AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Del Skrevet 25. januar 2024 Feks: jeg leser på anmeldelser folk skriver, men tror ikke helt på dem. Hvis det er snakk om en sjampo som er for flass eller kløe i hodebunnen, så har jeg sett at folk skriver : jeg ble flassfri/kløfri allerede etter første gangs bruk. Eller at de skriver: dette serumet får glød i ansiktet med engang, umiddelbart. 🙄 Og anmeldelser på feks piller som skal hjelpe på hårvekst og håravfall. Der står det at det trengs minst 2-3 mnd før en ser bedring, men mange skriver etter en uke så sluttet håravfallet. Eller der jeg ikke hadde hår hadde jeg fått babyhår, av en sjampo? 🙄 Altså, hvorfor skriver folk slik? Når det er ren bullshit, eller hva? Anonymkode: 9c100...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 25. januar 2024 #2 Del Skrevet 25. januar 2024 Jeg kjøper kun det jeg kjenner til fra før og bare når jeg får det billigere enn hos frisør (det er det jo stort sett) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #3 Del Skrevet 25. januar 2024 Jeg pleier å lese anmeldelser. Og jeg tror forsåvidt på de fleste, men det at et produkt har funket for noen betyr ikke at det funker for meg, min hud, mitt hår. Så jeg bruker vel anmeldelsene mest for å kunne gjøre meg opp en sannsynlighetsregning på hvorvidt produktet kan funke for meg. Anonymkode: 7c5d5...665 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. januar 2024 #4 Del Skrevet 25. januar 2024 Jeg bestiller produkter jeg kjenner fra før,men også nye for meg. Er litt skeptisk av natur,så hører gjerne på andres anbefalinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #5 Del Skrevet 25. januar 2024 Nei, jeg bryr meg ikke om hva andre mener. Hva som funker for meg, funker kanskje ikke for andre. Vi har alle ulik hud og hår. Anonymkode: 8500c...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå