Gå til innhold

Jeg vil gå i hi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kan jeg stå opp til våren! Jeg er så sliten nå, både psykisk og fysisk med et virus i luftveiene som har vært der i mange uker.

Vurderer å legge meg til. Si til verden at jeg er syk, og håper det bli bedre når våren kommer.

Er det noen som har gjort dette før? 

Anonymkode: 1afa4...22e

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke så bra hverken psykisk eller fysisk å ligge hjemme i flere måneder.

Anonymkode: 040a9...333

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så kan jeg stå opp til våren! Jeg er så sliten nå, både psykisk og fysisk med et virus i luftveiene som har vært der i mange uker.

Vurderer å legge meg til. Si til verden at jeg er syk, og håper det bli bedre når våren kommer.

Om du betaler noen for å komme med mat, lage den, vaske huset, betale regninger og har penger til å ikke gjøre noe frem til våren så går vel det greit. Kroppen vil visne og trenge lang opptrening etter å ha ligget så lenge. Du må ha utlagt tarm eller bleie om du bare skal ligge og ikke gå til do. Dine venner har funnet nye. 

Bjørner går i hi. Alle funksjoner bortsett fra puls settes på vent. Sånn er det ikke med mennesker. 

Anonymkode: 6c9b8...5a3

• Liker 1
Skrevet

Få deg en tur til varmere strøk i januar/februar om du har mulighet, det hjelper ekstremt mye på psyken og helsen.

Anonymkode: 23dad...862

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er nok ikke så bra hverken psykisk eller fysisk å ligge hjemme i flere måneder.

Anonymkode: 040a9...333

Javel. Borte bra men hjemme best  eksisterer ikke lenger?? 

Anonymkode: 89c42...640

Skrevet

Personen skrev «ikke bra i LIGGE hjemme». Jeg forstod i alle fall hva mente.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 21.02):

Eh, nei. Det er ikke et alternativ.. Sorry! Verden trenger deg, at du står opp og gjør det du kan og skal. 

Anonymkode: 13e78...e90

• Nyttig 1
Skrevet

Min venn Bjørn, sier at dette er noe alle bør prøve.. 

• Hjerte 1
Skrevet

For nå er feberen tilbake igjen. Hele fuckings januar er tung, trist, kald og et evig ork. Nå har jeg vært syk i tillegg. Fra dag 1. av januar! 

Legen sier virus, så jeg må bare holde ut både kulde, vinter, hoste og feber. Men nå har jeg lagt meg. Når jeg står opp neste gang, det kan bli lenge til. I allefall hvis ikke hosten med feber gir seg 😩😮‍💨🤒

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eh, nei. Det er ikke et alternativ.. Sorry! Verden trenger deg, at du står opp og gjør det du kan og skal. 

Anonymkode: 13e78...e90

Du er så god. Takk ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...