AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Skrevet 25. januar 2024 Jeg ønsker å begrense hva en venn på facebook ser av hva jeg skriver til andre på facebook. Vil den vennen jeg begrenser kunne se innlegg jeg skriver på andres vegg, hilsener etc. eller svarer på ting jeg er tagget i? Eller gjelder begrensningen kun på min vegg på facebook? Ønsker ikke å oppgi grunnen til begrensingen, men kan ikke slette denne vennen, heller. Anonymkode: 6ee26...5a3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #2 Skrevet 25. januar 2024 Tror det gjelder bare på din vegg. Hvorfor bruker du ikkke Messenger hvis det er privat? Anonymkode: cc72c...577 2
Sofakona Skrevet 25. januar 2024 #3 Skrevet 25. januar 2024 Da må du slette eller blokkeres venn. Tror ikke det finnes noe mulighet for at personen kan se noe og noe det ikke kan se.
enkefru Skrevet 25. januar 2024 #4 Skrevet 25. januar 2024 Hva du skriver på andres vegg, kan du ikke begrense innsynet i, kun din egen vegg. Gå inn på vennelisten din og sett aktuelle person på «begrenset» eller «limited profile». Du må samtidig passe på at innlegg på sin vegg som du legger ut legger begrensninger for den/disse personene. 1
Gjest ErikaLa Skrevet 25. januar 2024 #5 Skrevet 25. januar 2024 (endret) . Endret 26. januar 2024 av ErikaLa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå