AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Del Skrevet 25. januar 2024 IVF med innsett av blasto. Fikk svak positiv test 10 dpo som har økt i styrke. 11+12 dpo var jeg superkvalm og hadde kraftige murringer/stikkinger i livmor. I dag er jeg 13 dpo og alle symptomer borte. kanskje hatt et par stikk i livmora i løpet av dagen, men ikke sånn som 11-12 dpo. Tatt HCG blodprøve som er relativt lav på 41 i dag. Hatt to exu tidligere og selvfølgelig livredd for ny. Da fikk jeg også veldig kvalme i et par dager (noe senere enn nå) som plutselig forsvant, men kan ikke huske at det murret sånn i livmoren som det har gjort nå. Vet at ingen av dere sitter på fasit, men er det noen der ute som har hatt voldsomme murringer i livmor og alikevel hatt exu? eller er dette et godt tegn på at den sitter riktig denne gangen. Håper mer på en eventuell kjemisk enn ny exu. Har også begynt å kjenne på svak murring fra venstre eggleder som jeg kjenner igjen fra tidligere exu (bare operert bort den ene egglederen). Setter veldig stor pris på svar fra dere kloke damen. Noen erfaringer eller tanker? Anonymkode: 9110b...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #2 Del Skrevet 25. januar 2024 Eller andre som har opplevd voldsomme symptomer/murring i et par dager før IKM som så har forsvunnet? TS Anonymkode: 9110b...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Del Skrevet 26. januar 2024 Det kan jo være kjemisk Anonymkode: 5cbf9...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå