AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Skrevet 25. januar 2024 Må man ha fine bein for å kle skinny jeans? Anonymkode: faca9...439 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #2 Skrevet 25. januar 2024 Du har den kroppen du har, bruk de klærne du liker. Anonymkode: 615be...c48 6
Coachshinny Skrevet 25. januar 2024 #3 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må man ha fine bein for å kle skinny jeans? Anonymkode: faca9...439 Nope, skinny jeans kler de aller fleste🥰 7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #4 Skrevet 25. januar 2024 Ingen kler skinny jeans. Ihvertfall ikke de med for mye på kroppen. Det får folk til å se topptunge og mye større ut. Anonymkode: 33e54...4de 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #5 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen kler skinny jeans. Ihvertfall ikke de med for mye på kroppen. Det får folk til å se topptunge og mye større ut. Anonymkode: 33e54...4de Menn elsker skinny jeans på damer da. Jeg er litt lav og har smal benbygning, men samtidig litt formfull med fettet på de rette stedene og form på bena som bærer preg av litt trening (bruker XS i bukser) og menn ber meg stadig om å gå mer i skinny jeans eller gir meg masse komplimenter når jeg bruker dem. Anonymkode: 93e38...421 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #6 Skrevet 25. januar 2024 Om en på død og liv skal bruke det, så er det penest på slanke, lange bein. Det er ikke mye pent med korte, tykke bein. Anonymkode: ca76d...36e 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #7 Skrevet 25. januar 2024 Hva er din definisjon av fine bein? Jeg bruker kun skinny jeans, rett å slett for det er de jeg finner i riktig lengde, og de som også passer fint til omtrent alle typer sko. Anonymkode: 3dc1e...7de 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #8 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Menn elsker skinny jeans på damer da. Jeg er litt lav og har smal benbygning, men samtidig litt formfull med fettet på de rette stedene og form på bena som bærer preg av litt trening (bruker XS i bukser) og menn ber meg stadig om å gå mer i skinny jeans eller gir meg masse komplimenter når jeg bruker dem. Anonymkode: 93e38...421 Hvem er disse mennene?? 😅 Anonymkode: faca9...439 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #9 Skrevet 25. januar 2024 Jeg vil si ja. Jeg er lav med ganske muskuløse ben, som gjør at de fort kan se korte og klumpete ut. Jeg har aldri følt meg komfortabel i skinnyjeans, og har derfor aldri brukt det. Holder meg til dressbukser med vide ben, det ser mye bedre og mer elegant ut på meg. Anonymkode: 215dd...cb8 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #10 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem er disse mennene?? 😅 Anonymkode: faca9...439 Kollegaer, kompiser, dater og bekjente. Flere av dem har sagt det med litt innabords og andre har sagt det mer indirekte. Folk er ganske direkte i fylla, mens i edru tilstand sier de ting som "Ny bukse? Den kledde du." eller "damer kler seg i så svære bukser og gjemmer bort kroppen nå for tiden. Det er mye finere med bukser som viser frem kroppen, hehehehe" (så er jeg eneste i rommet med skinny jeans). Anonymkode: 93e38...421 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #11 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kollegaer, kompiser, dater og bekjente. Flere av dem har sagt det med litt innabords og andre har sagt det mer indirekte. Folk er ganske direkte i fylla, mens i edru tilstand sier de ting som "Ny bukse? Den kledde du." eller "damer kler seg i så svære bukser og gjemmer bort kroppen nå for tiden. Det er mye finere med bukser som viser frem kroppen, hehehehe" (så er jeg eneste i rommet med skinny jeans). Anonymkode: 93e38...421 Hahahhahhaha jobber du på en jeansfabrikk mtp at mannfolka på jobben er så opptatt av bukser? 😂 glad jeg jobber på en mer profesjonell plass enn som så og har en mer smakfull omgangskrets 😅 Anonymkode: 33e54...4de 8 6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #12 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Menn elsker skinny jeans på damer da. Jeg er litt lav og har smal benbygning, men samtidig litt formfull med fettet på de rette stedene og form på bena som bærer preg av litt trening (bruker XS i bukser) og menn ber meg stadig om å gå mer i skinny jeans eller gir meg masse komplimenter når jeg bruker dem. Anonymkode: 93e38...421 Du høres fin ut. Muskuløse eller ben med former er fint i skinny jeans. Skjønner godt at menn ønsker å se deg i slike bukser. Det er veldig oppkvikkende for menn. Trenger ikke være uprofesjonell eller useriøs for å mene noe slikt. Menn er menn. Anonymkode: 74019...f6c 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #13 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Menn elsker skinny jeans på damer da. Jeg er litt lav og har smal benbygning, men samtidig litt formfull med fettet på de rette stedene og form på bena som bærer preg av litt trening (bruker XS i bukser) og menn ber meg stadig om å gå mer i skinny jeans eller gir meg masse komplimenter når jeg bruker dem. Anonymkode: 93e38...421 🥱😴 Anonymkode: db05f...4da 2
Gjest Anonymesteste Skrevet 26. januar 2024 #14 Skrevet 26. januar 2024 Det hender noen dukker opp i skinny jeans, men det er lenge mellom dem for tiden. Jeg syns noen kler det bedre enn andre, men uansett vil det alltid være mer flatterende med en jeans med rett fasong. Den kan gjerne være på den smalere siden, men bare at den ikke sitter helt klin inntil på låra og man har litt rom på legger hjelper veldig på (forlengende effekt). Jeg tror alle kler det bedre enn skinny jeans. For øvrig bryr jeg meg veldig lite om at noen syns skinny jeans er det fineste som noen gang er lagd og går med det hele tiden. Hvis de er fornøyd og føler seg bra i de, så er det bare å kjøre på, uansett ben.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #15 Skrevet 27. januar 2024 Jeansmoten endrer seg hele tiden. Det er bare å gå med skinnyjeans hvis du liker dem, snart er de in igjen. Anonymkode: bba5d...74e 2
katties Skrevet 27. januar 2024 #16 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 16.30): Ingen kler skinny jeans. Ihvertfall ikke de med for mye på kroppen. Det får folk til å se topptunge og mye større ut. Anonymkode: 33e54...4de Eeh... det å VÆRE topptung får en til å se topptung ut. Med andre jeans enn skinny ser jeg bare større ut enn det jeg egentlig er. På noen er rette eller bootcut-jeans helt feil - folk kan se ut som de er bygget som en kommode. Man bør bruke kurvene man har til sin fordel. 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #17 Skrevet 28. januar 2024 katties skrev (På 27.1.2024 den 10.33): Eeh... det å VÆRE topptung får en til å se topptung ut. Med andre jeans enn skinny ser jeg bare større ut enn det jeg egentlig er. På noen er rette eller bootcut-jeans helt feil - folk kan se ut som de er bygget som en kommode. Man bør bruke kurvene man har til sin fordel. Nei, du ser garantert topptung ut i skinny jeans. Hvis du hadde visst litt om proporsjoner og hvordan man kler seg så hadde du sett det på deg selv også 😅 Anonymkode: 33e54...4de 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #18 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 15.30): Ingen kler skinny jeans. Ihvertfall ikke de med for mye på kroppen. Det får folk til å se topptunge og mye større ut. Anonymkode: 33e54...4de Helt enig med deg. Har noen gode og runde kollegaer som kun bruker skinny jeans, og det er svært lite kledelig. Fasongen minner mest om en snurrebass.... Anonymkode: 1b845...58d 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #19 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Helt enig med deg. Har noen gode og runde kollegaer som kun bruker skinny jeans, og det er svært lite kledelig. Fasongen minner mest om en snurrebass.... Anonymkode: 1b845...58d Det der med fasong er det ikke alltid så mye å gjøre noe med. Vi er skapt ulike alle sammen. Greit at inntrykket kan korrigeres med klær, men kroppen forandrer seg ikke likevel. La folk være som de er, de fleste vet godt hvem de er, ingen trenger å fortelle dem det. Bruk de klærne du liker selv, og vær den du er. De som betyr noe for deg ler ikke av det. Anonymkode: 74019...f6c 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #20 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det der med fasong er det ikke alltid så mye å gjøre noe med. Vi er skapt ulike alle sammen. Greit at inntrykket kan korrigeres med klær, men kroppen forandrer seg ikke likevel. La folk være som de er, de fleste vet godt hvem de er, ingen trenger å fortelle dem det. Bruk de klærne du liker selv, og vær den du er. De som betyr noe for deg ler ikke av det. Anonymkode: 74019...f6c Men nå går diskusjonen på hvem som kler å gå med skinny jeans eller ikke nettopp pga utseendet. Anonymkode: 33e54...4de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå