Gå til innhold

Har barnet ditt samme grunntrekk i personligheten som da det var 2 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har personligheten/ grunntrekkene hos barnet som 2 åring forholdt seg stabil opp gjennom årene eller endret det seg fullstendig med alderen?

Anonymkode: 4e244...f82

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endret seg ganske mye fra 2 år, snart 5 nå.

Mer rampete, mer lyd😊😊

Anonymkode: 48bde...eef

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har personligheten/ grunntrekkene hos barnet som 2 åring forholdt seg stabil opp gjennom årene eller endret det seg fullstendig med alderen?

Kortere lunte nå. Mer sta og bestemt

Skrevet

Alle mine har de samme trekkene i bunn som de hadde fra den dagen de ble født. En rolig, en bestemt og en forsiktig men interessert.

Anonymkode: 4cd7e...fc7

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei! Har stor barn, personligheten som 2- åring er det ingen av dem som har lenger.

Anonymkode: 5c85b...a2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nei! Har stor barn, personligheten som 2- åring er det ingen av dem som har lenger.

Anonymkode: 5c85b...a2c

Så den som var ekstremt nysgjerrig og oppmerksom eller empatisk eller kosete eller veldig sosialt kompetent osv er ikke det lenger?

• Liker 1
Skrevet

Nei, synes i grunn ikke de er særlige like i personlighet nå som da de var to år. Nå er de fem og ni. 

Anonymkode: fbf87...067

Skrevet

Min var utrolig vilter og krevende helt til han kom i puberteten. Sa ble han veldig rolig og har vært det siden.

Anonymkode: 2d32e...688

Skrevet

De har faktisk samme personlighet nå som da de var 2 år ja.

De er 18, 20 og 24. 

Anonymkode: 338b3...7c0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så den som var ekstremt nysgjerrig og oppmerksom eller empatisk eller kosete eller veldig sosialt kompetent osv er ikke det lenger?

Hos meg er det slik. 

Den som var nysgjerrig og lurte på alt mellom himmel og jord, som likte og pusle med ting og stod opp tidlig med et smil om munnen, hun er slik enda. 

Den eldste som var så bestemt og viljesterk, som var passe krevende angående sine omgivelser....hun er på en måte helt lik nå som 24 åring. Det er faktisk helt rart. I grunnen er de veldig like seg selv. 

Anonymkode: 338b3...7c0

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Samme personlighet som fra dagen hun ble født. ❤️

Anonymkode: 3e5c2...0d8

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, vil egentlig ikke si det på noen av mine. Eldste var ikke spesielt kosete som smårolling, og fikk etter hvert et eksplosivt temperament. Etter hvert ble hun verdens største koseklump, helt frem til 15-16, nå er hun mer typisk tenåring, snart 18, men gir fortsatt en klem i ny og ne. Tempeamentet forsvant igjen ved 6-7 årsalderen, kom ikke tilbake i tenåra slik jeg fryktet 😄

Yngste var mer sutrete og sta, hun har blitt nesten for medgjørlig. Hun er 12 og er flink på skolen, det er aldri noe problem å be henne gjøre noe, hun passer stort sett på ting selv. Hun kan være litt sårbar og bekymrer seg lett, men ikke så ille at det er noe problem. Veldig smart så lett å forklare ting til. Er spent på om hva som skjer når tenårene slår ordentlig ut, ikke hatt særlig «tween» tendenser.

Anonymkode: a0ab7...ae4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, hos alle fire.

Anonymkode: 4c243...816

• Hjerte 1
Skrevet

Man kan jo bare se tilbake på seg selv, i hvertfall har jeg de samme trekkene nå som da jeg var barn. 

Litt engstelig, omsorgsfull og samvittighetsfull. Fortsatt introvert og liker å pusle med ting for meg selv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns mine, som nå er 4 og 6 år, har endret seg en god del bare på de få årene som er gått. Hun som var skikkelig sta og temperamentsfull, og ble beskrevet som at hun likte å være midtpunkt og likte å være der tingene skjedde, er blitt litt sjenert og fremstår som mye mildere, og veldig omsorgsfull. 

Hun som var mild, rolig og forsiktig som toåring, blir beskrevet som "ei sta kruttønne" i barnehagen. Det eneste jeg kunne forutsett, er at 6-åringen alltid har vært mer aktiv, og fortsatt er det. Hun elsker å hoppe, løpe og stå på ski. Og fireåringen liker best rolige aktiviteter, nå som da. 

Anonymkode: a4551...f5a

Skrevet

Absolutt! Personligheten viste seg fra nyfødt av. 

Anonymkode: 8c67d...4fa

• Liker 2
Skrevet

I hovedsak, ja. De er ti og fjorten nå.

Anonymkode: 2a42d...bc1

Skrevet

Ja, gjenkjennelig personlighet fra de ble født til de nå er tenåringer.

• Liker 1
Skrevet

Ja, de har den samme personligheten i dag. Og de er 17 og 22 år gamle.

Anonymkode: e1ee0...18f

• Liker 1
Skrevet

Mine er ganske gjenkjennelig i personlighet fra de var baby til nå. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...