AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #21 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Dette stemmer ikke i det hele tatt- og her antar du desverre for mye om min relasjon til henne-og vårt type snakk. Vi har ingenting uskikket sånnsett,og du mister viktige poenger i tråden,som jrø at du ikke henger med. Hun har tatt initsiativ selv,pgaå trekker seg-deretter avslutter et vennskap som like fort ble etablert. Essensen i tråden,er at dette ikke er et nytt fenomen,og mitt poeng er-hva andre opplever og har håndtert situasjonen. Har du ikke noe å komme med her,enn personangrep,får du finne deg en annen tråd. Jeg gidder ikke krangle med fremmedeover nettet om egenskaper du ikke kjenner hos meg Anonymkode: ad15e...83a Du skriver på et anonymt forum, men du orker ikke å diskutere med anonyme? Da må du gå til alle rundt deg å be om en ærlig tilbakemelding. Og den tilbakemeldingen må du ta til deg. Anonymkode: 778c8...eb5 10 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #22 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis alle gjør slikt mot deg, kanskje du må endre noe? Endre forventningene dine? Være litt mer avslappet? Ingen avtaler er spikra i stein uansett om DU har satt av tid til de. Anonymkode: 778c8...eb5 Alle?? Nei,ikke alle gjør det nei. Og hva som skjer,har ofte ingemtingmed meg å gjøre. Da handler det om neo som er utenfor mitt gjære og laden,men at det er DE som trenger uenderlig mye og veldig plutselig tid for seg selv,som gjør at de unngår å svare,unngår å oppdatere om evt hendelser de melder se gut av Nå må du seriøst lese tråden altså.. Dette var en insj fra hemmes side,og da heter det ansvar Anonymkode: ad15e...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #23 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men uansett,er jo hva som er skjedd utenfor vår <sfære>. Hva hum opplever nå,har jo ingenting med meg å gjøre,egentlig.. Er jo litt derfor jeg også sier at dette er dårlig bedømming av situasjon,og håper hun ikke angrer seg i ettertid da ihvertfall Anonymkode: ad15e...83a Du bør lese mer om empati. Jeg er sykemeldt nå, det har ingenting med jobben å gjøre, men det "går jo utover" de. Jeg opplevd brått en krise i livet og avbrøt alle sosiale planer. Det var ikke vennene mine sin feil, men det går utover de mener du? Kan ikke de heller støtte å si at "det går bra, vi bare tar det igjen senere." Det er nok det denne vennen din savner fra deg. Anonymkode: 778c8...eb5 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #24 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle?? Nei,ikke alle gjør det nei. Og hva som skjer,har ofte ingemtingmed meg å gjøre. Da handler det om neo som er utenfor mitt gjære og laden,men at det er DE som trenger uenderlig mye og veldig plutselig tid for seg selv,som gjør at de unngår å svare,unngår å oppdatere om evt hendelser de melder se gut av Nå må du seriøst lese tråden altså.. Dette var en insj fra hemmes side,og da heter det ansvar Anonymkode: ad15e...83a Du må se på anonymkoder også får du se at flere forskjellige tolker det samme. Anonymkode: 778c8...eb5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #25 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skriver på et anonymt forum, men du orker ikke å diskutere med anonyme? Da må du gå til alle rundt deg å be om en ærlig tilbakemelding. Og den tilbakemeldingen må du ta til deg. Anonymkode: 778c8...eb5 Hæ? Det er jo ingen tilbakemelding å spore Her der det ho flere enn en som ikke leser tråden,nettroll som surmumler og folk som ikke gidder sette seg inn i ting-mer enn nik å kommentere,hvor man skifter tema, noe jeg ikke ønsker Det finnes en trend,som jeg ønsker å reflektere litt på,og har fått til tilbakemeldinger rom at dette ikke er skjeldent Enig eller ikke,jeg var ute etter innspill på erfaringer og folks reaksjoner i en slik situasjon Du kjenner ikke meg,og kan derfor ikke anta jrg er på boensomehslt måte gjennom hav du opplever her inne Anonymkode: ad15e...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #26 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle?? Nei,ikke alle gjør det nei. Og hva som skjer,har ofte ingemtingmed meg å gjøre. Da handler det om neo som er utenfor mitt gjære og laden,men at det er DE som trenger uenderlig mye og veldig plutselig tid for seg selv,som gjør at de unngår å svare,unngår å oppdatere om evt hendelser de melder se gut av Nå må du seriøst lese tråden altså.. Dette var en insj fra hemmes side,og da heter det ansvar Anonymkode: ad15e...83a Nei, avtaler er ikke spikret i stein. I blant passer det ikke og det skal være like ok å avlyse. Om man virkelig er venner da. Obligatoriske møter på jobb er noe annet enn avtaler med venner. Anonymkode: 778c8...eb5 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #27 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bør lese mer om empati. Jeg er sykemeldt nå, det har ingenting med jobben å gjøre, men det "går jo utover" de. Jeg opplevd brått en krise i livet og avbrøt alle sosiale planer. Det var ikke vennene mine sin feil, men det går utover de mener du? Kan ikke de heller støtte å si at "det går bra, vi bare tar det igjen senere." Det er nok det denne vennen din savner fra deg. Anonymkode: 778c8...eb5 Da skulke hun sagt akk det?? Man kan ikke anta,at jeg som også kan ha mottatt til tider,bare skal gå inn i full beredskap rundt hva greide er,nær hun ikke svarer Såpass forventer jrg man som oppegående klarer å forstå i en relajon Anonymkode: ad15e...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #28 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, avtaler er ikke spikret i stein. I blant passer det ikke og det skal være like ok å avlyse. Om man virkelig er venner da. Obligatoriske møter på jobb er noe annet enn avtaler med venner. Anonymkode: 778c8...eb5 Har du les tråden?? Det er ikke avlyse eller ikke,det er at hun ikke svarte på en avtale blor som at jeg bare forduftet,uten å svare deg,litt rart det,synes du ikke?? Da jeg opprettet tråden... Anonymkode: ad15e...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #29 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ? Det er jo ingen tilbakemelding å spore Her der det ho flere enn en som ikke leser tråden,nettroll som surmumler og folk som ikke gidder sette seg inn i ting-mer enn nik å kommentere,hvor man skifter tema, noe jeg ikke ønsker Det finnes en trend,som jeg ønsker å reflektere litt på,og har fått til tilbakemeldinger rom at dette ikke er skjeldent Enig eller ikke,jeg var ute etter innspill på erfaringer og folks reaksjoner i en slik situasjon Du kjenner ikke meg,og kan derfor ikke anta jrg er på boensomehslt måte gjennom hav du opplever her inne Anonymkode: ad15e...83a Begynn å skriv riktig først. Deretter, nei, ingen på et anonymt forum kjenner deg. Vi tolker et innlegg. Men du virket til å ha andre utfordringer når du er så rigid. Hvis du kan forklare vennen din om dine utfordringer rundt det å være rigid? Da kan vennen din gjøre mer løse avtaler med deg så du ikke opplever så mye følelser rundt det. Anonymkode: 778c8...eb5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #30 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da skulke hun sagt akk det?? Man kan ikke anta,at jeg som også kan ha mottatt til tider,bare skal gå inn i full beredskap rundt hva greide er,nær hun ikke svarer Såpass forventer jrg man som oppegående klarer å forstå i en relajon Anonymkode: ad15e...83a Hun har fortalt deg at det har skjedd noe som er tøft for henne. Det er mer enn god nok forklaring. Anonymkode: 778c8...eb5 15 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #31 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du les tråden?? Det er ikke avlyse eller ikke,det er at hun ikke svarte på en avtale blor som at jeg bare forduftet,uten å svare deg,litt rart det,synes du ikke?? Da jeg opprettet tråden... Anonymkode: ad15e...83a Hun har svart at hun har det tøft. Det skrev du jo. Anonymkode: 778c8...eb5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #32 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er troll fordi jeg forteller deg fakta? Er du like defensiv i virkeligheten og? Anonymkode: e05e0...b0b Ja,helt sikkert.. må være derfor Kan vi komme tilbake til evt erfaringer nå?? Andre??:) Ellers er jeg ok med hva vi har hittil,jeg har sagt mitt,ville høre om fremmede her inne opplever noe mer spesifikk art,og jeg ser det er flere som gjør akk det. Ellers så har jeg og denne jenta snakket lite,så vi to har snakket enda mindre pg jeg har ikke behov for å diskutere med fremmede om noe vagt du kansje opplever som en sannhet i fragmenterte opplevelser jeg har i mitt liv med mine bekjente og venninner:) Med øsnke om en fin dag videre:) Anonymkode: ad15e...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. januar 2024 #33 Del Skrevet 25. januar 2024 Har ikke du hatt en del tråder om dette de siste årene, hvor gjennomgangstemaet er vennskap som feiler i en tidlig fase fordi du blir for intens og krevende for tidlig? Mulig du kunne hatt nytte av litt profesjonell rådgiving, det virker som om du sliter litt med sosiale koder. Greia med vennskap, særlig når de er ganske nye, er å ta det litt gradvis, ikke forvente for mye og å være lydhør. Vennskap skal være en glede og gi overskudd, ikke en plikt og et krav. Jeg ville nok også vurdert å gi opp en potensiell venninnen som ble for intens og forventet for mye, særlig hvis jeg hadde det vanskelig. Hva jeg velger og ønsker å snakke med venner om er mitt valg, mine venner forstår og aksepterer stillhet når jeg har behov for det. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #34 Del Skrevet 25. januar 2024 Daria skrev (10 minutter siden): Har ikke du hatt en del tråder om dette de siste årene, hvor gjennomgangstemaet er vennskap som feiler i en tidlig fase fordi du blir for intens og krevende for tidlig? Mulig du kunne hatt nytte av litt profesjonell rådgiving, det virker som om du sliter litt med sosiale koder. Greia med vennskap, særlig når de er ganske nye, er å ta det litt gradvis, ikke forvente for mye og å være lydhør. Vennskap skal være en glede og gi overskudd, ikke en plikt og et krav. Jeg ville nok også vurdert å gi opp en potensiell venninnen som ble for intens og forventet for mye, særlig hvis jeg hadde det vanskelig. Hva jeg velger og ønsker å snakke med venner om er mitt valg, mine venner forstår og aksepterer stillhet når jeg har behov for det. I hvilken sammenheng synes du det er riktig å trekke opp noe som ikke samtaler med denne tråden? Du sover jo i timen her- her snakker jeg om at det er gjort en avtale,som på en bekjentskaps premisser ikke blir fulgt opp-og du tolker det dithen,at dette skal ha noe meg meg å gjøre?!?! Hva jrg sikter til,er en opplevd trend,at man ghoster og jeg synes jeg i dette tilfellet viser meg både raus forståelsesfull og positiv,da jeg melder henne om at det er en fase,pg vi kan muligens gjenoppta kontakt senere. At jeg etter dette,viser meg skeptisk til hennes holdning ovenfor mrg og et evt vennskap,synes jrg er en sunn utvikling Anonymkode: ad15e...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #35 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hun har svart at hun har det tøft. Det skrev du jo. Anonymkode: 778c8...eb5 Aw,lord..Les tråden historien videre..du mister viktige poenger. HUN skrev<kan du ikke ta med meg ut>,pg da faller det seg naturlig å følge opp,synes du ikke??:) Anonymkode: ad15e...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #36 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I hvilken sammenheng synes du det er riktig å trekke opp noe som ikke samtaler med denne tråden? Du sover jo i timen her- her snakker jeg om at det er gjort en avtale,som på en bekjentskaps premisser ikke blir fulgt opp-og du tolker det dithen,at dette skal ha noe meg meg å gjøre?!?! Hva jrg sikter til,er en opplevd trend,at man ghoster og jeg synes jeg i dette tilfellet viser meg både raus forståelsesfull og positiv,da jeg melder henne om at det er en fase,pg vi kan muligens gjenoppta kontakt senere. At jeg etter dette,viser meg skeptisk til hennes holdning ovenfor mrg og et evt vennskap,synes jrg er en sunn utvikling Anonymkode: ad15e...83a Ikke rart noen velger å ikke svare deg når de innser at de ikke lengre ønsker avtalen eller at den ikke lengre passer. Det er du som er problemet her, men jeg og andre kommer aldri til å få deg til å innse det. Selvinnsikt Anonymkode: 778c8...eb5 7 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #37 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Aw,lord..Les tråden historien videre..du mister viktige poenger. HUN skrev<kan du ikke ta med meg ut>,pg da faller det seg naturlig å følge opp,synes du ikke??:) Anonymkode: ad15e...83a Men hvorfor må alle avtaler med deg være obligatorisk? Kan ingen ombestemme seg? Anonymkode: 778c8...eb5 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #38 Del Skrevet 25. januar 2024 Jeg synes det vitner til dårlig dømmekraft,lite vile/evne til å overkomme vanskeligheter-kan være hun ikke liker å være sårbar,det respekterer jeg. Men hun velger jo faktisk å gå <cold turkey> på et nydelig oppstarten vennskap,så trist da,for hennes del-jrg er litt usikker,for å vøre ærlig. Hun viser seg jo litt her også.. Hun mister en venninne,som hun selv har sagt,har hun kun guttevenner- aner jeg ikke hva som ligger bak det-men spekulasjoner har uansett lite for seg Har tilbudt å avse,og kommer ann på hvordan hun forholder seg til det,tenker jeg Anonymkode: ad15e...83a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #39 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke rart noen velger å ikke svare deg når de innser at de ikke lengre ønsker avtalen eller at den ikke lengre passer. Det er du som er problemet her, men jeg og andre kommer aldri til å få deg til å innse det. Selvinnsikt Anonymkode: 778c8...eb5 Javel. Da får du mener det. Også trenger du ikke kommentere på tråden min lenger. Der blir bare ubehagelig Anonymkode: ad15e...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #40 Del Skrevet 25. januar 2024 Jeg syns det er spesielt at i alle ts sine motsvar så er det vi som svarer som misforstår. Anonymkode: 778c8...eb5 10 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå