AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Skrevet 25. januar 2024 Fikk tilbud om det i dag da jeg kjøpte Omega 3 olje. Men har man et bra for med litt B-vitamin så holder vel dette? Anonymkode: a67e9...5d8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #2 Skrevet 25. januar 2024 Om hunden er frisk og får det den trenger gjennom maten så trenger den ikke ekstra tilskudd av vitaminer. Går bare inn og ut igjen, i verste fall kan hunden bli dårlig av vitamin "overdose". Best å ikke kaste bort penger på unødvendige ting Anonymkode: 941df...bf7 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Skrevet 26. januar 2024 Tusen takk for svar. Det var det jeg tenkte også. Hunden er ung og frisk men har begynne å røyte noe som ikke er normalt i denne tiden, men det kan jo skyldes mange minus ute og 20 varme inne.. Butikken foreslo B.vitamin i tillegg til Omega 3 olje... Anonymkode: a67e9...5d8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #4 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for svar. Det var det jeg tenkte også. Hunden er ung og frisk men har begynne å røyte noe som ikke er normalt i denne tiden, men det kan jo skyldes mange minus ute og 20 varme inne.. Butikken foreslo B.vitamin i tillegg til Omega 3 olje... Anonymkode: a67e9...5d8 Hunden min har også begynt å røyte nå. Syns det virker litt vel tidlig, men flere har opplevd at hundene røyter nå. Sikkert ikke noe pga helse. Om du er bekymret kan du alltids ta blodprøve for å sjekke verdiene Men er sjeldent friske hunder trenger tilskudd. Lakseolje får hunden min også. Merker ikke noe forskjell på røyting, men pelsen ser fin ut❤ Anonymkode: 941df...bf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå