AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Skrevet 25. januar 2024 Har hatt en ff et par år nå, og vi har møttes sporadisk. Begge har datet andre, og begge har vært åpen om dette. Nå har jeg funnet meg kjæreste, og sliter med å finne en god måte å avslutte med ff på. Vil ikke være frekk eller ufin. Hjelp?? Anonymkode: 9e091...058
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #2 Skrevet 25. januar 2024 Det er da bare å si at du har funnet noen neste gang han spør om å møtes. Må liksom ikke være så mye mer komplisert. Anonymkode: 60b9c...7fa 3 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #3 Skrevet 25. januar 2024 Si at du nå har funnet en du vil satsa på, og derfor må avslutte drt seksuelle forholdet for du nå er klar for et seriøst forhold Anonymkode: 39a27...971 2 3
Flintis Skrevet 25. januar 2024 #4 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er da bare å si at du har funnet noen neste gang han spør om å møtes. Må liksom ikke være så mye mer komplisert. Anonymkode: 60b9c...7fa Det er vel greiest å si før det blir spurt?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #5 Skrevet 25. januar 2024 Flintis skrev (3 minutter siden): Det er vel greiest å si før det blir spurt? Hvorfor? Det er en ff, ikke kjæreste. Anonymkode: 60b9c...7fa 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #6 Skrevet 25. januar 2024 Har folk glemt hvordan man skal kommunisere med hverandre? Tenk å må spørre på KG om hvordan du skal ordlegge deg. Få deg litt bein i nesa Anonymkode: 39a27...971 5
KallePils Skrevet 25. januar 2024 #7 Skrevet 25. januar 2024 Det er gått så langt at du er blitt kjæreste med vedkommende, og først da informerer du fuck-friend’en din? Appetittlig. 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #8 Skrevet 25. januar 2024 Ingen kommentar😬 Anonymkode: ee751...44c
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #9 Skrevet 25. januar 2024 KallePils skrev (20 minutter siden): Det er gått så langt at du er blitt kjæreste med vedkommende, og først da informerer du fuck-friend’en din? Appetittlig. Aldri gått på en smell?😜 Anonymkode: ee751...44c
Flintis Skrevet 25. januar 2024 #10 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor? Det er en ff, ikke kjæreste. Anonymkode: 60b9c...7fa Fordi da slipper en brutte forventninger.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #11 Skrevet 25. januar 2024 KallePils skrev (2 timer siden): Det er gått så langt at du er blitt kjæreste med vedkommende, og først da informerer du fuck-friend’en din? Appetittlig. Som det kommer frem av HI, så har vi møttes sporadisk, og begge har datert andre. Derfor har det ikke vært noen grunn til å si noe før nå. At jeg velger å gjøre ting på en annen måte enn deg betyr ikke at det ikke er appettilig. Bare at jeg gjør ting annerledes enn deg, og det er derfor ikke noen grunn til å være hånlig. Anonymkode: 9e091...058 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #12 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Som det kommer frem av HI, så har vi møttes sporadisk, og begge har datert andre. Derfor har det ikke vært noen grunn til å si noe før nå. At jeg velger å gjøre ting på en annen måte enn deg betyr ikke at det ikke er appettilig. Bare at jeg gjør ting annerledes enn deg, og det er derfor ikke noen grunn til å være hånlig. Anonymkode: 9e091...058 Enig. Ingen følelser har lidd. Anonymkode: ee751...44c
KallePils Skrevet 26. januar 2024 #13 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Som det kommer frem av HI, så har vi møttes sporadisk, og begge har datert andre. Derfor har det ikke vært noen grunn til å si noe før nå. At jeg velger å gjøre ting på en annen måte enn deg betyr ikke at det ikke er appettilig. Bare at jeg gjør ting annerledes enn deg, og det er derfor ikke noen grunn til å være hånlig. Anonymkode: 9e091...058 You do you. Og nå er jeg kanskje ikke den rette til å snakke, for jeg har nemlig ingen planer om å etablere noe "seriøst" med en moderne norsk kvinne. Men litt av grunnen er at jeg vet at jeg må regne med at hun har fuck-friends som hun ikke har informert meg om. Og som hun heller ikke engang har informert om meg. 🤮
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #14 Skrevet 26. januar 2024 "Hei. Det blir litt stille fra meg framover, for jeg har fått meg kjæreste. Lykke til videre!" Sånn gjorde jeg det med mine fuckfriends nylig. Det funket fint, og de gratulerte meg 🥰 M40 Anonymkode: cd7e2...339 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #15 Skrevet 26. januar 2024 "Vi hadde det moro, men nå vil jeg prøve andre." Anonymkode: f3fa6...537
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #16 Skrevet 26. januar 2024 KallePils skrev (5 timer siden): You do you. Og nå er jeg kanskje ikke den rette til å snakke, for jeg har nemlig ingen planer om å etablere noe "seriøst" med en moderne norsk kvinne. Men litt av grunnen er at jeg vet at jeg må regne med at hun har fuck-friends som hun ikke har informert meg om. Og som hun heller ikke engang har informert om meg. 🤮 Da finner du deg en utenlandsk jomfru. Da slipper du å tenke på at hun har skitnet til kroppen sin med andre kuker. Anonymkode: 03293...74d
KallePils Skrevet 26. januar 2024 #17 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Da finner du deg en utenlandsk jomfru. Da slipper du å tenke på at hun har skitnet til kroppen sin med andre kuker. Anonymkode: 03293...74d Trengte ikke være jomfru. Men jevnt over ville det nok vært vesentlig lettere å finne en bra dame i endel andre land, ja. Jeg er bare rett og slett ikke interessert nok. Å holde det overflatisk med norske damer dekker alle behov jeg trenger å få dekket. 🙂
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #18 Skrevet 26. januar 2024 17 hours ago, AnonymBruker said: Har hatt en ff et par år nå, og vi har møttes sporadisk. Begge har datet andre, og begge har vært åpen om dette. Nå har jeg funnet meg kjæreste, og sliter med å finne en god måte å avslutte med ff på. Vil ikke være frekk eller ufin. Hjelp?? Anonymkode: 9e091...058 Jeg tenker du først og fremst må informere kjæresten din om at du faktisk ligger med andre ! Anonymkode: 967a4...803
lillevill Skrevet 26. januar 2024 #19 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har hatt en ff et par år nå, og vi har møttes sporadisk. Begge har datet andre, og begge har vært åpen om dette. Nå har jeg funnet meg kjæreste, og sliter med å finne en god måte å avslutte med ff på. Vil ikke være frekk eller ufin. Hjelp?? Anonymkode: 9e091...058 Hva skjer da? Tar han kontakt ofte? Du kan si at du er takknemlig for den hyggelige tiden dere har hatt men du er i et forhold nå.
exictence Skrevet 26. januar 2024 #20 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er da bare å si at du har funnet noen neste gang han spør om å møtes. Må liksom ikke være så mye mer komplisert. Anonymkode: 60b9c...7fa Det tenker jeg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå