Gå til innhold

Hvem slikker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som er mann, slikker du alle du har sex med eller er dette noe du kun gjør med damer du er i forhold med/ønsker et forhold med ? 

Selv så suger jeg ikke en mann, med mindre jeg enten er i et forhold, eller liker deg veldig godt. 

Er det slik for dere også ? :) 

Anonymkode: 60a8d...a37

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle og alle, fru Blom. Som mann har jeg kun mulighet til å ha sex i forhold, men jeg hadde aldri stolt nok på noen jeg ikke var (på vei inn) i forhold med om det skulle vært aktuelt. Det finnes altfor mange uansvarlige mennesker, og de mest impulsive er naturligvis verst.

Anonymkode: dd084...f5a

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du som er mann, slikker du alle du har sex med eller er dette noe du kun gjør med damer du er i forhold med/ønsker et forhold med ? 

Selv så suger jeg ikke en mann, med mindre jeg enten er i et forhold, eller liker deg veldig godt. 

Det er ikke slik for meg, men jeg er kvinne og ikke den du spør.

Anonymkode: d9fe7...945

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke slik for meg, men jeg er kvinne og ikke den du spør.

Anonymkode: d9fe7...945

Jeg tenker iforhold til hvordan jeg er. Vet at dette ikke gjelder alle kvinner :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Alle og alle, fru Blom. Som mann har jeg kun mulighet til å ha sex i forhold, men jeg hadde aldri stolt nok på noen jeg ikke var (på vei inn) i forhold med om det skulle vært aktuelt. Det finnes altfor mange uansvarlige mennesker, og de mest impulsive er naturligvis verst.

Anonymkode: dd084...f5a

Uansvarlige mennesker? Jeg forstod ikke helt hva det hadde med spørsmålet å gjøre. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Uansvarlige mennesker? Jeg forstod ikke helt hva det hadde med spørsmålet å gjøre. 

Den er enkel, folk som ligger rundt uten å føle at de trenger å ta ansvar hverken for konsekvenser eller egne handlinger. 

Anonymkode: c7f7c...1f2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Den er enkel, folk som ligger rundt uten å føle at de trenger å ta ansvar hverken for konsekvenser eller egne handlinger. 

Anonymkode: c7f7c...1f2

Okei. 

Så, å ha sex med uansvarlige mennesker som hverken tar ansvar for eller konsekvenser for egne handlinger de kan dere ha SEX med, men ikke slikke ? 🙈😂😅

Ai, det er veldig fascinerende og gøy å se på de her forskjellene mellom kjønnene! For sex, kan jo føre til barn 😅

• Liker 2
Skrevet

Slikker ikke ons, slikker jenter jeg møter mer enn en gang.

Anonymkode: bec79...68c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aldri hatt sex med en dame uten å slikke. 

M40

Anonymkode: 390f1...c34

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Okei. 

Så, å ha sex med uansvarlige mennesker som hverken tar ansvar for eller konsekvenser for egne handlinger de kan dere ha SEX med, men ikke slikke ? 🙈😂😅

Ai, det er veldig fascinerende og gøy å se på de her forskjellene mellom kjønnene! For sex, kan jo føre til barn 😅

Du forstår vel at de færreste har kondom på tunga (ja, jeg har hørt om slikkelapp, men er ikke det mood-killer, så vet ikke jeg. Da kan man heller drite i hele greia😐)

• Liker 1
Skrevet
Påkrevd skrev (1 time siden):

Du forstår vel at de færreste har kondom på tunga (ja, jeg har hørt om slikkelapp, men er ikke det mood-killer, så vet ikke jeg. Da kan man heller drite i hele greia😐)

Joda, sånn å forstå. 

Hehe slikkelapp :P 

Skrevet

Jeg slikker alle jeg har sex med. Liker det og vil ikke være foruten.

Anonymkode: a8ad1...a20

Skrevet

For meg er det viktig å slikke den jeg har sex med. Blir engasjert og går "all in" for at hun skal nyte det. Når hun kommer som en eksplosjon, trenger ikke jeg å komme. Har da fått full uttelling med å se en dame som nyter det og er i sin syvende sans. Mmm herlige.

Anonymkode: a8ad1...a20

• Liker 2
Skrevet

Jeg har gladelig gått ned på alle jeg har hatt sex med. Da liker jeg henne allerede godt. Det vil likevel ikke si at jeg ønsker å gå inn i forhold med henne. Der er terskelen enda høyere. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg slikker de som suger. Suger hun ikke, så slikkes hun ikke. Ganske enkelt.

Anonymkode: af54f...589

• Liker 1
Skrevet

Jeg har slikket alle jeg har hatt sex med, fordi jeg har bare sex med de jeg elsker.

Anonymkode: fe316...a72

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har slikket alle jeg har hatt sex med, fordi jeg har bare sex med de jeg elsker.

Samme her. Har elsket å gjøre det hver gang siden den aller første gangen, og kjærestene jeg har hatt har heldigvis satt pris på det de også. Litt flaks, skjønner jeg, for et sexliv uten oralsex hadde ikke funket for meg i det hele tatt. 

Anonymkode: 5aa4c...313

Skrevet

Jeg slikker alle jeg skal ha sex med, enten på byen eller før ons i leilighet. Alltid digg å smake og lukte først der jeg skal stikke inn tissen min.

Anonymkode: 29eea...b49

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Samme her. Har elsket å gjøre det hver gang siden den aller første gangen, og kjærestene jeg har hatt har heldigvis satt pris på det de også. Litt flaks, skjønner jeg, for et sexliv uten oralsex hadde ikke funket for meg i det hele tatt. 

Anonymkode: 5aa4c...313

Litt flaks og litt teft kanskje. Noe av det første jeg tenker på når jeg føler meg sikker på at det blir til sex, er hvordan det blir å slikke henne. Du sier det ikke høyt selvsagt, men du vet som oftest om du får likevel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg slikker alle jeg skal ha sex med, enten på byen eller før ons i leilighet. Alltid digg å smake og lukte først der jeg skal stikke inn tissen min.

Anonymkode: 29eea...b49

Selv om det luktet reke?

Anonymkode: bec79...68c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...