. Litt ømt å trykke inn nederst på magen noen ganger . Godt å vite at det ikke bare er meg😊viste deres biopsier noe annet enn celleprøven viste ? Anonymkode: 94650...a42 Jeg hadde alvorlige celleforandringer og måtte koniseres Hun så det var noe galt mens hun tok biopsien også (de smører på noe væske eller hva de gjør for å lyse). Men de ringte meg samme dag, etter noen timer. Anonymkode: 45861...4ab
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #8 Skrevet 25. januar 2024 På meg så han det han mente var lette celleforandringer med den kolposkopien . Han mente det var 5-10 % sjans for cin 2 bare 90-95 % sjans for cin 1. men jeg klarer lissom ikke slappe helt av selvom kreft virka helt usannsynlig Anonymkode: 94650...a42
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #9 Skrevet 25. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: På meg så han det han mente var lette celleforandringer med den kolposkopien . Han mente det var 5-10 % sjans for cin 2 bare 90-95 % sjans for cin 1. men jeg klarer lissom ikke slappe helt av selvom kreft virka helt usannsynlig Anonymkode: 94650...a42 Jeg hadde CIN3, det er mange nivåer før kreft og hadde du hatt alvorlige forandringer hadde han sett det. Anonymkode: 45861...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå