AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Skrevet 25. januar 2024 Jeg føler jeg ser så kjerring ut, og klarer ikke sette fingeren på problemet. Jeg er høy, har noen få kg for mye og har langt lyst hår. Pga flatt bakhode er jeg dessverre litt avhengig av å ha håret i en «bun» der bakhodet skulle vært. Jeg bruker enkle/minimalistiske og tidløse klær. Jeg har faktisk oppdaget at litt farge på leppene er lurt, det har jeg aldri brukt tidligere. Hva kan jeg gjøre for å bli litt freshere, uten å være krampaktig heller? Er det noen som har tips, eller kanskje linker til en stil som kunne passe? Anonymkode: 50a30...0b5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 Sminke og hudpleie hjelper jo mye. Som du selv sier så bruker jeg alltid litt farge på leppene, for meg føler jeg det har mye å si. Ellers handler jo mye om hvordan man styler klærne, ikke bare hvilke klær man har. Kanskje ikke det beste eksempelet, men ser mange sånne eksempler på instagram. https://www.google.com/search?q=styling+vs+wearing&rlz=1C1GCEA_enSE971SE971&oq=styling+vs+wearing&aqs=chrome..69i57j0i22i30.8512j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vhid=-OIODRACnUV6qM&vld=cid:6d1c504f,vid:OKrvraxB5hA,st:0&vssid=l Liker stilen hennes: https://www.instagram.com/cocobeautea/ Anonymkode: ef88b...495 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Skrevet 26. januar 2024 Hva slags stil liker du da? Og hva mener du med kjerring, er det at du ser lite gjennomført ut? Eller at du ser eldre ut? Jeg har blitt litt mer nøye på hvor jeg handler med årene, kjøper mer kvalitet og unngår mange butikker der jeg ikke liker stilen generelt. Så mitt beste tips er: finn deg en butikk eller to som du liker, så kan du kanskje spørre om hjelp der. Du har sikkert noen klær du liker fra før. Finn hva det er du liker best med dem, se på snitt, mønstre osv. Ta utgangspunkt i det når du handler klær og tenk hva som kan passe sammen. Ikke prøv å kopiere andre, folk kler forskjellige ting. Synes generelt det skal mye til at noen prøver for hardt (ser det sjeldent her i Norge i alle fall). Jeg blir glad av at noen eksperimenterer litt med farger osv, blander stiler osv. Selv om det kan bli rart også. Bedre det enn grått og hvitt og beige fra A til Å. Anonymkode: 4b57f...3f0 1
Natta1980 Skrevet 26. januar 2024 #4 Skrevet 26. januar 2024 rød leppestift kan være veldig fint. finn din riktige nyanse. ikke for mørk. kanskje man føler selv at det blir for mye, hvis man ikke er vant med det, men det ser faktisk, syns jeg, elegant ut. solpudder (over foundation) er et must for meg. føler meg 100 ganger freshere. hva med å gå mer i f.eks svart blyantskjørt? ha en fin kåpe over. det ser alltid mer expensive ut å kle seg i en og samme farge, overdel og underdel. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå