Triviella Skrevet 4. desember 2024 #101 Del Skrevet 4. desember 2024 Wow, her har det skjedd litt siden sist jeg var inne og kikket! Det er nok ikke bare du som føler deg slank, du er rett og slett blitt skikkelig slank 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janeidet Skrevet 6. desember 2024 Forfatter #102 Del Skrevet 6. desember 2024 Tusen takk for hyggelige og konstruktive kommentarer @Amatariel, @123qwe og @Triviella! Jeg logger samme vekt som forrige uke i dag, men fikk meg en stor overraskelse da jeg dro frem målebåndet i dag. Det er en stund siden sist jeg tok mål, og ser at jeg har mistet 6 cm rundt livet siden sist. Også rundt magen har det krympet tilsvarende. Den buksen jeg ville inn i til jul sitter som et skudd nå, og kjolen jeg kjøpte for bare noen uker siden er nesten litt løs allerede. Vet ikke helt hva som har skjedd her, men tror det kan ha sammenheng med økt aktivitetsnivå de siste ukene, og lavere alkoholinntak. Nå er jeg ikke en som drikker noe voldsomt, men har som regel tatt noen glass i helgene. I det siste har jeg ikke hatt lyst på, rett og slett, siden jeg sover så mye bedre når jeg ikke drikker alkohol. Så da har det regulert seg litt selv. Med det sagt, viser desember og underskudd seg å være ca så vanskelig som jeg trodde. Det var nok ikke et godt tidspunkt å gå på ny runde med nedgang, men jeg er fornøyd med å ha kommet meg tilbake på vekten jeg var tidligere i høst, samt krymping av omkrets. Jeg justerer derfor målet til å holde meg under 62 frem til jul, så klærne sitter som jeg vil i jula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. desember 2024 #103 Del Skrevet 6. desember 2024 Wow 6 cm! Det er jo utrolig bra! skjønner godt klærne sitter som et skudd da 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå