Topper og daler Skrevet 25. januar 2024 #21 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Den er enkel, folk som ligger rundt uten å føle at de trenger å ta ansvar hverken for konsekvenser eller egne handlinger. Anonymkode: c7f7c...1f2 Det er mye i samfunnet som er mer uansvarlig enn å «ligge rundt». Faktisk vil jeg påstå at «ligging rundt» i alt for stor grad blir uansvarliggjort, de utrolig små konsekvensene tatt i betraktning. Slikking, f.eks. - ja, man kan få mykoplasma i hals eller herpes, men det er tross alt bagateller i forhold til veldig mye annet uansvarlig vi gjør. Så ja, jeg slikker kvinner jeg har sex med. Hvis kvinnen vil. 2
Bamseklemmer Skrevet 26. januar 2024 #22 Skrevet 26. januar 2024 Kunsten er jo å bruke litt sunn fornuft og prate godt før sex. Men jeg stoler 100% på kvinner, når de sier de er friskmeldt nedi der. Og hittil har jeg bare bommet bare på 1%, og det ble min første og eneste clamydia.. Og den fikk jeg av min kompis som var fittetjuv på 80-tallet. Ikke bruker jeg kondom heller, for det har aldri vært noe tema. Redselen for graviditet har vel vært større enn kjønnsykdommer, så vi stolte på prevensjonen og gjensidig ærlighet. Men utskrapninger har jo også skjedd et par ganger, det er jo den kjipe delen🤐 Men jo jeg slikker alle som elsker å bli slikket.. Im addict🥰
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #23 Skrevet 26. januar 2024 Slikker alle som ikke lukter som et fiskemarked Anonymkode: 91298...589
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #24 Skrevet 26. januar 2024 Topper og daler skrev (8 timer siden): Det er mye i samfunnet som er mer uansvarlig enn å «ligge rundt». Faktisk vil jeg påstå at «ligging rundt» i alt for stor grad blir uansvarliggjort, de utrolig små konsekvensene tatt i betraktning. Slikking, f.eks. - ja, man kan få mykoplasma i hals eller herpes, men det er tross alt bagateller i forhold til veldig mye annet uansvarlig vi gjør. Så ja, jeg slikker kvinner jeg har sex med. Hvis kvinnen vil. Og kreft i munn, svelg, hals Anonymkode: 36198...323
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #25 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Selv om det luktet reke? Anonymkode: bec79...68c Ja, jo mer de lukter og smaker, desto mer opphissende er det. Nydusja fitte er ikke noe for meg, dessuten kunne jeg aldri tenke meg å dyppe tissen i ei jeg ikke orker å slikke. Anonymkode: 29eea...b49 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #26 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er ikke slik for meg, men jeg er kvinne og ikke den du spør. Anonymkode: d9fe7...945 Så lenge hun har vasket seg, og kanskje til og med tatt på seg noe spennende nedentil, så....Ja takk. Da slikker jeg. En kvinnes underliv er svært attraktivt 😃 Anonymkode: 74219...642
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #27 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jo mer de lukter og smaker, desto mer opphissende er det. Nydusja fitte er ikke noe for meg, dessuten kunne jeg aldri tenke meg å dyppe tissen i ei jeg ikke orker å slikke. Anonymkode: 29eea...b49 Virkelig?? Er det flere menn som tenker slik? Anonymkode: d2ec4...80a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #28 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Virkelig?? Er det flere menn som tenker slik? Anonymkode: d2ec4...80a Yes! Favoritten min er å slikke dama når hun har dusjet dagen før. Helst etter å hun har vært på trening og har svettet litt 🥰 Anonymkode: a11b3...0c5
Topper og daler Skrevet 26. januar 2024 #29 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og kreft i munn, svelg, hals Anonymkode: 36198...323 Det kan man like gjerne få av fast partner også. For ikke å si av fet mat, alkohol og annen usunn livsstil. Hvordan er statistikken her, mon tro? Slikking vs usunn mat? 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #30 Skrevet 26. januar 2024 De fleste? Har hatt en ONS som ikke likte det, men tror hun var ukomfortabel/usikker med oralsex, ville bare ha PIV. Ellers har jeg slikket alle jeg har ligget med, ONS eller forhold og det gir både meg og mottaker mye. Slikket faktisk en jeg lå med i teltet hennes på Hovefestivalen en gang også, uten at jeg synst det var noe problem. Anonymkode: c71f1...c33
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #31 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg slikker de som suger. Suger hun ikke, så slikkes hun ikke. Ganske enkelt. Anonymkode: af54f...589 Det er vel litt "høna eller egget" opplegg eller ?? Men, okei. Anonymkode: 60a8d...a37 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #32 Skrevet 26. januar 2024 Jeg har rimmet på første date Anonymkode: 9e23d...6d3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #33 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er vel litt "høna eller egget" opplegg eller ?? Men, okei. Anonymkode: 60a8d...a37 Mulig jeg er litt rar, men jeg kommuniserer litt med dem jeg skal ha sex om deres preferanser før jeg har sex med dem... Anonymkode: af54f...589
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #34 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mulig jeg er litt rar, men jeg kommuniserer litt med dem jeg skal ha sex om deres preferanser før jeg har sex med dem... Anonymkode: af54f...589 Ja, de første gangene jeg har sex, så sitter vi ikke ned og snakker om preferanser og slikt nei. Jeg er gjerne "in the mood", også klarer jeg fint og snakke mens jeg har sex, og ikke minst lese kroppsspråk Men, folk er jo forskjellige. Anonymkode: 60a8d...a37
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #35 Skrevet 26. januar 2024 For meg er ikke det å slikke noe jeg avventer med, og sparer til spesielt utvalgte. Å slikke er mitt førstevalg. Men jeg ligger bare med noen jeg liker. Dersom du bare orker å stikke pikken borti dama, med kondom i tillegg, da kan det like godt være. Da venter jeg til jeg finner noen andre. Så viktig er det ikke å tømme seg. Anonymkode: fe316...a72 2
stivi Skrevet 28. januar 2024 #37 Skrevet 28. januar 2024 Slikker hvis det føles riktig å gjøre det. Rompa slikker jeg kun i forhold😉
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #38 Skrevet 28. januar 2024 Topper og daler skrev (På 26.1.2024 den 15.09): Det kan man like gjerne få av fast partner også. For ikke å si av fet mat, alkohol og annen usunn livsstil. Hvordan er statistikken her, mon tro? Slikking vs usunn mat? Vet bare at antallet krefttilfeller hos menn øker pga dette. Det har blitt forsket på, og de har funnet ut at mange av tilfellene kommer av hpv. Som smitter lett når man slikker. Til den som utfører slikkingen. Anonymkode: 36198...323
ArneAnd Skrevet 28. januar 2024 #40 Skrevet 28. januar 2024 Jeg er nok lite kritisk, for her blir alle slikket, om det er forhold eller ons spiller ingen rolle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå