Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 Fy fader så sinna jeg blir på denne rektoren,det får da finnes grenser. Tenk og ydmyke denne eleven så til de grader. http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/01/30/456259.html
Gjest Turboguri Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 Noen mennesker er bare syke inni det lille hode sitt..
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #3 Skrevet 30. januar 2006 Å herregud, hadde noen prøvd seg på noe sånt med mine unger, skulle jeg trukket de så langt inn i rettsapparatet at de aldri kom ut igjen..................... Jeg håper pappaen står på krava!
Gjest Turboguri Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 Kanskje pappan skulle ha tvangsdusja rektoren, rett forann nesa på alle foreldrene.. Så kunne han sett hvordan det va..
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #5 Skrevet 30. januar 2006 Kanskje pappan skulle ha tvangsdusja rektoren, rett forann nesa på alle foreldrene.. Så kunne han sett hvordan det va.. ← hear hear
Gjest Turboguri Skrevet 30. januar 2006 #6 Skrevet 30. januar 2006 Blir bare litt provoseret liksom.. Hva med å prate med denne eleven da.. Kanskje det faktisk var noe alvorlig.. *gir opp sånne mennesker*
ellapille Skrevet 30. januar 2006 #7 Skrevet 30. januar 2006 Ja jeg hadde gått videre med saken helt til topps. Jeg må innrømme at jeg blir så usaklig sinna når jeg hører sånne ting og da kommer jeg på de mest finurligste hevnmetodene. Man skulle hatt navnet på denne rektoren,hengt ham ut,gjort som en annen sa her inne også,dusja rektoren framfor alle foreldrene kliss naken. Håper han mister jobben og blir tatt vekk autorisasjonen eller hva det heter til å noen gang jobbe med barn igjen. Det hadde ikke kosta meg en kalori å slå til denne rektoren mens alle så på,for å vise elevene at voksne også kan bli satt på plass. Om dette er så lurt er jo en annen ting,jeg blir bare så FORBANNA of følelsesmessig engasjert. Hilsen mamma til en 5 klassing
Gjest Turboguri Skrevet 30. januar 2006 #8 Skrevet 30. januar 2006 Ja jeg hadde gått videre med saken helt til topps. Jeg må innrømme at jeg blir så usaklig sinna når jeg hører sånne ting og da kommer jeg på de mest finurligste hevnmetodene. Man skulle hatt navnet på denne rektoren,hengt ham ut,gjort som en annen sa her inne også,dusja rektoren framfor alle foreldrene kliss naken. Håper han mister jobben og blir tatt vekk autorisasjonen eller hva det heter til å noen gang jobbe med barn igjen. Det hadde ikke kosta meg en kalori å slå til denne rektoren mens alle så på,for å vise elevene at voksne også kan bli satt på plass. Om dette er så lurt er jo en annen ting,jeg blir bare så FORBANNA of følelsesmessig engasjert. Hilsen mamma til en 5 klassing ← Helt enig med deg! Skjønner ikke at det er mulig....
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #9 Skrevet 30. januar 2006 Mener at det med dusjing etter gym var i rettssystemet og dommen ble at skolen faktisk IKKE kan kreve at eleven dusjer.
Gjest baby-E Skrevet 30. januar 2006 #10 Skrevet 30. januar 2006 kjenner at jeg blir så sint at jeg nesten eksploderer! NOen mennesker er bare syke!!
Malama Skrevet 30. januar 2006 #11 Skrevet 30. januar 2006 Åhh... ja, dette er helt forferdelig at rektor har gjort. Men hvordan fikk trådstarter dette til å bli en 15-åring? det er en 5. klassing, og de er normalt ca 11 år, ikke 15 (da går e jo ikke på barneskolen lenger...) Uansett er det selvsagt helt galt av rektor å gjøre noe slikt. Greit nok at de har en "regel" som sier alle etter 4. klasse må dusje, men hallo, det kan jo være en grunn for elevens vegring, hva med å SNAKKE heller enn å tvnagsdusje? Og å beklage at DE ANDRE ble skremt, men ikke hva han gjorde mot eleven??? Noen mennesker er syke i hodet sitt.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #12 Skrevet 30. januar 2006 Åhh... ja, dette er helt forferdelig at rektor har gjort. Men hvordan fikk trådstarter dette til å bli en 15-åring? det er en 5. klassing, og de er normalt ca 11 år, ikke 15 (da går e jo ikke på barneskolen lenger...) Innlegget jeg la inn sto det faktisk 15 år,leste innlegget flere ganger og er nå faktisk blitt rettet på av de kilder som la dette ut på nettet. For i utgangspunktet så sto det 15 år i linken. For jeg skrev ikke overskriften selv,jeg blåla overskriften og kopierte den inn på kg.
Malama Skrevet 30. januar 2006 #13 Skrevet 30. januar 2006 Innlegget jeg la inn sto det faktisk 15 år,leste innlegget flere ganger og er nå faktisk blitt rettet på av de kilder som la dette ut på nettet. For i utgangspunktet så sto det 15 år i linken. For jeg skrev ikke overskriften selv,jeg blåla overskriften og kopierte den inn på kg. ← Ok da... det kunne ikke jeg se noen plass. Men uansett alder er jo dette forkastelig.
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #14 Skrevet 30. januar 2006 Det er da bare foreldre som kan "pålegge" barna sine å dusje etter gymmen. Ingen lærer i verden skal få tvunget mine iallefall.
Gjest vsn Skrevet 30. januar 2006 #16 Skrevet 30. januar 2006 Joda, rektoren har ingenting med å tvangsdusje gutten. Det må ha vært forferdelig flaut og vondt for gutten. Men! Det er jo vanlig hygiene å dusje etter gymtimer. Hvorfor gjorde han ikke det? Har han ikke lært det hjemme? Man kan jo lure...
Gjest Betty Boop Skrevet 30. januar 2006 #17 Skrevet 30. januar 2006 Joda, rektoren har ingenting med å tvangsdusje gutten. Det må ha vært forferdelig flaut og vondt for gutten. Men! Det er jo vanlig hygiene å dusje etter gymtimer. Hvorfor gjorde han ikke det? Har han ikke lært det hjemme? Man kan jo lure... ← Kan jo være han var sjenert og foretrakk og vente til han kom hjem? Det sto ikke noe om hvilken time det var. Kan ha vært siste time. Foretrekker selv å dra hjem og dusje etter trening. Grunnen er vel stort sett at når jeg gikk på skolen så florerte fotsoppen i garderobene. Har ikke helt glemt det. Men uansett hva som drev eleven. Man behandler da ikke mennesker på en sånn måte bare fordi man har anledning?! Ganske skremmende når så maktsyke mennesker havner i en posisjon der de får anledning til å misbruke den makten.
Annie78 Skrevet 30. januar 2006 #18 Skrevet 30. januar 2006 Man kan anbefale ungene på det sterkeste til å dusje, men ikke pålegge dem noe som helst. Det har ingen lærere eller rektorer lov til. Er gymlærer selv.
Shea Skrevet 30. januar 2006 #19 Skrevet 30. januar 2006 Det er jo bare helt vanvittig. Rektor burde få strenge reprisalier for dette. Helt uakseptabelt å forvolde slikt missbruk av barns. Det eneste rektor oppnår er frykt og det kan slå ille ut for de stakkars barna som blir berørt. Respekt får en ikke ved bruk av vold....(som jeg vil kalle dette tilfelle) men av gjennsidig forståelse. Trur rektor kommer til å tape dette slaget.
Gjest Piper Skrevet 30. januar 2006 #20 Skrevet 30. januar 2006 Man kan anbefale ungene på det sterkeste til å dusje, men ikke pålegge dem noe som helst. Det har ingen lærere eller rektorer lov til. Er gymlærer selv. ← Men hva om læreren nekter eleven å ha gym, om eleven ikke dusjer etter gymmen? Det gjør de på skolen til mine barn, og hva skla man da gjøre som foreldre til barn som ikke liker å dusje på skolen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå