AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Skrevet 25. januar 2024 En jeg har hatt et seksuelt forhold til i 3år ble sur igår fordi jeg ikke ville ha sex da han kom på besøk til meg. Han sa han ville blokke meg om jeg ikke hadde sex med han, han gikk tilslutt og blokkerte meg. Tidligere har han snoket om nettene for å ferske meg i hvem jeg hadde på besøk, han sa han visste det via kontakter. Igår sa han flere ganger at jeg har ødelagt for meg selv, at slt var min feil og at han aldri skulle se meg igjen. Jeg kjente en lettelse da han dro. Bør jeg være på vakt fremover nå ettersom han tidligere har vært å snoket? Anonymkode: cbc9e...f7e 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #3 Skrevet 25. januar 2024 Mer sosiopat! Vær glad han blokka deg Anonymkode: 0b492...e0a 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #4 Skrevet 25. januar 2024 Imponert over at du klarte skrive narsissist riktig, men ikke klarer å skrive uttales. Anonymkode: c1793...912 8 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #5 Skrevet 25. januar 2024 Dropp diagnosene, spør deg heller om dette var et bra forhold og vær glad du er kvitt ham. Anonymkode: 3bf50...8dc 1
Gekko Skrevet 25. januar 2024 #6 Skrevet 25. januar 2024 Vanskelig å si om han er narsissist, men han er definitivt en idiot. 6 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #7 Skrevet 25. januar 2024 Hendelser- som- aldri -har -skjedd.no Anonymkode: 8c80a...a39
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #8 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Imponert over at du klarte skrive narsissist riktig, men ikke klarer å skrive uttales. Anonymkode: c1793...912 Huff da😂 Ja jeg er glad han dro igår. Jeg fikk en rar følelse, han ble litt kranglete også. Aner ikke hva som er med han. Jeg sa før han kom at han ikke skulle komme ut, men da var han PP vei. Da han var her så var han overfladisk og kald. Må jeg passe meg videre? Anonymkode: cbc9e...f7e
Fjellmannover190 Skrevet 26. januar 2024 #9 Skrevet 26. januar 2024 Dette er ikke beskrivelsen av en narsisist, men mer et kontrollerende behov(som også kan narsisister ha) Men tenker at han skal du være glad for at er ute av livet ditt. Slike menn vil ikke bli enklere i et mer etablert forhold, og når han blir snurt for at du ikke gir han sex høres han ut som han er 17 år.. Det er også en forsvarsmekanisme og komme ut med masse usaklig og sårende grums, og han prøver å dytte deg ned så han kan føle seg bedre. Jeg ville vært forsiktig med han fremover, og om det blir et problem så tar du tak i det. Det høres ut som du har bestemt deg for å lukke døren til han, og det høres ut som det var veldig lurt! 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #10 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Huff da😂 Ja jeg er glad han dro igår. Jeg fikk en rar følelse, han ble litt kranglete også. Aner ikke hva som er med han. Jeg sa før han kom at han ikke skulle komme ut, men da var han PP vei. Da han var her så var han overfladisk og kald. Må jeg passe meg videre? Anonymkode: cbc9e...f7e Tror han er ferdig med deg. Ikke stress. Anonymkode: bad9f...358 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #11 Skrevet 26. januar 2024 Fjellmannover190 skrev (12 timer siden): Dette er ikke beskrivelsen av en narsisist, men mer et kontrollerende behov(som også kan narsisister ha) Men tenker at han skal du være glad for at er ute av livet ditt. Slike menn vil ikke bli enklere i et mer etablert forhold, og når han blir snurt for at du ikke gir han sex høres han ut som han er 17 år.. Det er også en forsvarsmekanisme og komme ut med masse usaklig og sårende grums, og han prøver å dytte deg ned så han kan føle seg bedre. Jeg ville vært forsiktig med han fremover, og om det blir et problem så tar du tak i det. Det høres ut som du har bestemt deg for å lukke døren til han, og det høres ut som det var veldig lurt! Jeg fikk en følelse sist han var her, vet ikke hva som gikk i meg, aldri skjedd før. Men jeg ville bare ikke ha han her. Heldigvis gikk han rolig ut og kjørte. Er bare redd han spionerer på meg igjen, tror du han vil gjøre det? Jeg skal aldri prate med han igjen. Han fortjener å bli oppdaget, han gjør vel dette mot flere. Og han har sikkert ei dame hjemme, underkuet dame. Anonymkode: cbc9e...f7e
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #12 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tror han er ferdig med deg. Ikke stress. Anonymkode: bad9f...358 Spiller ingen rolle! Han fortjener ikke å gjøre det samme med andre. Håper han taper tilslutt og mister familielivet han leker med. Ts Anonymkode: cbc9e...f7e
Fjellmannover190 Skrevet 27. januar 2024 #13 Skrevet 27. januar 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg fikk en følelse sist han var her, vet ikke hva som gikk i meg, aldri skjedd før. Men jeg ville bare ikke ha han her. Heldigvis gikk han rolig ut og kjørte. Er bare redd han spionerer på meg igjen, tror du han vil gjøre det? Jeg skal aldri prate med han igjen. Han fortjener å bli oppdaget, han gjør vel dette mot flere. Og han har sikkert ei dame hjemme, underkuet dame. Anonymkode: cbc9e...f7e Det kan også være at han er ferdig med forholdet selv, og beskytter seg ved å være en drittsekk mot deg. Dette går nok helt fint!
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #14 Skrevet 27. januar 2024 Neppe narcisisme men kanskje en med psykopate tendenser. Han er i hvertfall egoistisk og manipulerende, så uinteressant å spekulere i psykologi og diagnoser. Bare bli kvitt ham. Virker egentlig som han er ferdig med deg. Men kan hende han prøver å komme tilbake i perioder hvor han er ensom eller kjeder seg. Så vær litt obs på det. Ikke prøv å være "snill" eller jatte med. Det er sånn svakhet de livnærer seg på. Hvis du er rett i ryggen, kort og bestemt /autoritær i beskjedene dine har de sjelden selvtillit til å gå i mot deg. De trenger jenter de kan underkue lett. Anonymkode: 1a986...b1e
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #15 Skrevet 28. januar 2024 Fjellmannover190 skrev (På 27.1.2024 den 7.22): Det kan også være at han er ferdig med forholdet selv, og beskytter seg ved å være en drittsekk mot deg. Dette går nok helt fint! At han egentlig prøvde å bli kvitt meg med å sitte igjen med at alt var min feil? Prøve å ødelegge meg litt? Det kan godt hende ja. Er så glad jeg er kvitt den mannen, han tappet meg helt for energi. Anonymkode: cbc9e...f7e
Fjellmannover190 Skrevet 28. januar 2024 #16 Skrevet 28. januar 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: At han egentlig prøvde å bli kvitt meg med å sitte igjen med at alt var min feil? Prøve å ødelegge meg litt? Det kan godt hende ja. Er så glad jeg er kvitt den mannen, han tappet meg helt for energi. Anonymkode: cbc9e...f7e Desverre er det en kjent hersketeknikk, og du har ingenting igjen å være med slike.
Btw Skrevet 28. januar 2024 #17 Skrevet 28. januar 2024 On 1/25/2024 at 4:40 PM, AnonymBruker said: En jeg har hatt et seksuelt forhold til i 3år ble sur igår fordi jeg ikke ville ha sex da han kom på besøk til meg. Han sa han ville blokke meg om jeg ikke hadde sex med han, han gikk tilslutt og blokkerte meg. Tidligere har han snoket om nettene for å ferske meg i hvem jeg hadde på besøk, han sa han visste det via kontakter. Igår sa han flere ganger at jeg har ødelagt for meg selv, at slt var min feil og at han aldri skulle se meg igjen. Jeg kjente en lettelse da han dro. Bør jeg være på vakt fremover nå ettersom han tidligere har vært å snoket? Anonymkode: cbc9e...f7e Spørsmålet er ikke om han er narsissistisk fordi du er ikke psykolog og kan ikke gjør noe med det. Spørsmålet er heller hvorfor du lar folk behandle deg slik? Har du noe problem ditt selvbilde som gjør du syns at du fortjener å bli behandlet slik? 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #18 Skrevet 28. januar 2024 Btw skrev (6 timer siden): Spørsmålet er ikke om han er narsissistisk fordi du er ikke psykolog og kan ikke gjør noe med det. Spørsmålet er heller hvorfor du lar folk behandle deg slik? Har du noe problem ditt selvbilde som gjør du syns at du fortjener å bli behandlet slik? Han er ute av livet mitt. Så jeg trenger egentlig ikke tenke på det. Er bare redd han dukker opp igjen utenfor, men da ringer jeg politiet og anmelder han for stalking. Ts Anonymkode: cbc9e...f7e 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #19 Skrevet 28. januar 2024 On 1/27/2024 at 12:50 AM, AnonymBruker said: Jeg fikk en følelse sist han var her, vet ikke hva som gikk i meg, aldri skjedd før. Men jeg ville bare ikke ha han her. Heldigvis gikk han rolig ut og kjørte. Er bare redd han spionerer på meg igjen, tror du han vil gjøre det? Jeg skal aldri prate med han igjen. Han fortjener å bli oppdaget, han gjør vel dette mot flere. Og han har sikkert ei dame hjemme, underkuet dame. Anonymkode: cbc9e...f7e Hvorfor ligger du med ham ? Driver du kanskje og manipulerer ham til å tro dere har et forhold ? Player much ? Anonymkode: 394f0...03a
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #20 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 22.58): Hvorfor ligger du med ham ? Driver du kanskje og manipulerer ham til å tro dere har et forhold ? Player much ? Anonymkode: 394f0...03a Neida, han som spillte på alle knapper her. Jeg fortjener ikke han , så enkelt er det. En fyr jeg helt i starten var glad i å ha rundt meg er jeg veldig glad for å være kvitt. Anonymkode: cbc9e...f7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå