Peanut Skrevet 13. oktober Forfatter #261 Del Skrevet 13. oktober Del 3 Siste klosteret var bare en bitteliten kjøretur fra andre klosteret Første jeg så da jeg kom ut av minivanen, var de her og den her Dette er det eneste klosteret hvor det fremdeles bor munker og nonner på. (Toalettene er ikke for «the faint hearted». Hull i gulvet og ikke toalettpapir. Ikke prøvd, så da passer jeg nok til ^ ). Etter dette klosteret dro vi tilbake, først minivan og så buss i 4 timer med stopp, til Athen. Kan fint si vi var rimelige trøtte, sov som en sten til i dag kl 0630 for… 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 13. oktober Forfatter #262 Del Skrevet 13. oktober Dag 8 I dag skulle vi til Delphi. Dagen startet med en ny tur i 2 timer med en minivan i regnvær Det høljet ned, men heldigvis bare en kort stund ^_^ Området vi besøkte, vises her på Google Maps Omtrent det her som var første synet som møtte oss, men det ble bedre Sorry, men fluff-alert! =^.^= Aldri et sted uten puser! 😻 Veldig mange slike stener med inskripsjoner på 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 13. oktober Forfatter #263 Del Skrevet 13. oktober (endret) Del 2 The Serpent Column (som det står litt om her: https://www.archaeology.wiki/blog/2015/05/07/serpent-column-will-adorn-delphi/ ) Apollons tempel Jeg må innrømme at jeg ikke orket å gå helt til toppen, så da ble det det arkeologiske museet, med blant annet disse og denne som viser hvordan det opprinnelig så ut Ut derfra og gjett hva vi møter på igjen? Vi ble plukket opp av minivanen og kjørte i noen få minutter til hit før vi fortsatte til denne byen oppi fjellene hvor vi tok oss litt mat. Butter ville egentlig ha noe med kjøtt, men de hadde ingenting, så etter jeg hadde spist meg mett på denne greske salaten her så stakk vi innom ett sted til så Butter fikk noe å spise ^^, Kan ikke klage over utsikten fra «mitt» spisested Byen ellers så slik ut Etter det så ble det strake veien tilbake til Athen, og nå chilles det på hotellrommet. Vet ikke helt hva vi gjør i morgen, det er siste dagen før vi drar tilbake hjem… Endret 13. oktober av Peanut 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13. oktober #264 Del Skrevet 13. oktober Superflotte bilder! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 15. oktober Forfatter #265 Del Skrevet 15. oktober (endret) Dag 9 I går så tok vi siste tur ut i Athen, blant annet til Anafiotika som er et område nedenfor Akropolis Maten ble inntatt på Ciel, rett i nærheten av hotellet Nok til å fore to Peanuts <_< Endret 15. oktober av Peanut 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 15. oktober Forfatter #266 Del Skrevet 15. oktober Deretter tok vi taxi ut til flyplassen. Masse trafikk, men alt gikk greit. På flyet derimot skjedde dette: https://www.vg.no/nyheter/i/73RQ7w/blindpassasjerer-kom-seg-om-bord-norwegian-fly-tatt-haand-om så vi kom frem rimelig sent. Og fuff så kaldt I dag er Butter & jeg på vei hjem ^^, ❤️ Alt i alt fin ferie ^_^ Toodles til neste gang ^^, 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15. oktober #267 Del Skrevet 15. oktober (endret) Peanut skrev (12 timer siden): Maten ble inntatt på Ciel, rett i nærheten av hotellet Nok til å fore to Peanuts <_< Den maten så superdigg ut! Peanut skrev (12 timer siden): Deretter tok vi taxi ut til flyplassen. Masse trafikk, men alt gikk greit. På flyet derimot skjedde dette: https://www.vg.no/nyheter/i/73RQ7w/blindpassasjerer-kom-seg-om-bord-norwegian-fly-tatt-haand-om så vi kom frem rimelig sent. Og fuff så kaldt I dag er Butter & jeg på vei hjem ^^, ❤️ Alt i alt fin ferie ^_^ Toodles til neste gang ^^, Så søte bamsebjørner! Endret 15. oktober av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 16. oktober Forfatter #268 Del Skrevet 16. oktober SVK skrev (6 timer siden): Den maten så superdigg ut! Så søte bamsebjørner! Maten var akkurat passe myk og crispy så happy med valget ^^, Tatty Teddy, heter bamsen ^_^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 16. oktober #269 Del Skrevet 16. oktober Peanut skrev (25 minutter siden): Maten var akkurat passe myk og crispy så happy med valget ^^, Tatty Teddy, heter bamsen ^_^ Takk for navnet på bamsen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå