AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Skrevet 25. januar 2024 Føles det annerledes å penetrere kraftig overvektige kvinner fremfor normalvektige? spør pga jeg har en match med ei som maser om å treffes i helgen, for meg blir det kun å bruke ho som et ligg ettersom jeg ikke har så mange andre valg denne helgen. har aldri ligget med noen som er mer enn noen få kilo ekstra, derfor jeg lurer om jeg skal gidde Anonymkode: e9da5...d05
Populært innlegg SlemUlv Skrevet 25. januar 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 25. januar 2024 Ikke gidd. Hun fortjener bedre. 15 2 34
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #3 Skrevet 25. januar 2024 SlemUlv skrev (Akkurat nå): Ikke gidd. Hun fortjener bedre. Hu som er pådriveren, hu vet det ikke blir noe seriøst fra min side, hu er bare desperat og noe jeg da vurderer å utnytte. Men er skeptisk til hvordan det blir Anonymkode: e9da5...d05 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #4 Skrevet 25. januar 2024 Du fremstår som en skikkelig drittsekk! Anonymkode: 3a494...006 11 9
Cor Cubiculum Skrevet 25. januar 2024 #5 Skrevet 25. januar 2024 SlemUlv skrev (1 minutt siden): Ikke gidd. Hun fortjener bedre. Strålende kommentar! 👍 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #6 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du fremstår som en skikkelig drittsekk! Anonymkode: 3a494...006 Jeg lever godt som drittsekk om drittsekk betyr å hjelpe kvinner til å få sex som er desperat til sex. Ja jeg har vært en player, men lagt det litt på hylla, ser helst etter et forhold men det blir ikke med hu. Vil heller si jeg er snill som vurderer å gi hu nytelse når hu tydeligvis sliter med å få det….. Anonymkode: e9da5...d05 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #7 Skrevet 25. januar 2024 Cor Cubiculum skrev (8 minutter siden): Strålende kommentar! 👍 Jeg er jaggu en drittsekk som vurderer å hjelpe ei som tydeligvis ikke får seg sex…. Jeg har en kropp som er populær blandt kvinner og har aldri hatt problem for å få meg ligg med kvinner jeg synes er pene, vurderer hu her kun pga å ha ligget med ei kraftig overvektig også pluss at jeg ikke gidder å lete når jeg får det servert….. Anonymkode: e9da5...d05
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #8 Skrevet 25. januar 2024 Gjør det! Gjør det! Gjennomfør det! Også forteller du om det på søndag til oss andre. Anonymkode: 4b6d8...9d8 2 6
Dorma Skrevet 25. januar 2024 #9 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg lever godt som drittsekk om drittsekk betyr å hjelpe kvinner til å få sex som er desperat til sex. Ja jeg har vært en player, men lagt det litt på hylla, ser helst etter et forhold men det blir ikke med hu. Vil heller si jeg er snill som vurderer å gi hu nytelse når hu tydeligvis sliter med å få det….. Anonymkode: e9da5...d05 Om du må utnytte overvektige mennesker for å få deg noe så sier det bare litt om deg og hvor attraktiv du er 🙊 17 11
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #10 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gjør det! Gjør det! Gjennomfør det! Også forteller du om det på søndag til oss andre. Anonymkode: 4b6d8...9d8 Er ikke bestemt enda Anonymkode: e9da5...d05
Laraa Skrevet 25. januar 2024 #11 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg lever godt som drittsekk om drittsekk betyr å hjelpe kvinner til å få sex som er desperat til sex. Ja jeg har vært en player, men lagt det litt på hylla, ser helst etter et forhold men det blir ikke med hu. Vil heller si jeg er snill som vurderer å gi hu nytelse når hu tydeligvis sliter med å få det….. Anonymkode: e9da5...d05 Ja reneste helgenen 🙄 Sankt Anonymkode av Fuckboy 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #12 Skrevet 25. januar 2024 Dorma skrev (1 minutt siden): Om du må utnytte overvektige mennesker for å få deg noe så sier det bare litt om deg og hvor attraktiv du er 🙊 Hahahaha, hadde jo vært greit å få oppleve alle mulige kropper hos kvinner, har bare de kraftig overvektige igjen. Blir da kun den ene gangen kun for å gjøre det, og jo, jeg kunne uten mye jobb skaffet meg ligg hvilken som helst dag, men vil helt ikke ligge med de samme flere ganger…. Et melding til de jeg har ligget med hadde jeg fått napp med en gang …. Anonymkode: e9da5...d05
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #13 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Føles det annerledes å penetrere kraftig overvektige kvinner fremfor normalvektige? spør pga jeg har en match med ei som maser om å treffes i helgen, for meg blir det kun å bruke ho som et ligg ettersom jeg ikke har så mange andre valg denne helgen. har aldri ligget med noen som er mer enn noen få kilo ekstra, derfor jeg lurer om jeg skal gidde Anonymkode: e9da5...d05 For en drittsekk-type du er som i det hele tatt vurderer dette på bakgrunn av hva du forteller🤮🤮🤮 Anonymkode: 69ad5...9a7 5 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #14 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg lever godt som drittsekk om drittsekk betyr å hjelpe kvinner til å få sex som er desperat til sex. Ja jeg har vært en player, men lagt det litt på hylla, ser helst etter et forhold men det blir ikke med hu. Vil heller si jeg er snill som vurderer å gi hu nytelse når hu tydeligvis sliter med å få det….. Anonymkode: e9da5...d05 Du er den største idioten på to ben🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 69ad5...9a7 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #15 Skrevet 25. januar 2024 TS, kan hende du blir trollbundet. Plutselig våkner du opp med mye preferanser, usikker i et vakuum, du vil ha mer. Tiden vil vise. Menneskesinnet er flytende. Du fortjener å bli kjent med deg selv. Er du tøff nok til å møte Big Mama energi og kjenne at hun griper om deg og trykker deg inn i overfloden av kvinne. Hennes orgasmer kan du se frem til. Du kan kjenne på den lille gutten i deg, bli gjennomskuet av selvet ditt. Kanskje vokser du på dette. Hvem vet. Anonymkode: 624eb...f26 6 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #16 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For en drittsekk-type du er som i det hele tatt vurderer dette på bakgrunn av hva du forteller🤮🤮🤮 Anonymkode: 69ad5...9a7 Herregud da, les hva jeg skriver… jeg har vært ærlig med hu hele tiden om at hu ikke er noe jeg fokuserer på, vurderer kun å ligge med hu pga å oppleve alle former for kvinner og også gi hu nytelse, sex og nærhet som hu er desperat til…. Vil si jeg er snill fremfor slem, hu betyr ingen ting for meg og er på ingen måte ei jeg synes er fin, men greit å få noe nytt å krysse av i boka….. Anonymkode: e9da5...d05 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #17 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er den største idioten på to ben🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 69ad5...9a7 Oki….. les hva jeg skriver…. Anonymkode: e9da5...d05
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #18 Skrevet 25. januar 2024 Av ren nysgjerrighet her, når du sier kraftig overvektig? Mener du 5 kg for mye? Jeg er 22 kg for mye. Jeg ser helt normal ut. Ja jeg er overvektig, men å omtale noen for kraftig overvektig så må personen i allefall minimum være 30-35 kg over normalvekt. Jeg mistenker deg for at den stakkars dama er 5 kg for mye for deg. Altså HELT normal. Anonymkode: 4832a...f7f 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #19 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): TS, kan hende du blir trollbundet. Plutselig våkner du opp med mye preferanser, usikker i et vakuum, du vil ha mer. Tiden vil vise. Menneskesinnet er flytende. Du fortjener å bli kjent med deg selv. Er du tøff nok til å møte Big Mama energi og kjenne at hun griper om deg og trykker deg inn i overfloden av kvinne. Hennes orgasmer kan du se frem til. Du kan kjenne på den lille gutten i deg, bli gjennomskuet av selvet ditt. Kanskje vokser du på dette. Hvem vet. Anonymkode: 624eb...f26 Nei trollbundet av hu kan jeg garantere deg at jeg ikke blir, blir da kun den ene gangen før ho forsvinner fra mitt liv igjen. Alt kan skje med ei vakker kvinne som er normalvektig og i bra form, men aldri dette. aldri vært i tvil om jeg skal ligge med noen eller ikke før nå, vær sikker, skal passe godt på graviditet, her blir det kondombruk Anonymkode: e9da5...d05
SlemUlv Skrevet 25. januar 2024 #20 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alt kan skje med ei vakker kvinne som er normalvektig og i bra form, men aldri dette. Anonymkode: e9da5...d05 Og du skjønner ikke at folk kaller deg drittsekk.. 4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå