AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #1 Skrevet 25. januar 2024 Hei! jeg vil lufte en ting, og lurer på om andre kan kjenne seg igjen/være enig eller komme med innspill. Jeg opplever for tiden og har opplevd gjennom en stund, at hvis det oppstår problemer i vennskap, bekjentskap-Snakker da om uforutsette ting ,at livet treffer eller at ting ikke går din vei-At man somregel typ "pakker sammen",takker for seg og går. Hva jeg mener, er at jeg har f eks hatt kontakt med flere tidligere venninner, og bekjente-Som etter tiden går, selvsagt, opplever utfordringer. Det er jo bare livet. Men da har hendelser skjedd: De trekker seg helt og holdent tilbake, slutter å svare på meldigner og slutter å ta initisativ. Jeg merker nå, at jeg har en bekjent-Som var veldig på at vi skulle bli hverdagsvenninner, alt skulle bli veldig gøy og vi skulle oppleve og gjøre masse. Etterhvert som jeg foreslo ting, så hører jeg mindre og mindre. Det viste seg, at hun ahr vanskelig tid. Vi kjenner hverandre ikke noe særlig godt, men jeg reagerte på, at hun ikke svarte på spørsmål over snap som jeg sendte henne. Jeg forstår at ting er vvnaskelig, men det krever ikke noe å svare på om du skal være med på X hendelse, etter at vi avtalte dette i forrige uke? Når du da ikke svarer, så synes ikke ejg det er ufint eller for mye å kreve,at man avgir respons? Vi har jo tross alt avtalt noe. Dette fikk jeg en reaksjon som følger av: At denne bekjentskaps"venninnen" nå ønsker å avslutte hele vennskapet,basert på at hun gjennomgår noe, og jeg antakeligvis gir mer enn hva hun kan. Jeg blir litt paff,for å si det mildt. For saken er jo at dette er jo en fase, og jeg serfor meg at hun kunne ha segt at hun hadde det vanskelig, og at vi kan spåare til senere. Men at hun nå velger å avfeie hele vennskapet, synes jeg er en overreaksjon-Og får vel bare håpe at hun ikke angrer seg senere da? Men må si, at jeg føler at folk ikke kan snakke om ting lengre? Jeg skrev i linjene, at det var trist, og at jeg så på dette som en vanskelig tid, men at det kansje kunne spares til senere, når hun kommer seg "over kneika". Men jeg må helt ærlig si, at dette ikke er fremmed for meg. At folk avslutter et bekjentskap, og også vennskap-Basert på at man ikke kan svare på ting lengre? ALternativet, hadde jo bare vært, at man unngår å svare på spørsmål fremover-At det bare blir stille`? Er jo egnetlig ganske frekt, er det ikke? Typ ghosting? Andre som er kjent med dette? Er det noen løsning på det,eller er det bare å akseptere, at blir det stille, så er vennskapet over? Klart det kommer ann på hvor lenge man har kjent hverandre, og snakket sammen-Men ejg har opplevd vennskap over noen år avsluttet,som grunnlag av at man purrer på spørsål som derfor ikke tåles å høre om-Altså at man purrer på svar- Likt som bekjentskap som avsluttes, som kansje er mer forklarings"dyktig",men ejg synes alikevel, at det å velge å avslutte, basert på at man ikke tåelr å høre at man får purring på svar, er ganske lavt relasjonsmessig,å sette en strek ovenfor? Vet at jeg tenker mitt ihvertfall,om ejg skulle høre noe i ettertid,hvis hun angrer seg nå.. Noen som har opplevd noe likende, eller har noen erfaringer å dele,som satte et litt annet lys på dette, eller kansje bekreftet at jeg ikke er alene om å oppleve det? Lurer.. Anonymkode: ad15e...83a 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #2 Skrevet 25. januar 2024 Du er for intens og krevende, og du ser kun ting fra din side. Hadde en person jeg såvidt kjente begynt å kreve at jeg skulle svare når jeg går gjennom noe vanskelig så hadde jeg rygga kjapt. Du må lære deg og se ting, og behov fra andre sitt perspektiv og, ikke bare ditt eget. Anonymkode: e05e0...b0b 27 2 8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #3 Skrevet 25. januar 2024 Bare la det være. De har nok med seg selv. Anonymkode: 9525d...0b1 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #4 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er for intens og krevende, og du ser kun ting fra din side. Hadde en person jeg såvidt kjente begynt å kreve at jeg skulle svare når jeg går gjennom noe vanskelig så hadde jeg rygga kjapt. Du må lære deg og se ting, og behov fra andre sitt perspektiv og, ikke bare ditt eget. Anonymkode: e05e0...b0b Fikk du med deg at vi hadde avtalt noe, i forrige uke-Hvordan stilelr du deg da ovenfor avtaler og det å stå til snvar ovenfor andre mennesker? Du er kjent med, at hvis jeg lager en avtale med deg, så setter jeg av tid, og vi er nødt til å snakke om å faktisk organisere og realisere en avtale. Du forstår at dette er en avtales natur og vesen? Beklager om du synes jeg er krass her, men mye av dette angår lengre enn bare din egen verden dine problemer og hva du har gående i livet ditt. Av denne grunn,synes jeg det er frekkere, i mangel av andre ord, å velge å ghoste, altså å ikke avgi svar, på en hendelse. Da vil du være en vanskelig og faktisk umulig person å fioirholde seg til.. Anonymkode: ad15e...83a 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #5 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare la det være. De har nok med seg selv. Anonymkode: 9525d...0b1 Ja, jeg reagerer på at hun tidligere var så "på" det å få gjennom å dra f eks ut på byen- Dette var hennes initisativ og plan. Ordrett"kan ikke ud ta meg med ut.." Altså, dette var, slik jeg oppfattet det, i nærme fremtid, så da jeg sjekker innim kommer med alternativer, så viser det seg, at svaret jeg får-Er at deter mye som skjer, du krever mer enn jeg kan gi". Dette var jo hennes initisativ! Helt på trynet altså.. Men saken er, at jeg ante jo ingenting om hennes liv, og at det skjer ting-Det er jo bare livet. Helt greit, at man trenger tid for seg selv. Hva jeg synes hadde vært mer riktig her, er at hun sier at hun gjerne er med på ting. FOr jeg foreslo helt upoofordret fra hennes side, å gjøre litt iting fremover-Noe hun ga en lettere variant av, tilbake i svar. Jeg gotdok denne enklere varianten-Med alternativer-Hva greia er-Er at hun istedenfor å ølge opp med entusiasme-Skulle heller ha sagt at hun ikke er klar for noe likevel, grunnet vnaskligheter i livet akkurat nå. Men at hun velger å si at jeg krever for mye, og avslutte hele vennskapet-Setter ihvertfall meg helt i avbrekk på situasjonen. Men dette er faktisk ikke første gangen jeg opplever at folk gjør! Og jeg synes det er rart. Alle opplever vnskelige ting, en når du velger å avslutte et helt vennskap, elelr begynnende vennskap-Synes det er rart at man ikke bare sier, f eks.: " har det tøføt akk nå, men kan spare til senere". Veldig mange,etter min erfaring, bare avslutter hele greia.. Synes det er veldig rart, at man ikke bare evt tenker at vi sparer til senere. Kansje jeg ser mer positivt på vennskap og relasjoner sånnsettt, men jeg lurer på om andre er kjent med en slik kjapp unngåelse og unnvikende oppførsel,for så lite, etter min mening. Noen andre?? Anonymkode: ad15e...83a
Btw Skrevet 25. januar 2024 #6 Skrevet 25. januar 2024 (endret) 23 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg reagerer på at hun tidligere var så "på" det å få gjennom å dra f eks ut på byen- Dette var hennes initisativ og plan. Ordrett"kan ikke ud ta meg med ut.." Altså, dette var, slik jeg oppfattet det, i nærme fremtid, så da jeg sjekker innim kommer med alternativer, så viser det seg, at svaret jeg får-Er at deter mye som skjer, du krever mer enn jeg kan gi". Dette var jo hennes initisativ! Helt på trynet altså.. Men saken er, at jeg ante jo ingenting om hennes liv, og at det skjer ting-Det er jo bare livet. Helt greit, at man trenger tid for seg selv. Hva jeg synes hadde vært mer riktig her, er at hun sier at hun gjerne er med på ting. FOr jeg foreslo helt upoofordret fra hennes side, å gjøre litt iting fremover-Noe hun ga en lettere variant av, tilbake i svar. Jeg gotdok denne enklere varianten-Med alternativer-Hva greia er-Er at hun istedenfor å ølge opp med entusiasme-Skulle heller ha sagt at hun ikke er klar for noe likevel, grunnet vnaskligheter i livet akkurat nå. Men at hun velger å si at jeg krever for mye, og avslutte hele vennskapet-Setter ihvertfall meg helt i avbrekk på situasjonen. Men dette er faktisk ikke første gangen jeg opplever at folk gjør! Og jeg synes det er rart. Alle opplever vnskelige ting, en når du velger å avslutte et helt vennskap, elelr begynnende vennskap-Synes det er rart at man ikke bare sier, f eks.: " har det tøføt akk nå, men kan spare til senere". Veldig mange,etter min erfaring, bare avslutter hele greia.. Synes det er veldig rart, at man ikke bare evt tenker at vi sparer til senere. Kansje jeg ser mer positivt på vennskap og relasjoner sånnsettt, men jeg lurer på om andre er kjent med en slik kjapp unngåelse og unnvikende oppførsel,for så lite, etter min mening. Noen andre?? Anonymkode: ad15e...83a Jeg er helt enig med deg. Man kan jo ha folkeskikk selv om man har det tøff. Jeg har venniner som ikke orker å ta telefon fordi har depresjioner. Da respekterer jeg det selvføgelig. Men da sender de lange lydmeldinger med monologer som du må høre på. Sender jeg dem tilbake så får du ikke svar. Men så ringer dem plutselig ut av det blå og spør hvordan det går den første setningen, neste setning så skal de låne 4000kr for å dra på ferie. Også har jeg venninne som spurte nylig om jeg ville finne på noe, og da svarte jeg tydelig skriflig og ærlig at jeg ikke var i sosial humør fordi noe har skjedd. To dager senere får jeg en ny teksmelding om å finne på noe til det samme tidspunktet som jeg hadde takket nei til med en tydelig begrunnelse. Aner ikke hva som er galt med folk i disse dager.... Uansett, så er jeg enig man er venner i gode og dårlig tider. Livet skjer og alle går gjennom noe i blant. Folk må slutte å overreagere sånn slik det blir man kun gir svar når det passer en. Normal folkeskikk er jo blitt borte fordi alle liksom har depresjoner, angst eller har det vanskelig. Mitt råd: ikke kast bort tiden, du må bare lære deg å skaffe nye venner med samme verdier og folkeskikk som deg. Lykke til og ha en fin dag videre! Endret 25. januar 2024 av Btw
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #7 Skrevet 25. januar 2024 Btw skrev (1 time siden): Jeg er helt enig med deg. Man kan jo ha folkeskikk selv om man har det tøff. Jeg har venniner som ikke orker å ta telefon fordi har depresjioner. Da respekterer jeg det selvføgelig. Men da sender de lange lydmeldinger med monologer som du må høre på. Sender jeg dem tilbake så får du ikke svar. Men så ringer dem plutselig ut av det blå og spør hvordan det går den første setningen, neste setning så skal de låne 4000kr for å dra på ferie. Også har jeg venninne som spurte nylig om jeg ville finne på noe, og da svarte jeg tydelig skriflig og ærlig at jeg ikke var i sosial humør fordi noe har skjedd. To dager senere får jeg en ny teksmelding om å finne på noe til det samme tidspunktet som jeg hadde takket nei til med en tydelig begrunnelse. Aner ikke hva som er galt med folk i disse dager.... Uansett, så er jeg enig man er venner i gode og dårlig tider. Livet skjer og alle går gjennom noe i blant. Folk må slutte å overreagere sånn slik det blir man kun gir svar når det passer en. Normal folkeskikk er jo blitt borte fordi alle liksom har depresjoner, angst eller har det vanskelig. Mitt råd: ikke kast bort tiden, du må bare lære deg å skaffe nye venner med samme verdier og folkeskikk som deg. Lykke til og ha en fin dag videre! Jeg bare merker at jeg er skuffet.. Tonen var kjempegod,alt var veldig bra-også helt ut av det blå, slår hun opp typ... Greit at man sier mye rart,og at ting ofte blir litt situasjonelt-men at hun har gitt signal om å være veldig interessert,noe hun egentlig føler blir for mye-kan hun jo bare avdramatisere... Aner ikke hva som ligger bak,men somsagt-utrolig merkelig oppførsel,som jeg desverre har opplevd flere ganger hos venninner og bekjente i det siste... Det dumme er, at hun som meg, har lite nettverk.venninner vokser ikke på trær..så da mister vi begge-når det blir helt unødvendig,slik jeg oppfatter relasjonen. Dessuten; det har uansett skjedd en stor knekk i tilliten,dersom hun skulle velge å fortsette bekjentskaper. Helt utenforvarsel dumper hun meg,for noe som tilogmed var noe hun ga uttrykk for at hun ville-For å så igjen, dramatisere opp noe helt unødvendig avslutning. Jeg tror på henne jeg, det er noe som hsr skjedd i livet hennes-men hun kan ikke velge bort meg i en slik situasjon,utenfor at hun ikke avslører seg selv som kansje en som ikke gir mye for annet enn kansje hennes egen interesse;kansje både der og da,og for alt jeg vet fremover også.. Dumt,men er jo sånn dette plutselig Bøe for meg ihvertfall,at jeg ikke aner hvorfor jeg har henne-eller kommer til å føle på at jeg kan stole på henne. Sa jeg var ute etter gode trygge vennskap hvor vi kunne skape minner sammen-pg at hun trekker seg,merkes,uten at jeg forstår hvorfor. Dette ble sagt før hun avsluttet,så jeg gøler jeg stole meg både sårbar,åpen og imøtekommende for hennes situasjon,såvel som at jeg påpekte hvor hun hadde meg og hva jeg stod for og ønsket,ikke forventet. Men nå tenker jeg mer,at jeg lurer på om andre er kjent med oppførselen, har sett dette skje andre også-Virker som at man må være veldig bitchy,sassy,dirty me-med venninner,og hvis det blir litt skurring,så er det over og ut-ikke at vi har kranglet eller noe sånt-men hun avslutter jo bare på et helt absurd grunnlag. For hennes skyld,håper jeg hun er såpass kongruent med sine egne følelser,at hun ikke angrer seg i ettertid... Anonymkode: ad15e...83a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #8 Skrevet 25. januar 2024 Du maser alt for mye. Og legger for mye i hva som blir sagt. Orket ikke lese hele innlegget, ble sliten Anonymkode: bff30...8c6 19 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #9 Skrevet 25. januar 2024 Tipper du maser for mye da.. For min egen del har jeg en sånn venninne, som aldri tar hintet eller signaler om at akkurat nå er ikke alt helt OK i mitt liv, men hun bare fortsetter og mase fordi hun "vil" for sin egen del. Det gjør meg bare enda mer stressa, og sånne folk gidder jeg faktisk ikke. Hadde jeg tatt det opp med henne hadde hun uansett ikke tatt hintet eller bare blitt sur.. Anonymkode: 786ff...b1e 17
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #10 Skrevet 25. januar 2024 Hvis du hatt fått beskjed om at du er for intens flere ganger, er det da ikke på tide å ta det til seg? Anonymkode: e05e0...b0b 20 2
lillevill Skrevet 25. januar 2024 #11 Skrevet 25. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! jeg vil lufte en ting, og lurer på om andre kan kjenne seg igjen/være enig eller komme med innspill. Jeg opplever for tiden og har opplevd gjennom en stund, at hvis det oppstår problemer i vennskap, bekjentskap-Snakker da om uforutsette ting ,at livet treffer eller at ting ikke går din vei-At man somregel typ "pakker sammen",takker for seg og går. Hva jeg mener, er at jeg har f eks hatt kontakt med flere tidligere venninner, og bekjente-Som etter tiden går, selvsagt, opplever utfordringer. Det er jo bare livet. Men da har hendelser skjedd: De trekker seg helt og holdent tilbake, slutter å svare på meldigner og slutter å ta initisativ. Jeg merker nå, at jeg har en bekjent-Som var veldig på at vi skulle bli hverdagsvenninner, alt skulle bli veldig gøy og vi skulle oppleve og gjøre masse. Etterhvert som jeg foreslo ting, så hører jeg mindre og mindre. Det viste seg, at hun ahr vanskelig tid. Vi kjenner hverandre ikke noe særlig godt, men jeg reagerte på, at hun ikke svarte på spørsmål over snap som jeg sendte henne. Jeg forstår at ting er vvnaskelig, men det krever ikke noe å svare på om du skal være med på X hendelse, etter at vi avtalte dette i forrige uke? Når du da ikke svarer, så synes ikke ejg det er ufint eller for mye å kreve,at man avgir respons? Vi har jo tross alt avtalt noe. Dette fikk jeg en reaksjon som følger av: At denne bekjentskaps"venninnen" nå ønsker å avslutte hele vennskapet,basert på at hun gjennomgår noe, og jeg antakeligvis gir mer enn hva hun kan. Jeg blir litt paff,for å si det mildt. For saken er jo at dette er jo en fase, og jeg serfor meg at hun kunne ha segt at hun hadde det vanskelig, og at vi kan spåare til senere. Men at hun nå velger å avfeie hele vennskapet, synes jeg er en overreaksjon-Og får vel bare håpe at hun ikke angrer seg senere da? Men må si, at jeg føler at folk ikke kan snakke om ting lengre? Jeg skrev i linjene, at det var trist, og at jeg så på dette som en vanskelig tid, men at det kansje kunne spares til senere, når hun kommer seg "over kneika". Men jeg må helt ærlig si, at dette ikke er fremmed for meg. At folk avslutter et bekjentskap, og også vennskap-Basert på at man ikke kan svare på ting lengre? ALternativet, hadde jo bare vært, at man unngår å svare på spørsmål fremover-At det bare blir stille`? Er jo egnetlig ganske frekt, er det ikke? Typ ghosting? Andre som er kjent med dette? Er det noen løsning på det,eller er det bare å akseptere, at blir det stille, så er vennskapet over? Klart det kommer ann på hvor lenge man har kjent hverandre, og snakket sammen-Men ejg har opplevd vennskap over noen år avsluttet,som grunnlag av at man purrer på spørsål som derfor ikke tåles å høre om-Altså at man purrer på svar- Likt som bekjentskap som avsluttes, som kansje er mer forklarings"dyktig",men ejg synes alikevel, at det å velge å avslutte, basert på at man ikke tåelr å høre at man får purring på svar, er ganske lavt relasjonsmessig,å sette en strek ovenfor? Vet at jeg tenker mitt ihvertfall,om ejg skulle høre noe i ettertid,hvis hun angrer seg nå.. Noen som har opplevd noe likende, eller har noen erfaringer å dele,som satte et litt annet lys på dette, eller kansje bekreftet at jeg ikke er alene om å oppleve det? Lurer.. Anonymkode: ad15e...83a Men hva spør du om? Om du spør om "hvordan går det med eksen din og deg da" bare fordi du lurer, ikke fordi du er bekymret for henne, og ikke vil spørre fordi du vet at hun trenger noen som lytter, så tenker jeg at jeg forstår hun ikke svarer. Men om spørsmålet er "hei hvordan går det der da?" og hun ikke svarer så tenker jeg at hun enten ikke ser eller er opptatt, ELLER har meldt seg helt ut. Hva er din intensjon, vil du spørre fordi du er nyskjerrig eller fordi du er glad i henne og er bekymret? Endret 25. januar 2024 av lillevill 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #12 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tipper du maser for mye da.. For min egen del har jeg en sånn venninne, som aldri tar hintet eller signaler om at akkurat nå er ikke alt helt OK i mitt liv, men hun bare fortsetter og mase fordi hun "vil" for sin egen del. Det gjør meg bare enda mer stressa, og sånne folk gidder jeg faktisk ikke. Hadde jeg tatt det opp med henne hadde hun uansett ikke tatt hintet eller bare blitt sur.. Anonymkode: 786ff...b1e Dette stemmer ikke i det hele tatt- og her antar du desverre for mye om min relasjon til henne-og vårt type snakk. Vi har ingenting uskikket sånnsett,og du mister viktige poenger i tråden,som jrø at du ikke henger med. Hun har tatt initsiativ selv,pgaå trekker seg-deretter avslutter et vennskap som like fort ble etablert. Essensen i tråden,er at dette ikke er et nytt fenomen,og mitt poeng er-hva andre opplever og har håndtert situasjonen. Har du ikke noe å komme med her,enn personangrep,får du finne deg en annen tråd. Jeg gidder ikke krangle med fremmedeover nettet om egenskaper du ikke kjenner hos meg Anonymkode: ad15e...83a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #13 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du hatt fått beskjed om at du er for intens flere ganger, er det da ikke på tide å ta det til seg? Anonymkode: e05e0...b0b Nettroll alert! Anonymkode: ad15e...83a 1
lillevill Skrevet 25. januar 2024 #14 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun har tatt initsiativ selv,pgaå trekker seg-deretter avslutter et vennskap som like fort ble etablert. Høres ut som hun har en utrygg eller unngående typ tilknytning. ( avoidant )
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #15 Skrevet 25. januar 2024 Har dere møttes i virkeligheten, eller er det et nytt bekjentskap over nett? Virker litt som det siste? Har litt å si for svarene. Anonymkode: 4c3a8...ca4 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #16 Skrevet 25. januar 2024 lillevill skrev (7 minutter siden): Høres ut som hun har en utrygg eller unngående typ tilknytning. ( avoidant ) Aner ikke..sånt blir for abstrakt for meg-jeg bare vet at jeg synes jeg har vist meg som ganske raus,positiv og inkluderende for hva som foregår,uten at hun slår meg som en som gjør det samme.. At hun har problemer,pg løser gjennom å kutte ut,gjør at ihvertfall jeg opplever henne som en som blir vanskelig å stole på,tillit,som nevnt tidligere.. og dette er ikke fremmed,slik jeg opplever folk fpr tiden.. Anonymkode: ad15e...83a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #17 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har dere møttes i virkeligheten, eller er det et nytt bekjentskap over nett? Virker litt som det siste? Har litt å si for svarene. Anonymkode: 4c3a8...ca4 Har møttes ja,har du lest tråden egtl?? Anonymkode: ad15e...83a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #18 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, jeg reagerer på at hun tidligere var så "på" det å få gjennom å dra f eks ut på byen- Dette var hennes initisativ og plan. Ordrett"kan ikke ud ta meg med ut.." Altså, dette var, slik jeg oppfattet det, i nærme fremtid, så da jeg sjekker innim kommer med alternativer, så viser det seg, at svaret jeg får-Er at deter mye som skjer, du krever mer enn jeg kan gi". Dette var jo hennes initisativ! Helt på trynet altså.. Men saken er, at jeg ante jo ingenting om hennes liv, og at det skjer ting-Det er jo bare livet. Helt greit, at man trenger tid for seg selv. Hva jeg synes hadde vært mer riktig her, er at hun sier at hun gjerne er med på ting. FOr jeg foreslo helt upoofordret fra hennes side, å gjøre litt iting fremover-Noe hun ga en lettere variant av, tilbake i svar. Jeg gotdok denne enklere varianten-Med alternativer-Hva greia er-Er at hun istedenfor å ølge opp med entusiasme-Skulle heller ha sagt at hun ikke er klar for noe likevel, grunnet vnaskligheter i livet akkurat nå. Men at hun velger å si at jeg krever for mye, og avslutte hele vennskapet-Setter ihvertfall meg helt i avbrekk på situasjonen. Men dette er faktisk ikke første gangen jeg opplever at folk gjør! Og jeg synes det er rart. Alle opplever vnskelige ting, en når du velger å avslutte et helt vennskap, elelr begynnende vennskap-Synes det er rart at man ikke bare sier, f eks.: " har det tøføt akk nå, men kan spare til senere". Veldig mange,etter min erfaring, bare avslutter hele greia.. Synes det er veldig rart, at man ikke bare evt tenker at vi sparer til senere. Kansje jeg ser mer positivt på vennskap og relasjoner sånnsettt, men jeg lurer på om andre er kjent med en slik kjapp unngåelse og unnvikende oppførsel,for så lite, etter min mening. Noen andre?? Anonymkode: ad15e...83a Hvis alle gjør slikt mot deg, kanskje du må endre noe? Endre forventningene dine? Være litt mer avslappet? Ingen avtaler er spikra i stein uansett om DU har satt av tid til de. Anonymkode: 778c8...eb5 11 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #19 Skrevet 25. januar 2024 lillevill skrev (11 minutter siden): Høres ut som hun har en utrygg eller unngående typ tilknytning. ( avoidant ) Men uansett,er jo hva som er skjedd utenfor vår <sfære>. Hva hum opplever nå,har jo ingenting med meg å gjøre,egentlig.. Er jo litt derfor jeg også sier at dette er dårlig bedømming av situasjon,og håper hun ikke angrer seg i ettertid da ihvertfall Anonymkode: ad15e...83a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #20 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nettroll alert! Anonymkode: ad15e...83a Jeg er troll fordi jeg forteller deg fakta? Er du like defensiv i virkeligheten og? Anonymkode: e05e0...b0b 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå