AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Skrevet 25. januar 2024 Hei, vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver det her men det er vell for å få luftet litt på hodet å tankene. Det her er vell og merke bare min side av saken, det kan være den andre parten ser annerledes på det! men saken er som følger… har vært i et forhold (samboerskap) med verdens vakreste og fineste dame i nesten et år, vi har det utrolig fint når det er fint men veldig vondt når det er vondt. Vi har egentlig ikke mange problemer kun et, men det er av betydning. Jeg stoler på henne, men det gir meg en enorm usikkerhet hennes hemmeliggjøring av telefonen sin, det har vært en gjentagende ting som har skapt diskusjoner, der jeg ikke forstår ovenfor henne hvorfor hun ikke kan bruke SC fks rundt meg, noe som resulterte i at hun slettet dette, noe jeg syntes var feil, da jeg bare har bedt om mer åpenhet. Vell sånn ble det.- vi har ikke kranglet eller diskutert noe mer rundt det, men her forrige dagen skjedde det værst tenkelige i mitt liv (tror jeg) vi skulle en plass å kjørte hver våres bil, hennes mobil koblet seg inn i min bil å til min forskrekkelse hadde hun en samtale med sin X, jeg ringte å konfronterte med det, det ble nektet for først, før det ble innrømmet da hun skjønte jeg viste. Jeg spør hvorfor hun har kontakt med han bak ryggen min å det kommer en helt tullete forklaring som jeg stiller spørsmålstegn til, hun svarer da med å bli sint å avslutte forholdet. Jeg sitter igjen knust og undrende, å med en masse spørsmål til om all min uro rundt den hemmeliggjøringa av telefonen er bortkastet eller om det faktisk har foregått noe bak ryggen min. Jeg elsker personen over alt på jord, men det er nå slutt for godt virker det som. Skal jeg sitte her knust med et ønske om at ting skal ordne seg, eller skal jeg prøve å se fremover å tenke at det kanskje var bra det ble oppdaget ? Anonymkode: 84204...724
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #2 Skrevet 25. januar 2024 Dump, hun driver på medandre samtidig. Anonymkode: a6dd2...198
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #3 Skrevet 25. januar 2024 Borderline eller ikke, det er tillitsbrudd å skjule at man har kontakt med eks. Skulle det være uskyldig er det ingen grunn til forsvarsmodus og gå til angrep. Jeg tror hun gjorde deg en tjeneste ved å si at det er slutt. Gjetter jeg riktig ønsker hun å gjøre opp og fortsette forholdet pga det er borderline utbrudd. Høres ut som det kan være oppskrift på giftig forhold. Dersom hun ikke jobber med seg selv, og er ærlig er det dødfødt. Jeg har selv kontakt med eks men det er veldig veldig minimalt, og mest fordi vi endte i vennskapelig måte for fem år siden og ellers bor et ganske lite sted der man bumper på folk lett. Samboer vet det såklart, og er åpen om det har vært noe og endt med kort samtale på bekjentskap nivå. Tror hvis jeg skulle blitt sur på samboer for å stille spørsmål, så er det fordi jeg prøver å snu det mot han og det er ikke uskyldig. Hvis jeg var deg ville jeg heller tatt det som erfaring og vite hva man IKKE ønsker i neste forhold. Åpenhet og kunne være ærlig og ha dialog om hva som helst er minste man kan be om. Uten at andrepart skal true med forholdet eller bli irasjonell sint på helt naturlig spørsmål. Ta vare på deg selv, og det er trist å stå i slik situasjon. Anonymkode: 74c86...f61 3
Gjest WhisperingWind Skrevet 25. januar 2024 #4 Skrevet 25. januar 2024 Hvorfor gidder du en dame som lyver og går bak ryggen din? Null tillit er et dødfødt forhold.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #5 Skrevet 25. januar 2024 Dessverre er det en greie med at borderline folk er utro, er noe med at de søker konstant oppmerksomhet eller bekreftelse, med en gang de ikke får biter av det et sted så søker de ofte andre med en gang. Har to venninner med borderline, og de sier begge at de ikke evner å være trofaste, det var de selv som påpekte dette ved borderline Gå videre mann. Anonymkode: c6648...885 4
Erixon Skrevet 26. januar 2024 #6 Skrevet 26. januar 2024 Hennes reaksjon er EKSTREMT mistenkelig! Hadde ikke klart å stole på henne etter noe slikt. Jeg skjønner at det er en helt jævlig situasjon du er i, men av egen erfaring med borderline så er det nok til det beste. Ustabile mennesker som ikke burde være i forhold i det hele tatt. 1
Gammelsmurfen Skrevet 26. januar 2024 #7 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei, vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver det her men det er vell for å få luftet litt på hodet å tankene. Det her er vell og merke bare min side av saken, det kan være den andre parten ser annerledes på det! men saken er som følger… har vært i et forhold (samboerskap) med verdens vakreste og fineste dame i nesten et år, vi har det utrolig fint når det er fint men veldig vondt når det er vondt. Vi har egentlig ikke mange problemer kun et, men det er av betydning. Jeg stoler på henne, men det gir meg en enorm usikkerhet hennes hemmeliggjøring av telefonen sin, det har vært en gjentagende ting som har skapt diskusjoner, der jeg ikke forstår ovenfor henne hvorfor hun ikke kan bruke SC fks rundt meg, noe som resulterte i at hun slettet dette, noe jeg syntes var feil, da jeg bare har bedt om mer åpenhet. Vell sånn ble det.- vi har ikke kranglet eller diskutert noe mer rundt det, men her forrige dagen skjedde det værst tenkelige i mitt liv (tror jeg) vi skulle en plass å kjørte hver våres bil, hennes mobil koblet seg inn i min bil å til min forskrekkelse hadde hun en samtale med sin X, jeg ringte å konfronterte med det, det ble nektet for først, før det ble innrømmet da hun skjønte jeg viste. Jeg spør hvorfor hun har kontakt med han bak ryggen min å det kommer en helt tullete forklaring som jeg stiller spørsmålstegn til, hun svarer da med å bli sint å avslutte forholdet. Jeg sitter igjen knust og undrende, å med en masse spørsmål til om all min uro rundt den hemmeliggjøringa av telefonen er bortkastet eller om det faktisk har foregått noe bak ryggen min. Jeg elsker personen over alt på jord, men det er nå slutt for godt virker det som. Skal jeg sitte her knust med et ønske om at ting skal ordne seg, eller skal jeg prøve å se fremover å tenke at det kanskje var bra det ble oppdaget ? Anonymkode: 84204...724 Life goes on. Vanskelig til å begynne med, men tiden leger alle sår. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #8 Skrevet 26. januar 2024 Obs til info, så vil du oppleve at alle som har barn feks har kontakt med sin eks. Forstår det Kansje ikke er sånn i deres tilfelle, men det må ikke bety at hun er utro..selv om hun snakker med sin eks på telefonen. Kan det være du er i overkant sjalu? For mange er dette helt normalt. Anonymkode: 16dfa...003
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #9 Skrevet 26. januar 2024 Hva med å slutte å overvåke kjærester? Er jo ikke rart du ble du dumpet når du ønsket kontrollere henne. Anonymkode: 4a50e...0a2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #10 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 14.46): Hei, vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver det her men det er vell for å få luftet litt på hodet å tankene. Det her er vell og merke bare min side av saken, det kan være den andre parten ser annerledes på det! men saken er som følger… har vært i et forhold (samboerskap) med verdens vakreste og fineste dame i nesten et år, vi har det utrolig fint når det er fint men veldig vondt når det er vondt. Vi har egentlig ikke mange problemer kun et, men det er av betydning. Jeg stoler på henne, men det gir meg en enorm usikkerhet hennes hemmeliggjøring av telefonen sin, det har vært en gjentagende ting som har skapt diskusjoner, der jeg ikke forstår ovenfor henne hvorfor hun ikke kan bruke SC fks rundt meg, noe som resulterte i at hun slettet dette, noe jeg syntes var feil, da jeg bare har bedt om mer åpenhet. Vell sånn ble det.- vi har ikke kranglet eller diskutert noe mer rundt det, men her forrige dagen skjedde det værst tenkelige i mitt liv (tror jeg) vi skulle en plass å kjørte hver våres bil, hennes mobil koblet seg inn i min bil å til min forskrekkelse hadde hun en samtale med sin X, jeg ringte å konfronterte med det, det ble nektet for først, før det ble innrømmet da hun skjønte jeg viste. Jeg spør hvorfor hun har kontakt med han bak ryggen min å det kommer en helt tullete forklaring som jeg stiller spørsmålstegn til, hun svarer da med å bli sint å avslutte forholdet. Jeg sitter igjen knust og undrende, å med en masse spørsmål til om all min uro rundt den hemmeliggjøringa av telefonen er bortkastet eller om det faktisk har foregått noe bak ryggen min. Jeg elsker personen over alt på jord, men det er nå slutt for godt virker det som. Skal jeg sitte her knust med et ønske om at ting skal ordne seg, eller skal jeg prøve å se fremover å tenke at det kanskje var bra det ble oppdaget ? Anonymkode: 84204...724 Jeg har Borderline. Har aldri vært utro. Aldri skjult noe for kjæresten. Botderline eller ikke,her har du ei dame DU ikke kan ha tillit til. Hun kan være så flott som bare det,uten tillit så bør du komme deg videre og over henne. 🙏 Anonymkode: b96ff...149
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #11 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 19.20): Dessverre er det en greie med at borderline folk er utro, er noe med at de søker konstant oppmerksomhet eller bekreftelse, med en gang de ikke får biter av det et sted så søker de ofte andre med en gang. Har to venninner med borderline, og de sier begge at de ikke evner å være trofaste, det var de selv som påpekte dette ved borderline Gå videre mann. Anonymkode: c6648...885 Dummeste jeg har hørt. Har selv Borderline. Aldri vært utro. Har ei bekjent som ikke har borderline,men vært utro maaaaange ganger fra ung alder. Så slutt å merkelapp mennesker😅 Anonymkode: b96ff...149 1
Lillemy_87 Skrevet 26. januar 2024 #12 Skrevet 26. januar 2024 (endret) Jeg har borderline 🙋♀️ Har ALDRI vært utro mot samboer og vi har vært sammen i 20 år 🙂 Har heller aldri holdt noe skjult. Eneste problemet vi har med min borderline er vel at jeg kanskje er litt for ærlig og kaller en spade for en spade 😆 Du har en dame som skjuler ting for deg og det tviler jeg er på grunn av Borderline. Hun er ikke noe å samle på hvis du føler deg lurt og hun går bak ryggen din. Du fortjener bedre❤️ Folk må slutte å sette merkelapper på oss med denne psykdommen, vi er like forskjellige som alle andre. Ikke alle oss med denne psykdommen oppfører oss som idioter 🙄😔🙂 Endret 26. januar 2024 av Lillemy_87 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #13 Skrevet 26. januar 2024 Skjønner ikke hvorfor du drar inn borderline i overskriften? Og hva om det er helt uskyldig, men pga du har vært pågående ang å sjekke tlf hennes, har hun valgt å ikke dele alt? Fordi du krevde for mye, lagde regler, osv? Bare en tanke. Hva snakket de om, i telefonen? Noe shady, eller uskyldig? Anonymkode: 77c9b...34e
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #14 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 19.20): Dessverre er det en greie med at borderline folk er utro, er noe med at de søker konstant oppmerksomhet eller bekreftelse, med en gang de ikke får biter av det et sted så søker de ofte andre med en gang. Har to venninner med borderline, og de sier begge at de ikke evner å være trofaste, det var de selv som påpekte dette ved borderline Gå videre mann. Anonymkode: c6648...885 Dette, personer med borderline kommer jo i mange grader. Men ofte kommer andre problemer etterhvert også. Gå videre dere har vært i lag i 1 år, og allerde går hun bak ryggen din. Og tilegg så er det du som er problemet når du oppdaget det. Stort 🚩. Det og være i er forhold med noen med B er som oftes veldig vanskelig, og det er ikke sikkert du ser det så godt selv ennå. Gå vidre, finn deg en kvinne som vil være med deg og ikke går bak ryggen din på den måten. Anonymkode: 852d9...dec 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #15 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har Borderline. Har aldri vært utro. Aldri skjult noe for kjæresten. Botderline eller ikke,her har du ei dame DU ikke kan ha tillit til. Hun kan være så flott som bare det,uten tillit så bør du komme deg videre og over henne. 🙏 Anonymkode: b96ff...149 Selv om du ikke er sånn så betyr det ikke at dette er et stort problem med mange med den diagnosen. Finnes tross alt grader. Men jeg kjenner flere og som oftes går det ikke an og være i forhold, eller vennskap med mange som har borderline. Men det betyr jo ikke at alle er sånn, men da har du en mildere grad. Anonymkode: 852d9...dec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå