Gå til innhold

Kronisk kløe på ett punkt under foten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg fikk i fjor en veldig plagsom kløe langs ytterside av foten fra lilletå og ned. Det er som om det sitter like under øverste hudlag og lar seg ikke lindre. Det oppstår når jeg sitter i ro og topper seg SELVFØLGELIG når jeg legger meg og jeg blir snart sprø! Det forsvant brått en periode, men har nå vært tilbake flere mnd.

Jeg smører meg med ekstra fet krem hver kveld, jeg har prøvd kortison uten effekt, og jeg har prøvd to kløstillende kremer som bl.a lindrer soleksem godt- ingen effekt. Kulde lindrer, men det er som å tisse for å holde seg varm, for det kommer sterkere tilbake etter kulden er borte.

Jeg går ikke på noen nye medisiner og jeg har nylig testet alle vitaminer, blodsukker, lever og nyrer- alt "tipp topp" sa legen. Huden er hel, ikke tørr, varm eller noen tegn på eksem. 

Jeg skal bestille legetime, men har 4 vikarlege på 2 år og er så lei av å forklare meg til stadig nye, så jeg lurte på om noen har lignende erfaring og eventuelt tips som kan hjelpe? Fikk dere hjelp hos lege?

Anonymkode: 38107...fea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...