Gå til innhold

Penis blir plutselig slapp, normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at menn plutselig blir slapp midt i «akten» av og til? 

Anonymkode: 33a06...c05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: 3bd0e...ddf

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja

Anonymkode: 3bd0e...ddf

Takk. Han er bekymret og tror det er noe galt. Jeg tror han kanskje bare har begynt å tenke på det for mye. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Dette lurer jeg også på...

Anonymkode: 4269a...9ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det normalt at menn plutselig blir slapp midt i «akten» av og til? 

Med en gang du føler den blir slapp må du knipe igjen ekstra så den blir hard igjen

Anonymkode: 4a16b...899

Skrevet

Info

Anonymkode: 82557...518

Skrevet

Det er ikke uvanlig. 

Men kan gjerne få tatt en blodprøve for å sjekke testosteronverdiene, om det vedvarer

Anonymkode: a27f7...751

Skrevet

Nei, ikke normalt. Bare hvis økten er lang.

Anonymkode: 29e1e...eed

Skrevet

Det kan nok skje den beste😁 Spesiellt de gangene jeg bare fortsetter å knulle etter utløsningen, for at hun skal få sin orgasme. Det er nok det varme fuktige miljøet over tid som gjr den slappere.. Pikken blit litt sånn "halvfet".. men det lar seg fikse av å tørke av den, eller gå på badet og vaske den i lunket vann. Så en forfriskene "dukkert" ser ut til å åpne porene i huden huden, den blir iallefall "stokke stiv" igjen.

Men normalt går det bra, hvis hun er flink med å hjelpe til med ereksjonen min.. Kyssing, krafsing av ballene, ryggen eller rompa mi😉

Skrevet

Spørs hvor god puler han er.

Anonymkode: a0c1b...50e

Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

men det lar seg fikse av å tørke av den, eller gå på badet og vaske den i lunket vann. Så en forfriskene "dukkert" ser ut til å åpne porene i huden huden, den blir iallefall "stokke stiv" igjen.

Du bare gir og gir. Er det porene i huden som bestemmer om kuken står? 

Anonymkode: b64fb...b62

• Liker 2
Skrevet

Til dere som svarer ja. 

Hva er årsaken ? 

Altså føler dere for lite ? 

For lite opphisset? 

Tankekjør ? 

Eller bare sånt som kan skje ? 

Anonymkode: 8f0e1...620

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Til dere som svarer ja. 

Hva er årsaken ? 

For lite opphisset? 

Tankekjør ? 

Prestasjonsangst, frykt for å miste ereksjon, holde igjen orgasme, konsentrasjon og fokus på andre ting (hennes nytelse), tankekjør, etc. 

Anonymkode: 0cff4...e72

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Til dere som svarer ja. 

Hva er årsaken ? 

For lite opphisset? 

Tankekjør ? 

Jeg har ikke svart ennå, men dette har skjedd innimellom etter at mannen fylte 45- 46 år. Aldri tidligere. 

Årsaken er altså alder, men om mannen begynner å stresse med det, som han gjorde de første gangene dette skjedde, da ble det nok mer psykisk. Når vi nå ikke stresser med det når det skjer noen av oss pleier det ikke skje igjen med det første, mens i starten kunne det at det skjedde en gang utløse at det skjedde igjen og igjen på grunn av prestasjonsangst og stress. 

Det kan bare skje liksom. Litt overraskende at det innimellom har skjedd når mannen har vært ekstra gira, men da er det nok litt mentalitet som slår inn. Litt overtenning og å skulle prestere liksom. 

Nå har vi levd med at dette skjer innimellom rundt 10 år, og det skjer verken ofte eller er noe vi stresser med nå. Bare aksepterer det som en del av livet liksom, og koser oss likevel. 

Anonymkode: 4bf63...709

• Nyttig 3
Skrevet

Svarer som kvinne, men dette er da like vanlig som at kvinne noen ganger blir ‘’tørr’’ under sex?🤷‍♀️

Jeg og min nårværende parter, har aldri hatt bedre sex med noen, vi er begge rundt 40, og sexen er….. Ubeskriveldig for oss begge! 😜

Men med han som med tidligere partnere, så er det ikke unaturlig om den blir slapp, på samme måte som jeg kan bli tørr..🤷‍♀️

Det kan handle om 1000 ting, dags formen, opplevd friksjon, psyken, stress, og hyppigheten og varigheten på sexen selvsagt..

Men; skjer det 1 gang innemellom, eller hver gang, betyr jo noe.. For menn (Blir slapp) og kvinner (blir tørr) 

Mitt problem er at jeg blir ‘’for våt’’ rett og slett🙈 Og det betyr NULL friksjon, verken for han eller meg💁‍♀️ Han kan da bli slapp og jeg blir jo tørr etter en stund🤷‍♀️ Vi gjør bare andre ting evt, tar en pause, oral sex, kos, onanerer, eller noe…

TIL DERE MENN; Personlig har jeg ALDRI verken brydd meg eller tenkt over det, verken under eller etter💁‍♀️ 

Men spennende tråd uansett🤝

Anonymkode: 21f64...983

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Svarer som kvinne, men dette er da like vanlig som at kvinne noen ganger blir ‘’tørr’’ under sex?🤷‍♀️

Jeg og min nårværende parter, har aldri hatt bedre sex med noen, vi er begge rundt 40, og sexen er….. Ubeskriveldig for oss begge! 😜

Men med han som med tidligere partnere, så er det ikke unaturlig om den blir slapp, på samme måte som jeg kan bli tørr..🤷‍♀️

Det kan handle om 1000 ting, dags formen, opplevd friksjon, psyken, stress, og hyppigheten og varigheten på sexen selvsagt..

Men; skjer det 1 gang innemellom, eller hver gang, betyr jo noe.. For menn (Blir slapp) og kvinner (blir tørr) 

Mitt problem er at jeg blir ‘’for våt’’ rett og slett🙈 Og det betyr NULL friksjon, verken for han eller meg💁‍♀️ Han kan da bli slapp og jeg blir jo tørr etter en stund🤷‍♀️ Vi gjør bare andre ting evt, tar en pause, oral sex, kos, onanerer, eller noe…

TIL DERE MENN; Personlig har jeg ALDRI verken brydd meg eller tenkt over det, verken under eller etter💁‍♀️ 

Men spennende tråd uansett🤝

Anonymkode: 21f64...983

Ja dette er et godt innspill, og også vanlig her. Jeg er i overgangsalderen og har heldigvis ikke merket noe på lysta, men kroppen er ikke like pålitelig angående å være målestokk for grad av kåthet lenger. Det er litt mer flo eller fjære, uavhengig av grad av kåthet. Noen ganger blir jeg urimelig våt, andre ganger blir jeg ikke våt selv om jeg virkelig er kåt. Tenker at dette også er et utslag av alder man må takle ok, på samme måte som alder påvirker menn innimellom. 

Dette kunne skje også da jeg var yngre, men ikke så ofte som nå. 

Akkurat som vi takler ok at mannen kan bli slapp takler vi også dette ok. Bruker glid om nødvendig. Tørker litt bort om nødvendig. Gjør ikke noe stort nummer av slikt. 

Anonymkode: 4bf63...709

• Nyttig 3
Skrevet

Takker for svar! Det er ikke noe som stresser meg som kvinne, men han blir usikker og engstelig. Det har skjedd ca 5-6 ganger på ett år, så det er ikke er veldig stort problem sånn sett, men det virker som om det påvirker lysten hans, at han er så redd for at det skal skje at han ikke har like lyst på sex lenger, og DET synes jeg er veldig leit… 

Nå har han bestilt seg en legetime da, kanskje han kan ta blodprøver og sjekke om han mangler noe. Eller at han klarer å slappe av igjen hvis alt er helt fint. 

ts

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 21.05):

Takk. Han er bekymret og tror det er noe galt. Jeg tror han kanskje bare har begynt å tenke på det for mye. 

Det er derfor penis blir slapp. Bekymring og stress. Helt normalt. Tenker han for mye på at penisen ikke må bli slapp, da er sannsynligheten for slapp penis ganske stor.

Anonymkode: 602db...2dd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er derfor penis blir slapp. Bekymring og stress. Helt normalt. Tenker han for mye på at penisen ikke må bli slapp, da er sannsynligheten for slapp penis ganske stor.

Anonymkode: 602db...2dd

Ja, det er det jeg er redd for. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...